Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Iertare si compasiune. Cum sa-ti pastrezi linistea sufleteasca

Descriere: Dacã a greşi e omeneşte, atunci a ierta este un privilegiu al minţii noastre: acela de a se elibera de supãrarea, tristeţea sau resentimentul care ne macinã sufletul şi ne împiedicã sã privim înainte.
Sã ne imaginam cã inima noastrã este asemenea unei cutii de bijuterii pe care o visãm plinã cu pietre preţioase. Dar dacã ne grãbim sã îngrãmãdim în cutie sentimente precum furia, frustrarea sau frica, unde vor mai avea loc iubirea, încrederea şi succesul?
Alice Wheaton abordeazã cu sensibilitate şi profesionalism subiecte delicate, precum teama de respingere, teama de confruntare sau acceptarea faptului cã cineva ne-a dezamãgit. Acest ghid practic ne învaţã sã cerem şi sã acordãm iertarea, dar mai ales sã ne pregãtim pentru cea mai binecuvântatã stare a minţii: starea de compasiune şi armonie.
Cãci numai atunci vom învãţa sã ne cucerim libertatea interioarã, capacitatea de a înfrunta necunoscutul şi mai presus de toate, liniştea sufleteascã.
Dacã v-aţi întrebat vreodatã:
„Cum sã iubesc din nou?“
„Cum sã depãşesc acest eşec?“
„Cum sã îmi fac curaj sã abordez acest client?“,
atunci în aceste pagini veţi afla rãspunsul învãţând sã cultivaţi Iertarea şi compasiunea.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Alice Wheaton

Bookmark and Share

Autori: Alice Wheaton | Editura: Curtea Veche | Anul aparitiei: 2006 | ISBN: 973-669-198-5 | Numar de pagini: 192 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Arta de a-ti cultiva noi relatii -

Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
-20%

Debra Fine

Arta de a-ti cultiva noi relatii - Initiaza conversatii, intretine-le, construieste relatii, dezvolta prietenii si extinde-ti afacerile

RELATIILE SI PRIETENIILE PE CARE TI LE FACIITI POT GARANTA SUCCESUL IN AFACERI! „Incepe prin a te gandi la necunoscuti ca la viitori amici, nu ca la niste oameni de care sa-ti fie teama sau pe care sa-i eviti. La urma urmelor, prietenii sau asociatii nostri au fost la un moment dat niste straini. Intalnind oameni noi si devenind un bun partener de conversatie, vei reusi sa castigi noi parteneri de afaceri, clienti si nu numai.“ Debra Fine „Adevarul este ca orice se poate intampla cand ai curajul sa initiezi o conversatie cu un necunoscut. Poti sa gasesti noi oportunitati de afaceri, un client nou sau chiar sa castigi un prieten.“ Psychology Today

  

Ideile nu costa. Revolutia ideilor

Pret: 23,12 RON
Pret: 18,50 RON
-20%

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Ideile nu costa. Revolutia ideilor elibereaza oamenii si transforma organizatiile

Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor, folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor, organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea, majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor, decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri, managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala, autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata, ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a ...

  

PRIMA ZI DE SERVICIU

Pret: 14,90 RON
Pret: 10,43 RON
-30%

SBURLESCU Aurelian

PRIMA ZI DE SERVICIU

Acomodarea cu un nou loc de munca poate fi extrem de dificila pentru oricine. Cartea va ajuta sa treceti de tracul primei zile, aratandu-va care sunt regulile pe care trebuie sa le respectati, inclusiv cele privind vestimentatia, relatiile cu noii colegi de munca si drepturile pe care le aveti in caliate de angajat. Aceasta carte este divizata in patru parti. Partea I descrie structura obisnuita a unei afaceri, conceptul de profit si tipurile de management. Partea a doua prezinta cateva din problemele cu care va veti confrunta la locul de munca. Partea a treia prezinta o serie de drepturi pe care le aveti in calitate de angajat, iar partea a patra furnizeaza solutii pentru rezolvarea unor probleme ce pot aparea la locul de munca: conflictele din birou, solicitarea unei mariri de salariu sau chiar parasirea firmei.

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark