Pret: 29,90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Guerilla Marketing Research.

Descriere: Guerilla Marketing Research este un ghid practic destinat cercetătorilor neprofesionişti privind modalitatea de a conduce o cercetare de marketing profesionistă pe baza căreia se poate direcţiona creşterea unei firme.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Kaden Robert J.

Bookmark and Share

Autori: Kaden Robert J. | Editura: C.H. Beck | Anul aparitiei: 2008 | ISBN: 978-973-115-485-5 | Numar de pagini: 296 | Categorie: Marketing  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Profesionist in vanzari - Editia a II-a

Pret: 28,00 RON
Pret: 22,40 RON
-20%

Nido R. Qubein

Profesionist in vanzari - Editia a II-a

O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va comportati ca agent de vanzari. In nici o alta profesie succesul nu este atat de strans legat de performanta. Unii oameni presupun ca a vinde e un talent innascut — il ai sau nu. Gresit! Pentru ca vanzarea, indiferent cat talent ati avea, nu este doar o arta de care trebuie sa dispuneti. Este si o disciplina care trebuie insusita. Cartea de fata va ofera tehnicile, abilitatile si cunostintele de care aveti nevoie pentru a va afirma. Informatiile incluse aici reprezinta fundamentul in domeniul vanzarilor. Ele au fost extrase de autor din experienta multor oameni de succes, fiind testate si confirmate de el insusi. Urmati-le si… veti atinge maiestria in vanzari! Nido Qubein este presedintele unei corporatii internationale de consultanta in management, care are clienti de-a lungul si de-a latul Statelor Unite, precum si in multe alte tari. Este expert in conceptualizarea, crearea si furnizarea de sisteme comportamentale ...

  

GHIDUL COMPLET AL MARKETINGULUI DIRECT

Pret: 39,90 RON

Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

GHIDUL COMPLET AL MARKETINGULUI DIRECT SI INTERACTIV

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail - corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti - persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre ...

  
  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark