Carti Brandbuilders

CUM SE CREEAZA UN NUME DE BRAND

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

S. RIVKIN F. SUTHERLAND

CUM SE CREEAZA UN NUME DE BRAND

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2009

Prin ce diferă numele de brand de numele obişnuite? Ce anume face ca un nume de brand să fie unul bun? Răspunsul la aceste două întrebări poate face diferenţa între succesul şi eşecul răsunător al unui brand pe piaţă. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, şi anume: • Cum sunt legate ele în mod indestructibil de culturile din întreaga lume. • Cine le creează, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumpărate, vândute sau protejate. • Ce tipuri de nume există: descriptive, aluzive, inventate sau formate din iniţiale. • Cum navighează specialiştii în naming în creierul consumatorului. • Ce să faci, ce să eviţi şi ce să nu faci niciodată în ceea ce priveşte numele de branduri. • De ce numele simbolizează beneficii. • Când să apelezi la o firmă de naming şi ce avantaje vei avea. • Cum funcţionează numele de domenii pe Internet. Namingul – fundamentul procesului de branding pentru orice produs sau serviciu – reprezintă un echilibru între strategia de business şi bun-simţ, între arta marketingului şi ştiinţa obişnuită, între ...

  

Viitorul apartine companiilor mici - Godin.

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Seth Godin

Viitorul apartine companiilor mici - Godin.

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2008

Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in practica timp de ani de zile de aproape toti oamenii de marketing. O lunga perioada de timp a fost la moda sa gândesti in stil mare, sa-ti faci planuri marete sau sa te evidentiezi prin marime. Se pare ca in zilele noastre lucrurile au inceput sa se schimbe. Sa ne gândim la impactul articolelor publicate pe bloguri mai mult sau mai putin influente, dar care pot afecta semnificativ imaginea unei companii, pentru ca lucrurile mici au impact. Despre ele se vorbeste, iar informatiile circula cu repeziciune si sunt practic imposibil de controlat. S-a dovedit clar ca o companie mica poate ajunge la acelasi succes, cu mai putine resurse, decât una mare. Avantajul companiilor mari este uneori puterea financiara, dar când esti mic poti evita birocratia si te poti apropia mult mai usor de consumatori. Companiile mici sunt intotdeauna mai atente la detalii, au clienti care se transforma in adevarati avocati ai brandului si care povestesc mai departe despre lucrurile de care au fost incântati. Nu neaparat ...

  

Noua pozitionare -Cele mai noi informatii despre

Pret: 50.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Jack Trout, Steve Rivkin

Noua pozitionare -Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2008

Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita. La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii. In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing. Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o ...

  

Strategia si tactica stabilirii preturilor .

Pret: 70.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Thomas T. Nagle, John E. Hogan

Strategia si tactica stabilirii preturilor .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2008

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vånzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor. „Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite.“ PHILIP KOTLER, ...

  

PR cu buget restrans - Strategii rentabile,

Pret: 60.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Leonard Saffir

PR cu buget restrans - Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2008

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional. Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o faci chiar tu. Problemele abordate in aceasta carte sunt in principal de natura practica, autorul insistand pe aplicabilitatea lor imediata. Studiile de caz (bazate pe experienta directa a autorului sau a unor reputati specialisti in domeniu) ilustreaza dimensiunile, capacitatea de penetrare si forta relatiilor publice. Si, cel mai important, vei sti ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci în lumea PR-ului. Lucrarea se adreseaza atat celor care lucreaza propriu-zis in PR, cat si firmelor care apeleaza la asemenea servicii specializate si care vor sti ce anume sa ceara si cum sa obtina rezultate de exceptie, pentru care vor plati sume de bani mult mai mici.

  

Scrisori de vanzare eficiente .

Pret: 50.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Herschell Gordon Lewis

Scrisori de vanzare eficiente .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2008

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze publicul? Care sa iti vanda in mod succint mesajul? Care sa iti garanteze practic vanzarea? Atunci trebuie sa citesti neaparat lucrarea Scrisori de vanzare eficiente. Poti sa petreci nenumarate ore cautand baze de date cu adrese si sa cheltuiesti mii si mii de dolari pe ambalaje multicolore, dar in lipsa unei scrisori de vanzare excelente, actiunile tale de marketing direct nu au nici o sansa de succes. Decat sa irosesti in van atat bani, cat si timp pretios, permite-i autorului Herschell Gordon Lewis sa iti arate cum sa obtii rezultate extraordinare din actiunile de marketing direct. In lucrarea Scrisori de vanzare eficiente, renumitul copywriter Herschell Gordon Lewis iti arata cum sa redactezi scrisori de vanzare care iti vor uimi cu adevarat destinatarii, iti vor captiva publicul, iti vor vinde mesajul si iti vor garanta, practic, vanzarea cu succes. Continand aproape toate regulile, instrumentele, indiciile, inovatiile si trucurile meseriei pentru conceperea scrisorilor de vanzare ce aduc clienti, care au fost testate si si-au ...

  

2239 de secrete testate pentru un marketing direct

Pret: 45.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Denny Hatch; Don Jackson

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2007

Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au „descoperit“ de curand aceasta disciplina, ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri. In aceste pagini, Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile, secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti \n domeniu. Asadar... ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol în domenii precum: creativitate, copywriting, matematica, reclame de ...

  

Cum sa vinzi marilor companii .

Pret: 45.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Jill Konrath

Cum sa vinzi marilor companii .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2007

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste. Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante. |n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari. Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai ...

  

Marketingul adresat femeilor -Cum sa obtii o cota

Pret: 55.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Marti Barletta

Marketingul adresat femeilor -Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2007

Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in cadrul populatiei. In foarte multe categorii prin traditie masculine, ele sunt deja o majoritate: peste 60% din automobilele noi, 66% din computerele personale si 55% din aparatele electrocasnice sunt cumparate de femei. Preferintele si prioritatile femeilor ar trebui sa fie integrate in fiecare initiativa de marketing a companiei, in loc sa fie marginalizate ca un program izolat si singular. In etapa de planificare, cercetatorii, managerii de brand, directorii de vanzari, directorii de marketing sau directorii din advertising - toti cei implicati in comunicarea cu clientul - ar trebui sa se asigure ca presupunerile si prioritatile strategice nu trec cu vederea consumatorii care reprezinta cea mai mare oportunitate pentru a consolida vanzarile, cota de piata si profitul net: femeile. In aceasta a doua editie a lucrarii, Marti Barletta va explica de ce marile corporatii aloca fonduri din ce in ce mai mari pentru a cuceri piata de mai multe miliarde de dolari reprezentate de femei. Povesti de succes actuale, ...

  

Chemarea mall-ului -Geografia shopping-ului .

Pret: 40.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Paco Underhill

Chemarea mall-ului -Geografia shopping-ului .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2007

In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al societatii de consum. Lucrarea contine informatii deosebit de interesante legate de psihologia cumparatorului, despre existenta si structura mall-ului in general si mai ales despre provocarile cu care se confrunta retailerii in prezent, acestia avand misiunea grea de a remobiliza un public avid de shopping, dar din ce in ce mai greu de satisfacut. Este o lucrare despre ideea de centru comercial ca ideal al culturii comerciale si sociale, locul in care tinerii gusta pentru prima data libertatea si in care oamenii, in general, se studiaza reciproc. Chemarea mall-ului examineaza maniera in care se frecventeaza mall-ul, ce reprezinta acesta, din ce cauza cateodata functioneaza, iar alteori, nu. „Underhill are acea abilitate nefireasca a sociologului de a descrie exact ceea ce se afla in fata ochilor nostri cu o luciditate care transforma activitatile cotidiene de cumparare, vanzare, consum si plimbare prin magazine in ceva absolut fascinant. ...

  

Sun Tzu - Strategii de marketing -12 principii

Pret: 43.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson

Sun Tzu - Strategii de marketing -12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2007

Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta razboiului pentru manageri, adapteaza strategiile clasice de lupta special pentru profesionistii de marketing din zilele noastre. Gerald Michaelson reformuleaza aceste idei permanent valabile ca fiind „principiile razboiului de marketing“. Fiecare in parte este ilustrat prin aplicatii strategice si practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din intreaga lume. Aceste principii includ: • Organizarea informatiilor: cum sa cunosti piata la fel de bine pe cat te cunosti pe tine; • O pozitie sigura: cum sa ocupi o pozitie care sa nu poata fi depasita cu usurinta de concurentii tai; • Elementul-surpriza: cum sa domini din punct de vedere psihologic si cum sa anihilezi initiativele concurentilor; • Economia fortei: evalueaza cu exactitate unde iti folosesti resursele; • Structura de comanda: un management bun declanseaza puterea resurselor umane; • Simplitate: chiar si cele mai simple planuri sunt dificil de executat.

  

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului .

Pret: 40.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Al Ries, Laura Ries

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: • Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului? • Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare? • Cum conferi interactivitate unui site? • Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita? Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional. Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni. „O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor.“ Marketing ...

  

Strategia portofoliului de brand -Cum sa creezi

Pret: 55.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand -Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate.

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care: • Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica; • Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand; • Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului; • Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze. “Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.” Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de ...

  

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

Pret: 49.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

George Whalin

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail, ofera solutii usor de aplicat in ceea ce priveste marimea volumului de vanzari, mentinerea unui stoc de produse moderne si tentante, readucerea cumparatorilor in magazin, profitarea la maximum de tehnicile cercetarii de marketing si de site-uri sau perfectionarea advertisingului pentru a mari numarul de clienti si cifra vanzarilor. “Succesul in vanzarea cu amanuntul! trebuie citita in mod obligatoriu de orice persoana care doreste sa aiba succes in domeniul comertului retail, indiferent ca este vorba despre un proprietar, manager sau cineva care abia a demarat un asemenea proiect. Fiecare detaliu este acoperit succint, intr-un stil usor de citit si de inteles.” Frank Paul, Presedinte Golfsmith International, L.P. Despre autor In cariera sa in domeniul vanzarilor retail, GEORGE WHALIN a pornit de la postul de vanzator si a ajuns patron si director executiv principal, iar din 1987 are propria companie de consultanta in vanzari cu amanuntul. Astazi, autorul si consultantul George Whalin este presedinte si director executiv al companiei Retail ...

  

Inovatie in advertising -Cum sa creezi cele mai

Pret: 59.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Jim Aitchison

Inovatie in advertising -Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te indruma pas cu pas in crearea unor print-ad-uri inovatoare. Inteligent strucurata, cartea trateaza o gama larga de probleme din sfera advertisingului, de la modul in care functioneaza advertisingul pana la schimbarile care intervin in strategiile de construire a brandului, de la modul in care poti gasi o idee pana la modul in care grafica si textul pot fi imbinate mestesugit. INOVATIE IN ADVERTISING expune o antologie de idei si sfaturi practice, stimulatoare si adesea controversate, apartinand unor maestrii in domeniu, precum David Abbott, Bob Barrie, Nick Cohen, Tim Delaney, Neil French, Gary Goldsmith, John Hegarty, Lionel Hunt, Bob Isherwood, Bill Oberlander, Indra Sinha si multi altii. Evitand tonul obtuz in care sunt scrise majoritatea manualelor de sfaturi practice, Jim Aitchison, fost practician de succes in domeniul advertisingului, dezvaluie in aceasta carte culisele procesului de creatie in agentii renumite in toata lumea, ce isi au sediile centrale in Statele Unite, Marea Britanie, Asia sau ...

  

Pozitionarea - Lupta pentru un loc in mintea ta .

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Al Ries, Jack Trout

Pozitionarea - Lupta pentru un loc in mintea ta .

Editura: Brandbuilders

Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." SPENCER JOHNSON, autor al cartii "Who moved my cheese?" si couautor al cartii "Manager pentru un minut" Pozitionarea este primul concept care abordeaza problema comunicarii intr-o societate care comunica excesiv. Popularizat de mai bine de trei decenii, conceptul autorilor Al Ries si Jack Trout a facut cariera in lumea businessului inca de la publicarea in revista Advertising Age a primelor articole pe aceasta tema. Pozitionarea propune o metoda revolutionara in incercarea de a-ti crea o "pozitie" in mintea unui potential client. Nu exista nici un demers in marketing care sa poata demara fara pozitionare. Aflata in stransa legatura cu cei patru 4 - Produs, Pret, Plasament si Promovare - si influentandu-I pe rand, Pozitionarea este "un puternic instrument care creeaza si mentine diferente reale la nivelul pietei de desfacere". (Philip Kotler) Tocmai de aceea Volvo a devenit dintr-un brand suedez obisnuit un mare brand international, Haagen Dazs cea mai scumpa inghetata din lume, ...

  

Adevar, minciuna si advertising .

Pret: 60.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Jon Steel

Adevar, minciuna si advertising .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN, HARTY Cartea urmareste sa familiarizeze publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului „account planningul” fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planningul are ca unic scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi din bran[` înc` se mai incapatâneaza sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapolând tendinte demografice si elaborând tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, urmarind sa evidentieze importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul care razbate din paginile acestei carti este acela ca account planningul bine gândit duce la marketing si advertising mai bune si ...

  

Biblia vânzărilor .

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Jeffrey Gitomer

Biblia vânzărilor .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si loializarea clientilor. "Biblia Vanzarilor este un instrument de marketing incredibil de folositor. O lectura usoara, plina de ponturi si informatii pentru obtinerea succesului. Am cumparat 5 exemplare, cate unul pentru fiecare dinte asociatii mei de vanzari si unul pentru mine. Este o carte pe care trebuie sa o ai." Nancie Cameron, Presedinte Creative Cakes, Inc. “Daca exista vreo carte mai buna despre vanzari, eu inca n-am gasit-o. Introspectia lui Jeffrey merge dincolo de procesul de vanzare si ajunge chiar in inima problemei – construirea relatiei care aduce vanzarile.” Mark Meyer, VP Sales Marketing & Technical Materials, Inc. "Biblia vanzarilor a directionat succesele mele in vanzari din pozitia de Sales Manager la cea de Sales Director, apoi la cea de Director zonal de vanzari, pana la functia actuala de vicepresedinte de vanzari. Iti multumesc, Jeffrey, pentru ca m-ai ajutat sa avansez in 'erarhia corporatista'.” ...

  

Avon .Cum a fost construita la nivel mondial

Pret: 35.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

LAURA KLEPACKI

Avon .Cum a fost construita la nivel mondial compania pentru femei- Brandbuilders .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

A V O N – Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Milioane de femei din intrega lume au fost ajutate sa-si schimbe viata in bine prin obtinerea unui statut economic si social mai bun. Cartea te poate invata cum sa-ti incepi propria afacere cu AVON, cum sa-ti creezi un downline (retea) si cum sa-ti motivezi oamenii. Respectand reguli simple de business, AVON a reusit sa creeze o cultura organizationala puternica, in care sistemul de motivare si compensare a oamenilor poate deveni sursa de inspiratie pentru orice manager. Cartea este o excelenta demonstratie a ceea ce inseamna azi capacitate de adaptare, viteza de reactie si strategie. "Oferindu-le femeilor un numar nelimitat de oportunitati privind succesul in cariera, AVON a canalizat puterea unei forte de vanzare dedicate atragerii clientilor si dezvoltarii afacerii. Povestea de succes a companiei este o marturie a importantei pe care o are concentrarea asupra afacerii de baza, concomitent cu recunoasterea ...

  

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului .

Pret: 55.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Al Ries, Laura Ries

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului .

Editura: Brandbuilders

Anul aparitiei: 2006

"Sfârsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark