Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

DEZVOLTAREA COMUNITATILOR ETNO-CULTURALE


  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Warren Buffet se destainuie

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Janet Lowe

Warren Buffet se destainuie

“Iti ia 20 de ani sa cladesti o reputatie si cinci minute sa o strici. Daca te gandesti la acest lucru, vei face lucrurile altfel.” „Sunt un investitor mai bun deoarece sunt om de afaceri si sunt un afacerist mai bun pentru ca sunt investitor.“ „Dintr-un motiv sau altul, oamenii se orienteaza mai mult dupa pretul actiunii decat dupa valoare. Ceea ce nu functioneaza este atunci cand incepi sa faci lucruri pe care nu le intelegi sau pentru ca au functionat cu o saptamana in urma, la altcineva. Cel mai stupid motiv din lume de a cumpara o actiune este sa o cumperi pentru ca se afla in urcare.”

  

Viaţa mea în publicitate, Publicitate

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Claude Hopkins

Viaţa mea în publicitate, Publicitate ştiinţifică.

Marketing de piaţă. Sampling pe bază de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard în publicitatea de astăzi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum conţine cele două cărţi de referinţă. Publicitate ştiinţifică - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923. Patru ani mai târziu, Claude Hopkins şi-a scris autobiografia, Viaţa mea în publicitate. Viaţa mea în publicitate şi Publicitate ştiinţifică rămân două ghiduri esenţiale şi vitale atât pentru generaţiile de azi cât şi pentru cele viitoare de profesionişti în publicitate. Citind aceste două capodopere veţi ajunge la concluzia suprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în realitate în urmă cu mai bine de 70 de ani. Nimănui n-ar trebui să i se permită să aibă de-a face cu publicitatea până când nu a citit de şapte ori această carte (Publicitate ştiinţifică). Mie mi-a schimbat viaţa. David Ogilvy

  

Chaotics.Managementul şi marketingul

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Philip Kotler & John A. Caslione

Chaotics.Managementul şi marketingul în era tubulenţelor.

Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou şi necesar instrument de management şi marketing ce defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii unei crize economice. Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, din care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de produse noi. Sistemul descris aici vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de-a face management şi marketing în timpul unei recesiuni, ca şi în timpul altor stări de turbulenţă: •Cum să dezvoltaţi sisteme de avertizare timpurie •Cum să construiţi scenarii ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark