Pret: 42,38 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Fata care s-a jucat cu focul

Descriere: O carte pasionantă şi irezistibilă. Recomandată 100%!" The Literary Review
"Nu există nevinovaţi. Există doar diferite grade de responsabilitate." Lisbeth Salander
LISBETH SALANDER se întoarce în Suedia după o lungă vacanţă petrecută în Caraibe. A pus mâna pe o mare sumă de bani şi este, pentru prima dată în viaţă, independentă financiar. Dar ea nu mai are nici familie, nici prieteni şi realizează că este complet singură. În acelaşi timp, MIKAEL BLOMKVIST, de la revista Millennium, a dat de un nou subiect fierbinte. Jurnalistul Dag Svensson şi prietena lui Mia Bergman au dovezi despre existenţa unei filiere de prostituţie care activează între Europa de Est şi Suedia şi care, mai mult, este muşamalizată de serviciile secrete. Multe dintre persoanele implicate în traficul cu femei au poziţii importante în societate. Întâmplări din trecutul întunecat al lui Lisbeth Salander încep să iasă la iveală. Atunci când Dag şi Mia sunt brutal asasinaţi, bănuielile se îndreaptă spre Salander, iar poliţia va declanşa o adevărată vânătoare împotriva ei. Salander se decide să pună capăt pentru totdeauna trecutului şi să-i pedepsească pe cei care merită. Drumurile lui Blomkvist şi Salander se întretaie din nou. Jurnalist suedez, Stieg Larsson a murit în 2004, în mod neaşteptat, în urma unui crize cardiace. Cu câteva luni înainte, îi predase editorului său trilogia MILLENNIUM, o serie de romane care aveau să se numere, după dispariţia sa, printre cele mai căutate şi citite cărţi din lume. Având o intrigă irezistibilă şi extrem de complexă, cele trei volume de factură poliţistă atacă teme sensibile din punct de vedere politic, precum corupţia, prostituţia, traficul de influenţă. S-a spus că moartea lui Larsson s-a datorat îndrăznelii sale de a dezvălui în roman informaţii incomode, pe care el le deţinea ca jurnalist, dar care ar fi trebuit să rămână secrete. Cu acest al doilea volum al Trilogiei MILLENNIUM, Stieg Larsson semnează un nou thriller înnebunitor şi pasionant.
"Cel mai bun thriller pe care l-am citit vreodată... Dacă vrei să iei cu tine o carte în cea mai lungă excursie din viaţa ta, Fata care s-a jucat cu focul este alegerea perfectă. " Evening Herald
"Al doilea volum este şi mai fascinant decât primul... Larsson era un povestitor extraordinar. Millennium îşi lasă cititorii cu sufletul la gură." Sunday Times
"Atenţie: thriller care creează dependenţă. Cine gustă genul va fi fascinat!" Elle
"Lisbeth Salander intrigă, provoacă admiraţie şi atrage în mod irezistibil. Nu s-a mai întâlnit până acum un astfel de personaj în literatura poliţistă... Capacităţile ei depăşesc limitele oamenilor obişnuiţi... O lectură totală." The Times
"Un roman care te prinde în mrejele lui!" Financial Times
Cartea a primit premiul SWEDISH ACADEMY AWARD FOR DETECTIVE NOVELS

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Stieg Larsson

Bookmark and Share

Autori: Stieg Larsson | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737072634 | Numar de pagini: 757 | Categorie: Beletristica

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Prima zi

Pret: 43,35 RON
Pret: 34,68 RON
-20%

Marc Levy

Prima zi

«De-a lungul anilor, Marc Levy a sedus milioane de cititori. Care este secretul lui? Scrie intr-un mod accesibil despre problemele esentiale ale oamenilor: dragoste, prietenie, viata si misterele acesteia.» Paris Match Un obiect straniu a fost gasit intr-un vulcan. Descoperirea si analiza lui vor revolutiona tot ceea ce se stie pana acum despre nasterea Pamantului.El este astrofizician, specialist in stele extrasolare si vrea sa afle cum s-a nascut Universul. Ea – arheolog si cauta urmele primului om pe Terra. Impreuna vor calatori din fundul desertului Atacama pana in mijlocul Chinei, trecand prin Africa de Est, Marea Egee, Amsterdam, Paris si Londra si vor trai o aventura ce va schimba atat cursul vietii lor, cat si pe cel al istoriei. «O lectura minunata.» Le Parisien Marc Levy este cel mai citit autor francez din lumea intreaga. Cartile lui sunt traduse in 41 de limbi, regasindu-se pe majoritatea listelor de bestseller din tarile in care este publicat. In prezent traieste la New York. Editura Trei a publicat pana acum toate romanele lui Marc Levy: «Si daca e adevarat...», «In alta viata», «Te voi revedea», ...

Seducatoarea din Florenta

Pret: 22,11 RON
Pret: 19,90 RON
-10%

Salman Rushdie

Seducatoarea din Florenta

Cel mai recent roman al lui Salman Rushdie, Seducatoarea din Florenta, publicat in 2008, este o elegie inchinata frumusetii si, in acelasi timp, o meditatie asupra naturii si a modului in care functioneaza puterea. Avind in centru figura misterioasa si seducatoare a unei femei – printesa, vrajitoare si sclava, visul de dragoste al oricarui barbat –, povestea imbina epoci istorice si spatii culturale diametral opuse, purtindu‑ne din Florenta lui Machiavelli si a familiei de Medici in opulenta Indie a mogulilor din perioada de glorie marcata de domnia lui Akbar. Cu toate ca ne lasam cuceriti de fermecatoarea eroina a cartii, cu toate ca cel ce tine in mina firele multicolore ale naratiunii pare a fi un ins misterios cu aerul unui nobil, cu maiestria unui scamator si misiunea unui diplomat, adevarata partitura a seductiei este interpretata, ca intotdeauna, de Rushdie insusi, care imbina harul unui povestitor oriental cu talentul plastic si bogatia de nuante a unui miniaturist.

Papagalul lui Flaubert-DISCOUNT 20%

Pret: 26,88 RON
Pret: 21,50 RON
-20%

Julian Barnes

Papagalul lui Flaubert-DISCOUNT 20%

Julian Barnes si Gustave Flaubert creeaza un parteneriat textual la umbra postmodernismului. Romanul lui Barnes reprezinta "un divertisment literar de mare clasa, un splendid hibrid romanesc, care imbina biografia cu fictiunea si critica literara". "Poti defini o plasa intr-un fel sau in altul, in functie de punctul tau de vedere. In mod normal, ai spune ca este un instrument impletit, folosit la prinderea pestilor. Poti, insa, fara a sfida prea mult logica, sa rastorni imaginea si sa definesti plasa asa cum a facut-o candva un lexicograf glumet: o colectie de gauri, legate una de alta cu sfoara." (Julian Barnes)

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark