Pret: 22,00 RON
Pret: 17,60 RON

-20%
Cum devenim parinti mai buni.

Descriere: Cum devenim parinti mai buni - Stanley Shapiro, Karen Skinulis, Richard Skinulis



Un ghid celebru, un National Bestseller, cum scrie pe coperta editiei originale, care porneste de la ideea ca nu e suficient sa ne iubim copiii ca sa-i educam bine – trebuie sa invatam „meseria de parinte“.

O „meserie“ sintetizata in aceasta carte in cele 50 de probleme cu care ne confruntam cel mai des ca parinti si solutiile lor practice. De exemplu: Tandaleala, Crizele de nervi, Raspunsurile obraznice, TV-mania, Notele proaste, Mofturile la mancare.

Problemele privesc copiii de 3-4 pana la 12-13 ani. Solutiile sunt verificate, functioneaza. Manualul e sistematizat, concis si are un ingredient care n-ar trebui sa-i lipseasca nici unui parinte: umorul.


Autori: Stanley Shapiro Karen Skinulis Richard Skinulis | Editura: Humanitas | Anul aparitiei: 2008 | ISBN: 978-973-50-3477-1 | Numar de pagini: 160 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Intrebarile sunt, de fapt,

Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
-20%

Allan Pease

Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri-Curtea veche

De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este „dotat de la natura“? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se deprind in urma unui studiu sistematic. Tot astfel, acti-vitatea de agent de vanzari este o stiinta ce se poate invata ca oricare alta.Allan Pease, cel mai cunoscut expert din lume in limbajul trupului, ne prezinta tehnicile uluitoare prin care puteti avea succes ca agent de vanzari. Una dintre cele mai mari provocari ale acestei meserii o reprezinta depasirea refuzului unui potential client. Daca intelegem semnalele nonverbale, invatam sa citim limbajul trupului interlocutorului, dar si sa-l folosim in mod cores-punzator pe al nostru, ne dam seama ca un „nu“ inseamna de fapt un pas inainte spre reusita.Metodele sale dovedite se pot aplica cu cele mai mari sanse de reusita in construirea unei retele de vanzari. Insa abilitatile de comunicare dobandite din aceasta carte vor eficientiza modul in care abordati orice negociere. De aceea ele pot fi folosite cu succes de persoane din mediul financiar sau de afaceri, de ...

  

Se pot produce miracole

Pret: 25,00 RON

Gabrielle Bernstein

Se pot produce miracole

artea de faţă este un program de transformare personală, cu o durată de 40 de zile, care îşi propune să ne arate pas cu pas cum să ne analizăm viaţa sincer şi obiectiv, uitându-ne cu curaj la fricile noastre, înfruntându-le, iertând ceea ce este de iertat şi învăţând să înlocuim iluziile bazate pe teamă cu o atitudine plină de iubire şi compasiune. Zi după zi, prin exerciţii, afirmaţii şi meditaţii, suntem învăţaţi să ne cunoaştem, să ne înţelegem, să avem compasiune faţă de noi înşine, să ne iertăm şi să ne iubim, pentru că numai aşa vom putea să îi cunoaştem, să îi înţelegem, să îi iertăm şi să îi iubim pe ceilalţi. În România există deja persoane care parcurg acest program, inspirându-se după cartea în engleză. Editura For You are bucuria să v-o ofere acum şi în limba română. Despre autoare: Gabrielle Bernstein îşi descrie stilul de viaţă pozitiv pe care îl are, ca fiind „modul iubitarian”. Asemenea vegetarianului care adoptă un anumit stil de alimentaţie şi de viaţă, „iubitarianul” adoptă ingredientele unei vieţi spirituale echilibrate şi, în acest caz, ale unei vieţi ...

  

PRIMA ZI DE SERVICIU

Pret: 14,90 RON
Pret: 10,43 RON
-30%

SBURLESCU Aurelian

PRIMA ZI DE SERVICIU

Acomodarea cu un nou loc de munca poate fi extrem de dificila pentru oricine. Cartea va ajuta sa treceti de tracul primei zile, aratandu-va care sunt regulile pe care trebuie sa le respectati, inclusiv cele privind vestimentatia, relatiile cu noii colegi de munca si drepturile pe care le aveti in caliate de angajat. Aceasta carte este divizata in patru parti. Partea I descrie structura obisnuita a unei afaceri, conceptul de profit si tipurile de management. Partea a doua prezinta cateva din problemele cu care va veti confrunta la locul de munca. Partea a treia prezinta o serie de drepturi pe care le aveti in calitate de angajat, iar partea a patra furnizeaza solutii pentru rezolvarea unor probleme ce pot aparea la locul de munca: conflictele din birou, solicitarea unei mariri de salariu sau chiar parasirea firmei.