Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Descriere: Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient.

Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales.

Cuprins:
Mulţumiri

1. Comunicarea orală


2. Publicul


3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului


4. Începutul, continuarea şi încheierea

5. Pregătirea notiţelor


6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii


7. Managementul timpului

8. Intonaţia şi diversitatea


9. Comunicarea nonverbală


10. Pregătirea sălii pentru discurs


11. Suporturile vizuale

12. Pledoarie persuasivă


13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări


14. Concluzii

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Cristopher Turk

Bookmark and Share

Autori: Cristopher Turk | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737078124 | Numar de pagini: 448 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

A AVEA sau A FI?

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Erich Fromm

A AVEA sau A FI?

Într-o lume care nu mai crede nici în fericirea prin consum şi nici în binefacerile concurenţei egoiste şi ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o nouă ordine psihologică şi socio-economică. Fromm urmăreşte istoria şi efectele a două moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere şi agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, dăruire şi spontaneitate. Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante. Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală. Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil ...

  

Conditia roma si schimbarea discursului

Pret: 25,96 RON
Pret: 23,36 RON
-10%

Vintila Mihailescu, Petre Matei (coordonatori)

Conditia roma si schimbarea discursului

Vazuti ca o familie extinsa, ca un grup solidar sau ca un popor care nu si-a gasit deocamdata locul din punct de vedere geografic si social, romii fac obiectul multor studii din diverse domenii. Mentalitatea generalizata cu privire la neintegrarea romilor in societatile in care traiesc a caracterizat multa vreme si mediul stiintific romanesc, problematica acestei minoritati nefiind inca pe deplin explorata. In incercarea de a defini elementele caracteristice identitatii romilor si de a explica modul in care ceilalti se raporteaza la ei, mai multi antropologi au efectuat cercetari in comunitatile rome din Romania si din alte tari. Rezultatele acestor cercetari sint reunite intr-unul din primele volume de antropologie recenta a culturii si societatii rome din literatura autohtona. Povestile de viata relatate, completate de descrierea traditiilor si obiceiurilor, a portului si muzicii, de la cea a vechilor lautari pina la manele, contureaza o imagine realista a acestei etnii, precum si noi perspective si directii de analiza.

  
  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark