Pret: 34,00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Confesiunile unui om de publicitate

Descriere: „Am scris cartea în timpul vacanţei mele de vară din 1962 şi i-am cedat drepturile de autor fiului meu în ziua când a împlinit 21 de ani. Credeam că o să se vândă 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durată şi mai apoi a fost tradusă în paisprezece limbi. Până acum s-au vândut cam un milion de exemplare.
De ce am scris-o? Mai întâi, ca să atrag noi clienţi pentru agenţia mea de publicitate. În al doilea rând, pentru a ne creşte cotaţiile la bursă. În al treilea rând, ca să devin mai cunoscut în lumea afacerilor. Cartea şi-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuţi îmi mulţumeau pentru creşterile majore ale vânzărilor în urma aplicării ideilor din această carte. M-am întâlnit cu multe personalităţi din lumea marketingului care spuneau că îşi datorează cariera faptului de a fi citit cândva Confesiunile.
Dacă vi se pare că aţi simţit un uşor iz de îngâmfare în carte, trebuie să ştiţi că îngâmfarea mea este selectivă. Sunt incompetent în orice alt domeniu cu excepţia publicităţii. Nu sunt în stare să fac un bilanţ, să lucrez la computer, să schiez, să joc golf, să pictez sau să navighez. Dar, când vine vorba de publicitate, Advertising Age spune că sunt «regele creativităţii în publicitate». Atunci când Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu să-i dea în judecată pentru semnul întrebării din titlu.“ (David OGILVY)

David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicităţii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scoţian de viţă veche, şcolit la Oxford. Întreaga viaţă i-a fost călăuzită de spiritul de aventură şi de încăpăţânarea proverbială moştenită de la strămoşii săi. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a bătut drumurile de ţară din Scoţia cărând o servietă de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra în cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de război psihologic în cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea însă că, la vârsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea să se transforme într-un copywriter de geniu.
Agenţia de publicitate pe care a înfiinţat-o în 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari reţele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale în 120 de ţări. În portofoliul ei se află corporaţii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestlé, Unilever sau Yahoo.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de David Ogilvy

Bookmark and Share

Autori: David Ogilvy | Editura: Humanitas | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 978-973-50-2581-6 | Numar de pagini: 216 | Categorie: Altele  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

IULIUS CAESAR

Pret: 25,91 RON
Pret: 23,32 RON
-10%

Nic Fields

IULIUS CAESAR

Pentru Iulius Caesar, unul dintre cei mai reprezentativi comandanți din istorie, cea mai faimoasă campanie a sa, cucerirea Galliei, a reprezentat un prim pas, major, către obținerea puterii absolute. Ca general îndrăzneț și hotărât, victoriile răsunătoare asupra galilor i-au permis să intre în lupta pentru putere politică la Roma. Trecând Rubiconul în 49 î.Hr. cu o singură legiune, Caesar a aruncat zarurile sorții și a dezlănțuit un război civil care a pus capăt sistemului republican și a deschis calea imperiului sub domnia fiului său adoptiv, Octavian. Cartea aceasta analizează factorii din spatele numeroaselor succese pe câmpurile de luptă, mai ales celebra celeritas Caesariana – viteza de gândire și de acțiune a lui Caesar.

  

Vita nuova/Viata noua

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Dante Alighieri

Vita nuova/Viata noua

Cuvintele de dragoste ale unui tânăr de 25 de ani, dacă acest tânăr se numeşte Dante Alighieri, pot cuprinde în ele lumea întreagă, experienţa de viaţă a tuturor oamenilor care au trăit şi care vor trăi vreodată, succesiunea incalculabilă a secolelor şi tărâmurilor, a timpurilor şi locurilor, a sentimentelor şi gândurilor, a ideilor şi cuvintelor capabile să le exprime. Datorită condensării imaginilor, datorită comprimării emoţiilor, realizate de opera de artă a unui geniu, dintr-odată, memoria noastră vie de cititori sau spectatori şi mişcarea imaginaţiei creatoare legată de ea reuşesc, la lectură, să ne facă să vedem şi să simţim propriile emoţii, propriile sentimente, în sentimentele reprezentate, precipitate, obiectivate de artist într-o mirabilă icoană: şi în cele din urmă ne călăuzesc spre a cunoaşte şi a recunoaşte propria noastră viaţă, reînnoind-o. (Corrado Bologna)

  

FOC IN ADANC

Pret: 64,90 RON
Pret: 51,92 RON
-20%

Vernor Vinge

FOC IN ADANC

Cel mai ingenios space opera al anilor ‘90, castigator al Premiului Hugo. La mii de ani in viitor, mai multe rase populeaza un univers in care potentialul unei minti este dat de locul ei in spatiu, de la entitati superinteligente de la marginea galaxiilor pana la mintile limitate din mijlocul lor, acolo unde nu poate functiona decat o tehnologie simpla. Nimeni nu cunoaste motivul pentru aceasta impartire ciudata a spatiului in „Zone Ganditoare“ si „Adancuri Neganditoare“, dar atunci cand oamenii de stiinta din Domeniul Straumli incearca sa trezeasca la viata un artefact vechi din Transcendent, ei elibereaza fara sa stie o putere atat de monstruoasa, incat mii de lumi sunt in pericol. Fugind de amenintare, o familie de cercetatori naufragiaza pe Planeta Stiletelor din Zona Lenta, unde o rasa cu o cultura medievala dura se afla in mijlocul unei lupte sangeroase pentru putere. O misiune contracronometru trebuie sa recupereze copiii familiei si un secret care ar putea fi salvarea tuturor celorlalte civilizatii din spatiu. „O poveste ce arde cu energia celui mai bun space opera din epoca de aur a genului. Vinge a creat o galaxie pe care cititorii o ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark