Pret: 34,00 RON

Confesiunile unui om de publicitate

Descriere: „Am scris cartea în timpul vacanţei mele de vară din 1962 şi i-am cedat drepturile de autor fiului meu în ziua când a împlinit 21 de ani. Credeam că o să se vândă 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durată şi mai apoi a fost tradusă în paisprezece limbi. Până acum s-au vândut cam un milion de exemplare.
De ce am scris-o? Mai întâi, ca să atrag noi clienţi pentru agenţia mea de publicitate. În al doilea rând, pentru a ne creşte cotaţiile la bursă. În al treilea rând, ca să devin mai cunoscut în lumea afacerilor. Cartea şi-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuţi îmi mulţumeau pentru creşterile majore ale vânzărilor în urma aplicării ideilor din această carte. M-am întâlnit cu multe personalităţi din lumea marketingului care spuneau că îşi datorează cariera faptului de a fi citit cândva Confesiunile.
Dacă vi se pare că aţi simţit un uşor iz de îngâmfare în carte, trebuie să ştiţi că îngâmfarea mea este selectivă. Sunt incompetent în orice alt domeniu cu excepţia publicităţii. Nu sunt în stare să fac un bilanţ, să lucrez la computer, să schiez, să joc golf, să pictez sau să navighez. Dar, când vine vorba de publicitate, Advertising Age spune că sunt «regele creativităţii în publicitate». Atunci când Fortune a publicat un articol despre mine intitulat «Este David Ogilvy un geniu?», i-am cerut avocatului meu să-i dea în judecată pentru semnul întrebării din titlu.“ (David OGILVY)

David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicităţii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scoţian de viţă veche, şcolit la Oxford. Întreaga viaţă i-a fost călăuzită de spiritul de aventură şi de încăpăţânarea proverbială moştenită de la strămoşii săi. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a bătut drumurile de ţară din Scoţia cărând o servietă de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra în cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de război psihologic în cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea însă că, la vârsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea să se transforme într-un copywriter de geniu.
Agenţia de publicitate pe care a înfiinţat-o în 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari reţele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale în 120 de ţări. În portofoliul ei se află corporaţii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestlé, Unilever sau Yahoo.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de David Ogilvy

Autori: David Ogilvy | Editura: Humanitas | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 978-973-50-2581-6 | Numar de pagini: 216 | Categorie: Altele  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Enigma lui Piero.

Pret: 38,00 RON

Silvia Ronchey

Enigma lui Piero.

"Convocand in jurul Flagelarii lui Piero della Francesca papi si imparati, prelati si principese din Orient si Occident, Silvia Ronchey ne constrange sa o privim cu un ochi proaspat. Si ne seduce." - Salvatore Settis

  

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune

Pret: 24,09 RON
Pret: 21,68 RON
-10%

Virgil Vochina, Dan M. Andreescu, Adrian Ispasoiu, Victor Dunareanu, Traian Boia, Bogdan Tadio

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune practici

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune practici nu este altceva decat o dovada concludenta a evolutiei controlului riscului rutier care, aplicat profesionist si competent, poate preveni si minimiza urmarile accidentelor. Am privit acest ghid dintr-o dubla perspectiva: cea a angajatului si cea a angajatorului, considerand ca acesti doi actori importanti ai sigurantei rutiere vor intelege intentiile noastre pentru a identifica, a evalua si a elimina, pe cat posibil, factorii de risc. Analiza si cercetarea detaliate ale celor patru categorii de management: al comportamentului, al deplasarilor, al parcului auto si al comunicatiilor din paginile ghidului, pot constitui baza prevenirii si reducerii riscurilor rutiere din cadrul companiilor si al intreprinderilor de transport. In tarile civilizate, cu o cultura rutiera eficienta, studiile si cercetarile specifice sigurantei auto demonstreaza ca acele companii care au un management rutier performant au inregistrat o scadere cu peste 40% a incidentei de accident. Eu cred ca impunerea legii este hotaratoare pentru siguranta rutiera, iar Educatia este esenta prevenirii. General (r.) Virgil Vochina

  

Ultimul împărat.

Pret: 29,00 RON

Edward Behr

Ultimul împărat.

Cartea de fata este povestea biografica a ultimului imparat chinez, Pu Yi, incoronat in 1908 in legendarul Oras Interzis din Beijing. La patru ani dupa incoronare, China devine republica, iar tanarul imparat este detronat. Acesta e doar inceputul traseului sinuos, neobisnuit si tragic al vietii lui Pu Yi. Volumul lui Edward Behr, bazat pe cercetari temeinice si pe marturiile celor care l-au cunoscut personal pe Pu Yi, reface portretul unui supravietuitor de profesie, capabil sa reziste succesiv pierderii tronului, expulzarii din Orasul Interzis si numeroaselor comploturi care i-au marcat viata, exilului si inchisorii, spre a sfarsi ca cetatean de rand in China comunista. Scrisa cu un recunoscut fler jurnalistic si impresionant documentata, biografia revelatoare a lui Edward Behr a stat la baza filmului lui Bernardo Bertolucci, Ultimul imparat . traducere de Florin Slapac