Pret: 22,00 RON
Pret: 17,60 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Cum devenim parinti mai buni.

Descriere: Cum devenim parinti mai buni - Stanley Shapiro, Karen Skinulis, Richard Skinulis



Un ghid celebru, un National Bestseller, cum scrie pe coperta editiei originale, care porneste de la ideea ca nu e suficient sa ne iubim copiii ca sa-i educam bine – trebuie sa invatam „meseria de parinte“.

O „meserie“ sintetizata in aceasta carte in cele 50 de probleme cu care ne confruntam cel mai des ca parinti si solutiile lor practice. De exemplu: Tandaleala, Crizele de nervi, Raspunsurile obraznice, TV-mania, Notele proaste, Mofturile la mancare.

Problemele privesc copiii de 3-4 pana la 12-13 ani. Solutiile sunt verificate, functioneaza. Manualul e sistematizat, concis si are un ingredient care n-ar trebui sa-i lipseasca nici unui parinte: umorul.


Bookmark and Share

Autori: Stanley Shapiro Karen Skinulis Richard Skinulis | Editura: Humanitas | Anul aparitiei: 2008 | ISBN: 978-973-50-3477-1 | Numar de pagini: 160 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Parteneriatul in afaceri

Pret: 18,30 RON
Pret: 14,64 RON
-20%

Stephen M. Dent

Parteneriatul in afaceri

Cu totii am fost implicati de-a lungul timpului in diverse parteneriate. Multe dintre ele ne-au lasat un gust amar si senzatia ca, desi e greu, e mai bine sa actionezi de unul singur. Dintre toate strategiile de afaceri, nici una nu ofera recompense potentiale mai mari decit parteneriatul, dar nici nu prezinta riscuri mai devastatoare. Autorul acestei carti, consultant pe probleme organizationale, specialist in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice, va ajuta sa descoperiti parteneriatul, altfel spus, sa treceti de la EU la NOI. Veti incepe prin a identifica propriile dvs. abilitati parteneriale si apoi veti invata sa le corectati si sa le dezvoltati. Veti descoperi astfel conceptul de inteligenta parteneriala pe care se bazeaza modelul parteneriatului total. Acest model este o abordare organizata, riguroasa, care echilibreaza aspectele legate de responsabilitati si pe cele legate de relatii dintr-un parteneriat. Odata ce intelegeti atributele si componentele ce determina succesul unui parteneriat, veti folosi acest model ca pe un plan. Astfel, nu veti dezvolta doar propria dumneavoastra inteligenta parteneriala, ci si pe aceea a partenerilor, sporindu-va sansele de ...

  

Dupa dumneavoastra. Pot oamenii umili sa

Pret: 15,41 RON
Pret: 12,33 RON
-20%

Roger Fritz

Dupa dumneavoastra. Pot oamenii umili sa triumfe?

Consideraţi cã modestia este semn de slãbiciune? Aveţi impresia cã trebuie sã fiţi un dur pentru a fi respectat? Credeţi cã totul vi se cuvine doar pentru cã sunteţi şef? Ei bine, toate acestea sunt doar mituri ale unei lumi care nu-şi mai recunoaşte valorile. Aceastã carte vine nu doar sã spulbere o concepţie eronatã, dar şi sã retraseze adevãratele valori prin care se caracterizeazã un lider eficient şi apreciat de cei din jur. Un lider incapabil sã-şi analizeze propriile defecte şi sã le recunoascã, o personalitate prea mândrã pentru a accepta şi aprecia munca şi colaborarea celorlalţi este departe de a obţine rezultate eficiente. Pe de altã parte, modestia înseamnã de fapt capacitatea de a-şi pãstra obiectivitatea atât în privinţa propriei persoane, cât şi în privinţa meritelor celorlalţi. Existã trei motive principale pentru care o personalitate modestã va reuşi ...

  

PRIMA ZI DE SERVICIU

Pret: 14,90 RON
Pret: 10,43 RON
-30%

SBURLESCU Aurelian

PRIMA ZI DE SERVICIU

Acomodarea cu un nou loc de munca poate fi extrem de dificila pentru oricine. Cartea va ajuta sa treceti de tracul primei zile, aratandu-va care sunt regulile pe care trebuie sa le respectati, inclusiv cele privind vestimentatia, relatiile cu noii colegi de munca si drepturile pe care le aveti in caliate de angajat. Aceasta carte este divizata in patru parti. Partea I descrie structura obisnuita a unei afaceri, conceptul de profit si tipurile de management. Partea a doua prezinta cateva din problemele cu care va veti confrunta la locul de munca. Partea a treia prezinta o serie de drepturi pe care le aveti in calitate de angajat, iar partea a patra furnizeaza solutii pentru rezolvarea unor probleme ce pot aparea la locul de munca: conflictele din birou, solicitarea unei mariri de salariu sau chiar parasirea firmei.

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark