Pret: 76,10 RON
Pret: 60,88 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Experimente clasice in psihologie

Descriere: La inceput a fost experimentul

Prezenta carte descrie intr-o forma accesibila, chiar captivanta, 58 de experimente cruciale in diferite arii ale psihologiei (psihobiologie, motivatie, emotie, memorie, invatare, cognitie, psihologie sociala). Fiecare dintre ele se afla la baza unei teorii viabile din psihologia contemporana. In acelasi timp cu experimentul, cititorul face cunostinta cu psihologi celebri care au initiat respectivele experimente (Harlow, Pavlov, Schachter si Singer, Skinner, Bandura, Milgram, Lewin).

«Cartea propusa de Editura Trei constituie o lectura obligatorie pentru cadre didactice, studenti, tineri cercetatori in psihologie, sociologie, pedagogie, asistenta sociala si o provocare pentru publicul larg interesat de psihologie.
Recomandam cu toata caldura aceasta incursiune captivanta si atractiva in lumea fascinanta a experimentelor care au marcat evolutia psihologiei ca stiinta.»
Prof.univ.dr. Mihai Anitei

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Douglas Mook

Bookmark and Share

Autori: Douglas Mook | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737072863 | Numar de pagini: 496 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

A AVEA sau A FI?

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Erich Fromm

A AVEA sau A FI?

Într-o lume care nu mai crede nici în fericirea prin consum şi nici în binefacerile concurenţei egoiste şi ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o nouă ordine psihologică şi socio-economică. Fromm urmăreşte istoria şi efectele a două moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere şi agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, dăruire şi spontaneitate. Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante. Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală. Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil ...

  

Sensul vietii. Raspunsurile psihologiei

Pret: 24,08 RON
Pret: 19,26 RON
-20%

Frédéric Fanget

Sensul vietii. Raspunsurile psihologiei pentru a da sens propriei vieti

Sensul vietii ne intereseaza pe toti. Si pe buna dreptate, caci absenta unui sens in viata ne poate costa scump, prea scump, uneori insasi viata. Din pacate, filosofii au confiscat domeniul si l-au incifrat in carti savante. Cum nu toti suntem Platon sau Kant, avem nevoie de altceva. Autorul acestei carti, care este psihiatru si psihoterapeut, ne ofera, pe baza experientei sale, prima tratare psihologica a sensului vietii, adica ne propune tehnici concrete pentru a ne gasi propriul drum in viata, fie ca este vorba de iubire, de familie sau de profesie. Frédéric Fanget, medic psihiatru si psihoterapeut, preda cursuri la Universitatea Lyon 1. Este autorul mai multor carti si tratate pedagogice, care au avut un mare succes la public.Cuprins: Care este sensul vietii mele?Viata are deja un sens: tie iti revine sarcina sa-l descoperiTrei exercitii ajutatoare Verbatims: fara filosofie sau moralaViata nu are un singur sens, ci mii de sensuri Nu exista un model unicSensul vietii se poate schimba la orice varstaRiscul hazardului in viataAcceptarea incertitudiniiGasirea propriului echilibru alaturi de ceilaltiSensul vietii in doi Familia Exercitiul celor patru picioare ale ...

  

Comunicarea eficientă. Cum să le

Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
-20%

Cristopher Turk

Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient. Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales. Cuprins: Mulţumiri 1. Comunicarea orală 2. Publicul 3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului 4. Începutul, continuarea şi încheierea 5. Pregătirea notiţelor 6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii 7. Managementul timpului 8. Intonaţia şi diversitatea 9. Comunicarea nonverbală 10. Pregătirea sălii pentru discurs 11. Suporturile vizuale 12. Pledoarie persuasivă 13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări 14. Concluzii

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark