Pret: 76,10 RON
Pret: 60,88 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Experimente clasice in psihologie

Descriere: La inceput a fost experimentul

Prezenta carte descrie intr-o forma accesibila, chiar captivanta, 58 de experimente cruciale in diferite arii ale psihologiei (psihobiologie, motivatie, emotie, memorie, invatare, cognitie, psihologie sociala). Fiecare dintre ele se afla la baza unei teorii viabile din psihologia contemporana. In acelasi timp cu experimentul, cititorul face cunostinta cu psihologi celebri care au initiat respectivele experimente (Harlow, Pavlov, Schachter si Singer, Skinner, Bandura, Milgram, Lewin).

«Cartea propusa de Editura Trei constituie o lectura obligatorie pentru cadre didactice, studenti, tineri cercetatori in psihologie, sociologie, pedagogie, asistenta sociala si o provocare pentru publicul larg interesat de psihologie.
Recomandam cu toata caldura aceasta incursiune captivanta si atractiva in lumea fascinanta a experimentelor care au marcat evolutia psihologiei ca stiinta.»
Prof.univ.dr. Mihai Anitei

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Douglas Mook

Bookmark and Share

Autori: Douglas Mook | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737072863 | Numar de pagini: 496 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Sex, droguri, alcool, pocher si

Pret: 26,50 RON
Pret: 23,85 RON
-10%

Thomas Horvath

Sex, droguri, alcool, pocher si ciocolata - un manual pentru a scapa de dependente.

„Un manual unic, bazat pe concepte si strategii rezultate din cercetari meticuloase, care cauta sa-i indrume pe cititori prin vastul hatis al dependentelor, abordand factorii comuni privitori la cauze, mentinere, schimbare si recadere. Scopurile lui Horvath sunt acelea de a oferi o varianta cuprinzatoare la programele in doisprezece pasi, care se va putea generaliza pe o intreaga gama de comportamente generatoare de dependenta. Oamenii de stiinta si practicienii pot percepe o familiaritate comoda cu unele concepte cum ar fi reducerea daunelor, prevenirea recidivelor, reactivitatea la semnale, teoriile alegerii, recuperarea naturala etc., toate clarificate intr-un format eminamente instructiv si aplicate prin numeroase exemple si vignete, sute de intrebari si proiecte pentru cititor.“

  

Arta de a cultiva relatii durabile

Pret: 35,00 RON
Pret: 28,00 RON
-20%

Gérard Apfeldorfer

Arta de a cultiva relatii durabile

„In calitate de psihiatru, vad zi de zi persoane incurcate in stangacii relationale care duc la esec. De ce unora le este atat de greu sa se angajeze intr-o relatie amoroasa? De ce altii nu reusesc sa-si faca prieteni? De ce atatea dificultati — si chiar conflicte — la munca? Si, mai ales, cum sa scapam de ele? Cum sa traim durabil si in armonie cu ceilalti, in cuplu, in familie sau la slujba?Avem tot felul de idei gresite despre relatiile umane. De exemplu: cu cat dai mai mult, cu atat primesti mai mult — cand de fapt lucrurile stau exact invers. Sau: dialogul e de ajuns pentru a rezolva toate conflictele. Sau: trebuie sa spui intotdeauna totul... Destule alte credinte eronate ne fac incapabili sa seducem si ne duc la o singuratate neplacuta.Povestind intamplari adevarate, as vrea sa scot la lumina fundamentele elementare ale relatiei umane pentru a defini, pentru fiecare, utilizarea adecvata a acesteia zi de zi.Medic psihiatru si psihoterapeut, Gérard Apfeldorfer este membru al Asociatiei Franceze de terapie comportamentala si cognitiva si cronicar la Psychologie magazine. Este autorul cartilor Maigrir c’est dans la tête si Maigrir ...

  

Comunicarea eficientă. Cum să le

Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
-20%

Cristopher Turk

Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient. Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales. Cuprins: Mulţumiri 1. Comunicarea orală 2. Publicul 3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului 4. Începutul, continuarea şi încheierea 5. Pregătirea notiţelor 6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii 7. Managementul timpului 8. Intonaţia şi diversitatea 9. Comunicarea nonverbală 10. Pregătirea sălii pentru discurs 11. Suporturile vizuale 12. Pledoarie persuasivă 13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări 14. Concluzii

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark