Pret: 34,00 RON
In stoc!

Confesiunile unui om de publicitate

Descriere: „Am scris cartea în timpul vacanţei mele de vară din 1962 şi i-am cedat drepturile de autor fiului meu în ziua când a împlinit 21 de ani. Credeam că o să se vândă 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durată şi mai apoi a fost tradusă în paisprezece limbi. Până acum s-au vândut cam un milion de exemplare.
De ce am scris-o? Mai întâi, ca să atrag noi clienţi pentru agenţia mea de publicitate. În al doilea rând, pentru a ne creşte cotaţiile la bursă. În al treilea rând, ca să devin mai cunoscut în lumea afacerilor. Cartea şi-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuţi îmi mulţumeau pentru creşterile majore ale vânzărilor în urma aplicării ideilor din această carte. M-am întâlnit cu multe personalităţi din lumea marketingului care spuneau că îşi datorează cariera faptului de a fi citit cândva Confesiunile.
Dacă vi se pare că aţi simţit un uşor iz de îngâmfare în carte, trebuie să ştiţi că îngâmfarea mea este selectivă. Sunt incompetent în orice alt domeniu cu excepţia publicităţii. Nu sunt în stare să fac un bilanţ, să lucrez la computer, să schiez, să joc golf, să pictez sau să navighez. Dar, când vine vorba de publicitate, Advertising Age spune că sunt «regele creativităţii în publicitate». Atunci când Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu să-i dea în judecată pentru semnul întrebării din titlu.“ (David OGILVY)

David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicităţii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scoţian de viţă veche, şcolit la Oxford. Întreaga viaţă i-a fost călăuzită de spiritul de aventură şi de încăpăţânarea proverbială moştenită de la strămoşii săi. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a bătut drumurile de ţară din Scoţia cărând o servietă de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra în cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de război psihologic în cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea însă că, la vârsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea să se transforme într-un copywriter de geniu.
Agenţia de publicitate pe care a înfiinţat-o în 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari reţele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale în 120 de ţări. În portofoliul ei se află corporaţii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestlé, Unilever sau Yahoo.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de David Ogilvy

Bookmark and Share

Autori: David Ogilvy | Editura: Humanitas | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 978-973-50-2581-6 | Numar de pagini: 216 | Categorie: Altele  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Fiica Afroditei.

Pret: 35,00 RON

Philipp Vandenberg

Fiica Afroditei.

  

Tanar Si Bogat

Pret: 49,00 RON
Pret: 39,20 RON
-20%

Robert T. Kiyosaki

Tanar Si Bogat

"Aceasta carte se refera la felul în care am pornit noi la drum, neavând nimic, si ne-am retras din activitate eliberati de griji financiare, în mai putin de zece ani. Aflati cum puteti face acelasi lucru." Robert T. Kiyosaki "Daca nu vreti sa trudti din rasputeri toata viata… aceasta carte va este destinata. De ce sa nu va retrageti la pensie tineri si bogati?" Sharon L. Lechter Tânar si bogat • Pârghia mintii. Aceasta este cea mai importanta sectiune a cartii. Veti afla de ce nu banii va fac bogati. Însa cea mai puternica forma de pârghie, mintea, are capacitatea de a va îmbogati ori saraci. • Pârghia planului. Pentru a va putea retrage tineri, aveti nevoie de un plan. Un plan care sa porneasca de la zero (pentru ca nu aveti nimic) si sa aiba un obiectiv si un termen limita. • Pârghia actiunilor. În Era Informationala, educatia e mai importanta ca oricând. Numai ca uneori, pentru a avea succes, trebuie sa va obisnuiti sa nu urmati sfaturile primite la scoala. Deci, învatati cum sa faceti greseli si sa esuati. • Pârghia primului pas. Aflati cum sa va mentineti pe un trend ascendent.

  

Lotte la Weimar.

Pret: 45,00 RON

Thomas Mann

Lotte la Weimar.

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark