Pret: 29,90 RON
Pret: 26,91 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-10%
INTIMITATEA. INCREDEREA IN SINE SI IN CELALALT

Descriere: Învăţăturile lui Osho, unul dintre cei mai cunoscuţi lideri spirituali ai secolului XX, răstoarnă tiparele clasice de gândire, provocându−ne la o permanentă punere sub semnul întrebării a certitudinilor şi la un proces de conştientizare de sine.
Cărţile din seria Incursiune într−un nou mod de viaţă prezintă viziunea lui Osho privind cele mai importante probleme pe care şi le pun oamenii interesaţi de ştiinţa transformării de sine şi de o spiritualitate adaptată la provocările cotidiene ale vieţii contemporane.


Bookmark and Share

Autori: Osho International Foundation | Editura: Litera | Anul aparitiei: 2014 | ISBN: 9786067412062 | Numar de pagini: 192 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Intrebarile sunt, de fapt,

Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
-20%

Allan Pease

Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri-Curtea veche

De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este „dotat de la natura“? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se deprind in urma unui studiu sistematic. Tot astfel, acti-vitatea de agent de vanzari este o stiinta ce se poate invata ca oricare alta.Allan Pease, cel mai cunoscut expert din lume in limbajul trupului, ne prezinta tehnicile uluitoare prin care puteti avea succes ca agent de vanzari. Una dintre cele mai mari provocari ale acestei meserii o reprezinta depasirea refuzului unui potential client. Daca intelegem semnalele nonverbale, invatam sa citim limbajul trupului interlocutorului, dar si sa-l folosim in mod cores-punzator pe al nostru, ne dam seama ca un „nu“ inseamna de fapt un pas inainte spre reusita.Metodele sale dovedite se pot aplica cu cele mai mari sanse de reusita in construirea unei retele de vanzari. Insa abilitatile de comunicare dobandite din aceasta carte vor eficientiza modul in care abordati orice negociere. De aceea ele pot fi folosite cu succes de persoane din mediul financiar sau de afaceri, de ...

  

PRIETENI ESENTIALI

Pret: 15,00 RON
Pret: 10,50 RON
-30%

Tom Rath

PRIETENI ESENTIALI

Care este cea mai rapida cale de a curma o prietenie? Oare exista ceva specific tuturor marilor prietenii? Oare prieteniile de la serviciu sunt contraproductive?Sunt doar cateva dintre intrebarile la care Tom Rath va incerca sa dea un raspuns. Raspunsurile sale sunt bazate pe decenii de studii ample cu privire la impactul prieteniilor. Autorul a colaborat cu mai multi cercetatori de frunte si a analizat raspunsurile din cadrul a mai mult de 8 milioane de interviuri, din baza de date a Organizatiei Gallup.Produsul echipei sale este chiar Prieteni esentiali, o carte care schimba radical perceptiile puternic inradacinate ale multor oameni despre relatiile lor. Marea descoperire a echipei - faptul ca este de 7 ori mai probabil ca angajatii, al caror cel mai bun prieten este un coleg de serviciu, sa fie puternic implicati in munca lor - zdruncina structurile organizatiilor din lumea intreaga.Prieteni esentiali releva aspectul comun al tuturor prieteniilor durabile - faptul ca acestea sunt ancorate in aspectele cu care fiecare dintre prieteni contribuie la relatia lor - in opozitie cu pretentiile nejustificate, dar foarte des intalnite, ca fiecare dintre prieteni sa fie bun la ...

  

Ideile nu costa. Revolutia ideilor

Pret: 23,12 RON
Pret: 18,50 RON
-20%

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Ideile nu costa. Revolutia ideilor elibereaza oamenii si transforma organizatiile

Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor, folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor, organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea, majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor, decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri, managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala, autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata, ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark