Pret: 55,00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Fata care s-a jucat cu focul

Descriere: O carte pasionantă şi irezistibilă. Recomandată 100%!" The Literary Review
"Nu există nevinovaţi. Există doar diferite grade de responsabilitate." Lisbeth Salander
LISBETH SALANDER se întoarce în Suedia după o lungă vacanţă petrecută în Caraibe. A pus mâna pe o mare sumă de bani şi este, pentru prima dată în viaţă, independentă financiar. Dar ea nu mai are nici familie, nici prieteni şi realizează că este complet singură. În acelaşi timp, MIKAEL BLOMKVIST, de la revista Millennium, a dat de un nou subiect fierbinte. Jurnalistul Dag Svensson şi prietena lui Mia Bergman au dovezi despre existenţa unei filiere de prostituţie care activează între Europa de Est şi Suedia şi care, mai mult, este muşamalizată de serviciile secrete. Multe dintre persoanele implicate în traficul cu femei au poziţii importante în societate. Întâmplări din trecutul întunecat al lui Lisbeth Salander încep să iasă la iveală. Atunci când Dag şi Mia sunt brutal asasinaţi, bănuielile se îndreaptă spre Salander, iar poliţia va declanşa o adevărată vânătoare împotriva ei. Salander se decide să pună capăt pentru totdeauna trecutului şi să-i pedepsească pe cei care merită. Drumurile lui Blomkvist şi Salander se întretaie din nou. Jurnalist suedez, Stieg Larsson a murit în 2004, în mod neaşteptat, în urma unui crize cardiace. Cu câteva luni înainte, îi predase editorului său trilogia MILLENNIUM, o serie de romane care aveau să se numere, după dispariţia sa, printre cele mai căutate şi citite cărţi din lume. Având o intrigă irezistibilă şi extrem de complexă, cele trei volume de factură poliţistă atacă teme sensibile din punct de vedere politic, precum corupţia, prostituţia, traficul de influenţă. S-a spus că moartea lui Larsson s-a datorat îndrăznelii sale de a dezvălui în roman informaţii incomode, pe care el le deţinea ca jurnalist, dar care ar fi trebuit să rămână secrete. Cu acest al doilea volum al Trilogiei MILLENNIUM, Stieg Larsson semnează un nou thriller înnebunitor şi pasionant.
"Cel mai bun thriller pe care l-am citit vreodată... Dacă vrei să iei cu tine o carte în cea mai lungă excursie din viaţa ta, Fata care s-a jucat cu focul este alegerea perfectă. " Evening Herald
"Al doilea volum este şi mai fascinant decât primul... Larsson era un povestitor extraordinar. Millennium îşi lasă cititorii cu sufletul la gură." Sunday Times
"Atenţie: thriller care creează dependenţă. Cine gustă genul va fi fascinat!" Elle
"Lisbeth Salander intrigă, provoacă admiraţie şi atrage în mod irezistibil. Nu s-a mai întâlnit până acum un astfel de personaj în literatura poliţistă... Capacităţile ei depăşesc limitele oamenilor obişnuiţi... O lectură totală." The Times
"Un roman care te prinde în mrejele lui!" Financial Times
Cartea a primit premiul SWEDISH ACADEMY AWARD FOR DETECTIVE NOVELS

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Stieg Larsson

Bookmark and Share

Autori: Stieg Larsson | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737072634 | Numar de pagini: 757 | Categorie: Beletristica

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Te voi revedea. Continuarea romanului

Pret: 35,00 RON

Marc Levy

Te voi revedea. Continuarea romanului „Si daca e adevarat…"

„Pentru cititorii francezi, Marc Levy intruchipeaza un destin de basm: ajuns tarziu la literatura, acest autor pe cat de discret, pe atat de melancolic s-a impus inca din momentul in care primul sau manuscris a incaput pe mana editorului, scenariul corespunzator fiind imediat cumparat de compania de film a lui Steven Spielberg. Astazi el a devenit la noi scriitorul cel mai popular. Secretul sau? Un adevarat simt al povestirii, o extraordinara capacitate de a capta mitologia timpurilor noastre, un romantism inalterabil care pune mai presus de orice o scriitura eficace, foarte americana, ce merge direct la scop. Miracolele nu se explica, se constata. Pascal BrucknerMarc Levy s-a nascut la Paris in 1961, devenind astazi cel mai popular scriitor francez, autor al best-seller-ului Si daca e adevarat... (Editura Trei, 2004), tradus in patruzeci de tari, vandut in peste 10 milioane de exemplare si ecranizat de compania de film a lui Steven Spielberg. Romanul Te voi revedea continua, intr-un stil amuzant si tandru, scenariul din Si daca e adevarat..., prilejuindu-ne o noua intalnire cu Lauren si Arthur, protagonistii acestei frumoase povesti de dragoste ce trece dincolo de moarte.Marc ...

Testamentul Francez

Pret: 19,95 RON
Pret: 17,96 RON
-10%

Andrei Makine

Testamentul Francez

In 1995, romanul Testamentul francez a fost incununat cu cel mai prestigios premiu literar francez, Prix Goncourt. "Andrei Makine a scris o capodopera (folosim intotdeauna acest cuvant cu extrema parcimonie). A scris-o in limba franceza care, aici nu are nimic din exercitiul van al . Este un miracol in proza, o muzica tulburatoare, ca si cum Cehov ar scrie in franceza." Fabrice Gaignault, Elle

Mi-au scanat mansarda, n-au găsit nimic

Pret: 39,00 RON
Pret: 33,15 RON
-15%

Clive Whichelow, Mike Haskins

Mi-au scanat mansarda, n-au găsit nimic

Cine a crezut că numai românii spun lucruri trăsnite e poftit să-şi ceară iertare ţărişoarei. Mai mult, dacă stai să compari derapajele de expresie sau de gândire ale lui Vanghelie cu lufturile lui George W. Bush ai imediat impresia surclasării. Veşti proaste: nici măcar la inepţii nu suntem băgaţi în seamă. Pur şi simplu nu contăm. Mike Haskins şi Clive Wichelow întocmesc o antologie a stupizeniei pentru care – impardonabil – nu aleg nici o vedetă carpatină. Figurează în schimb, cu producţii pe sprânceană, toată floarea cea vestită a Occidentului şi a Americii, de la Kevin Keegan la Britney Spears, de la Victoria Beckham la Samuel Goldwyn şi de la Yogi Berra la Tony Blair. Mi-au scanat mansarda, n-au găsit nimic e de fapt ecoul unei cugetări a lui Einstein: „Două lucruri sunt infinite, prostia şi universul. Dar despre acesta din urmă am unele rezerve." Pentru deschiderea apetitului, iată trei exemple dintr-o recoltă de câteva mii (urmează să le descoperiţi autorii deschizând cartea): „Dacă ar trăi Roosevelt, s-ar răsuci în mormânt“; „O să cred în televiziunea color când o s-o văd negru pe alb“ şi „Nu e ...

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark