Pret: 39,90 RON
Pret: 35,91 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Femei care aleargă cu lupii. Poveşti şi mituri ale arhetipului femeii sălbatice

Descriere: BESTSELLER NEW YORK TIMES
VÂNDUT ÎN PESTE 2 MILIOANE DE EXEMPLARE

În fiecare femeie se ascunde o creatură puternică, înzestrată cu instincte bune, pasionată, creativă şi înţeleaptă. Adesea, însă, cultura şi societatea au sufocat această „Femeie sălbatică”, au redus-o la tăcere, încercând cu obstinaţie să o „civilizeze", forţând-o să-şi asume roluri rigide, care-i înăbuşă elanurile. Psihanalistă şi povestitoare, fascinată de mituri şi legende, Clarissa Pinkola Estes ne invită să recuperăm această parte adânc îngropată în noi, vibrantă, generoasă, plină şi dătătoare de viaţă. Prin săpături psihoarheologice în ruinele subpământeanului feminin şi făcând apel la vechi tradiţii, mituri şi poveşti, ea ne deschide drumul şi ne arată că stă în puterea fiecăreia să regăsească, înăuntrul său, „Femeia Sălbatică”.

„Îi sunt recunoscătoare acestei cărţi şi Clarissei Pinkola Estes. Lucrarea îi arată cititorului ce minunat este să ai curaj şi să fii femeie. ”
Maya Angelou,
scritoare şi poetă

„O carte absolut unică... O efervescentă şi încântătoare proză... Va deveni cu certitudine o Biblie a femeilor dornice să înfăptuiască lucrarea profundă. Este o hartă a tuturor capcanelor, obişnuite sau groaznic de neaşteptate, pe care le întâlneşte o femeie pe drumul înapoi la sinele său instinctual. ”
Los Angeles Times

„O lucrare profund spirituală. Onorează ceea ce este neîmblânzit la o femeie, tenacitatea ei, inteligenţa. Venerează sufletul feminin. ”
The Washington Post Book World


Bookmark and Share

Autori: Dr. Clarissa Pinkola Estés | Editura: Niculescu | Anul aparitiei: 2017 | ISBN: 978-606-38-0076-4 | Numar de pagini: 560 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

A AVEA sau A FI?

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Erich Fromm

A AVEA sau A FI?

Într-o lume care nu mai crede nici în fericirea prin consum şi nici în binefacerile concurenţei egoiste şi ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o nouă ordine psihologică şi socio-economică. Fromm urmăreşte istoria şi efectele a două moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere şi agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, dăruire şi spontaneitate. Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante. Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală. Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil ...

  

Comunicarea eficientă. Cum să le

Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
-20%

Cristopher Turk

Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient. Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales. Cuprins: Mulţumiri 1. Comunicarea orală 2. Publicul 3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului 4. Începutul, continuarea şi încheierea 5. Pregătirea notiţelor 6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii 7. Managementul timpului 8. Intonaţia şi diversitatea 9. Comunicarea nonverbală 10. Pregătirea sălii pentru discurs 11. Suporturile vizuale 12. Pledoarie persuasivă 13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări 14. Concluzii

  

Perspective asupra teoriilor comunicarii

Pret: 29,95 RON
Pret: 26,96 RON
-10%

Werner J. Severin, James W. Tankard Jr.

Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark