Pret: 42,38 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Fata care s-a jucat cu focul

Descriere: O carte pasionantă şi irezistibilă. Recomandată 100%!" The Literary Review
"Nu există nevinovaţi. Există doar diferite grade de responsabilitate." Lisbeth Salander
LISBETH SALANDER se întoarce în Suedia după o lungă vacanţă petrecută în Caraibe. A pus mâna pe o mare sumă de bani şi este, pentru prima dată în viaţă, independentă financiar. Dar ea nu mai are nici familie, nici prieteni şi realizează că este complet singură. În acelaşi timp, MIKAEL BLOMKVIST, de la revista Millennium, a dat de un nou subiect fierbinte. Jurnalistul Dag Svensson şi prietena lui Mia Bergman au dovezi despre existenţa unei filiere de prostituţie care activează între Europa de Est şi Suedia şi care, mai mult, este muşamalizată de serviciile secrete. Multe dintre persoanele implicate în traficul cu femei au poziţii importante în societate. Întâmplări din trecutul întunecat al lui Lisbeth Salander încep să iasă la iveală. Atunci când Dag şi Mia sunt brutal asasinaţi, bănuielile se îndreaptă spre Salander, iar poliţia va declanşa o adevărată vânătoare împotriva ei. Salander se decide să pună capăt pentru totdeauna trecutului şi să-i pedepsească pe cei care merită. Drumurile lui Blomkvist şi Salander se întretaie din nou. Jurnalist suedez, Stieg Larsson a murit în 2004, în mod neaşteptat, în urma unui crize cardiace. Cu câteva luni înainte, îi predase editorului său trilogia MILLENNIUM, o serie de romane care aveau să se numere, după dispariţia sa, printre cele mai căutate şi citite cărţi din lume. Având o intrigă irezistibilă şi extrem de complexă, cele trei volume de factură poliţistă atacă teme sensibile din punct de vedere politic, precum corupţia, prostituţia, traficul de influenţă. S-a spus că moartea lui Larsson s-a datorat îndrăznelii sale de a dezvălui în roman informaţii incomode, pe care el le deţinea ca jurnalist, dar care ar fi trebuit să rămână secrete. Cu acest al doilea volum al Trilogiei MILLENNIUM, Stieg Larsson semnează un nou thriller înnebunitor şi pasionant.
"Cel mai bun thriller pe care l-am citit vreodată... Dacă vrei să iei cu tine o carte în cea mai lungă excursie din viaţa ta, Fata care s-a jucat cu focul este alegerea perfectă. " Evening Herald
"Al doilea volum este şi mai fascinant decât primul... Larsson era un povestitor extraordinar. Millennium îşi lasă cititorii cu sufletul la gură." Sunday Times
"Atenţie: thriller care creează dependenţă. Cine gustă genul va fi fascinat!" Elle
"Lisbeth Salander intrigă, provoacă admiraţie şi atrage în mod irezistibil. Nu s-a mai întâlnit până acum un astfel de personaj în literatura poliţistă... Capacităţile ei depăşesc limitele oamenilor obişnuiţi... O lectură totală." The Times
"Un roman care te prinde în mrejele lui!" Financial Times
Cartea a primit premiul SWEDISH ACADEMY AWARD FOR DETECTIVE NOVELS

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Stieg Larsson

Bookmark and Share

Autori: Stieg Larsson | Editura: Trei | Anul aparitiei: 2009 | ISBN: 9789737072634 | Numar de pagini: 757 | Categorie: Beletristica

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Legea melcului.

Pret: 33,72 RON
Pret: 26,98 RON
-20%

Andrei Kurkov

Legea melcului.

Dacă Moartea pinguinului a primit acolade demne de o literatură profundă, în tradiţia unor Dostoievski, Gogol, Bulgakov sau Pinter, nici partea a doua a poveştii gazetăraşului Viktor Zolotariov, urmărit de Mafia ucraineană până la Polul Sud, şi a pinguinului său pierdut nu putea rămâne mai prejos. Şi ca orice continuare tipică, Legea melcului este mai amplă decât originalul, cu o infuzie sporită de acţiune, mai mulţi figuranţi, o recuzită mai bogată şi locuri de desfăşurare diverse — din Antarctida până la Kiev, şi chiar Cecenia… De data aceasta Viktor sfârşeşte prin a-şi găsi o slujbă compunând discursuri pentru un politician cinic şi organizând cascadorii media dintre cele mai halucinante (printre care şi o donaţie de proteze pentru un grup de handicapaţi, proteze de altfel subtilizate de la un fond de ajutorare a copiilor din Rwanda, şi evident mult prea mici…). Iar cocteilurile de ilaritate şi patos se succed alert, cu un efect scontat. La o primă lectură, Legea melcului aduce ceea ce aşteptau toţi cititorii Morţii pinguinului, oricât de sofisticaţi ar fi ei: veşti despre pinguinul Mişa. Iar dincolo de aceasta, o ...

Pastorala  americana

Pret: 26,92 RON
Pret: 24,23 RON
-10%

Philip Roth

Pastorala americana

Premiul Pulitzer – 1998 Pastorala americana este o naratiune de proportii si de mare forta, unul din marile romane ale lui Philip Roth si ale literaturii americane din secolul XX. De altfel, cartea, aparuta in 1997, a cistigat premiul Pulitzer si a fost inclusa pe lista celor mai importante o suta de romane din toate timpurile, realizata in 1998 de revista Time. Personajul principal, Seymour Levov, poreclit „Suedezul”, fosta vedeta a echipelor de baseball, baschet si fotbal american din liceu, este un american instarit din Newark, care detine o prospera afacere de familie si pare sa aiba tot ce si-ar dori un om. Viata lui este insa data peste cap atunci cind izbucnesc amplele miscari pentru drepturi civile si manifestatiile de protest impotriva razboiului din Vietnam, ce au dominat America deceniului sapte. Orasul Newark e ravasit de revoltele populatiei de culoare din 1967, iar fiica lui Levov Suedezul se opune activ razboiului din Vietnam, devenind membra unei grupari teroriste. „Un roman superb... fastuos si absolut captivant.” (Sunday Telegraph) „Pastorala americana este o tragedie de dimensiuni clasice... Un roman extraordinar!” (The Times) „O creatie ...

Seducatoarea din Florenta

Pret: 22,11 RON
Pret: 19,90 RON
-10%

Salman Rushdie

Seducatoarea din Florenta

Cel mai recent roman al lui Salman Rushdie, Seducatoarea din Florenta, publicat in 2008, este o elegie inchinata frumusetii si, in acelasi timp, o meditatie asupra naturii si a modului in care functioneaza puterea. Avind in centru figura misterioasa si seducatoare a unei femei – printesa, vrajitoare si sclava, visul de dragoste al oricarui barbat –, povestea imbina epoci istorice si spatii culturale diametral opuse, purtindu‑ne din Florenta lui Machiavelli si a familiei de Medici in opulenta Indie a mogulilor din perioada de glorie marcata de domnia lui Akbar. Cu toate ca ne lasam cuceriti de fermecatoarea eroina a cartii, cu toate ca cel ce tine in mina firele multicolore ale naratiunii pare a fi un ins misterios cu aerul unui nobil, cu maiestria unui scamator si misiunea unui diplomat, adevarata partitura a seductiei este interpretata, ca intotdeauna, de Rushdie insusi, care imbina harul unui povestitor oriental cu talentul plastic si bogatia de nuante a unui miniaturist.

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark