Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Arta de a-ti cultiva noi relatii - Initiaza conversatii, intretine-le, construieste relatii, dezvolta prietenii si extinde-ti afacerile

Descriere: RELATIILE SI PRIETENIILE PE CARE TI LE FACIITI POT GARANTA SUCCESUL IN AFACERI!
„Incepe prin a te gandi la necunoscuti ca la viitori amici, nu ca la niste oameni de care sa-ti fie teama sau pe care sa-i eviti. La urma urmelor, prietenii sau asociatii nostri au fost la un moment dat niste straini. Intalnind oameni noi si devenind un bun partener de conversatie, vei reusi sa castigi noi parteneri de afaceri, clienti si nu numai.“
Debra Fine
„Adevarul este ca orice se poate intampla cand ai curajul sa initiezi o conversatie cu un necunoscut. Poti sa gasesti noi oportunitati de afaceri, un client nou sau chiar sa castigi un prieten.“
Psychology Today

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Debra Fine

Bookmark and Share

Autori: Debra Fine | Editura: Curtea Veche | Anul aparitiei: 2008 | ISBN: 978-973-669-668-8 | Numar de pagini: 152 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Cum devenim parinti mai buni.

Pret: 22,00 RON
Pret: 17,60 RON
-20%

Stanley Shapiro Karen Skinulis Richard Skinulis

Cum devenim parinti mai buni.

Cum devenim parinti mai buni - Stanley Shapiro, Karen Skinulis, Richard Skinulis Un ghid celebru, un National Bestseller, cum scrie pe coperta editiei originale, care porneste de la ideea ca nu e suficient sa ne iubim copiii ca sa-i educam bine – trebuie sa invatam „meseria de parinte“. O „meserie“ sintetizata in aceasta carte in cele 50 de probleme cu care ne confruntam cel mai des ca parinti si solutiile lor practice. De exemplu: Tandaleala, Crizele de nervi, Raspunsurile obraznice, TV-mania, Notele proaste, Mofturile la mancare. Problemele privesc copiii de 3-4 pana la 12-13 ani. Solutiile sunt verificate, functioneaza. Manualul e sistematizat, concis si are un ingredient care n-ar trebui sa-i lipseasca nici unui parinte: umorul.

  

SECRETELE BAIETILOR

Pret: 19,90 RON

MACFARLANE Aidan, MCPHERSON Ann

SECRETELE BAIETILOR

Bineinteles ca am visat cu totii la Hogwarts, dar sa fim seriosi: ceea ce ma ingrijoreaza mai mult sunt proprii mei negi. Ca sa nu mai vorbim de milioanele de cosuri, asortate cu dureri de cap si alergii si cu o viata sexuala aproape inexistenta (daca asta poate fi numita viata). Apoi mai sunt drogurile si bautura si nenumaratele probleme de acasa si " si " si " Ei bine, cititi-mi jurnalul si veti afla, pentru ca, afland care sunt problemele cu care m-am confruntat eu ati putea gasi solutii pentru propriile voastre dileme! Autorii despre seria CLUBUL ADOLESCENTILOR Cand am inceput aceasta serie, tinerii gaseau prea putine informatii despre sanatatea lor. Toate cartile pentru ei erau plictisitoare, scrise la modul "nu face asta", nu ai voie sa"". Cum si copiii nostri deveneau adolescenti am vrut sa le oferim si lor ceva care sa fie si interesant si folositor. Am lucrat mult cu tineri de 15-16 ani in scoli din Marea Britanie, incercand sa aflam raspunsuri la intrebari precum "Porti ochelari?", " Te sperie divortul parintilor ta?", "Te droghezi?". La randul lor ei ne-au scris despre problemele lor de sanatate si ne-am gandit ca aceste povestiri, unele interesante, altele foarte ...

  

Ideile nu costa. Revolutia ideilor

Pret: 23,12 RON
Pret: 18,50 RON
-20%

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Ideile nu costa. Revolutia ideilor elibereaza oamenii si transforma organizatiile

Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor, folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor, organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea, majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor, decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri, managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala, autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata, ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark