Pret: 19,27 RON
Pret: 15,42 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri-Curtea veche

Descriere: De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este „dotat de la natura“? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se deprind in urma unui studiu sistematic. Tot astfel, acti-vitatea de agent de vanzari este o stiinta ce se poate invata ca oricare alta.Allan Pease, cel mai cunoscut expert din lume in limbajul trupului, ne prezinta tehnicile uluitoare prin care puteti avea succes ca agent de vanzari. Una dintre cele mai mari provocari ale acestei meserii o reprezinta depasirea refuzului unui potential client. Daca intelegem semnalele nonverbale, invatam sa citim limbajul trupului interlocutorului, dar si sa-l folosim in mod cores-punzator pe al nostru, ne dam seama ca un „nu“ inseamna de fapt un pas inainte spre reusita.Metodele sale dovedite se pot aplica cu cele mai mari sanse de reusita in construirea unei retele de vanzari. Insa abilitatile de comunicare dobandite din aceasta carte vor eficientiza modul in care abordati orice negociere. De aceea ele pot fi folosite cu succes de persoane din mediul financiar sau de afaceri, de avocati, pro-fesori sau asistenti sociali.Distrati-va invatand cu Allan Pease si veti sti ca prin minune cum sa va valorificati la maximum imaginea personala.(de acelasi autor)1. De ce barbatii se uita la meci si femeile se uita in oglinda, Allan & Barbara Pease2. El e cu minciuna, ea vorbeste-ntruna, Allan & Barbara Pease3. Cat de compatibili sunteti, Allan & Barbara Pease4. Abilitati de comunicare, Allan & Barbara Pease

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Allan Pease

Bookmark and Share

Autori: Allan Pease | Editura: Curtea Veche | Anul aparitiei: 2007 | ISBN: 978-973-669-388-5 | Numar de pagini: 120 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Cele cinci limbaje de iubire ale

Pret: 26,97 RON
Pret: 21,58 RON
-20%

Gary Chapman, Ross Campbell

Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor - Editia a III-a

Fiecare copil, ca de altfel fiecare adult, isi exprima si recepteaza cel mai bine iubirea intr‑un limbaj propriu. Oricat de mult ar fi iubiti de parinti, copiii nu stiu acest lucru de la sine. De aceea este foarte important ca parintii sa descopere si sa invete principalul limbaj de iubire al copiilor lor. Prin intermediul unuia dintre cele cinci limbaje de iubire, specific copilului dumneavoastra – timpul acordat, cuvintele de incurajare, darurile, serviciile sau mangaierile fizice –, ii veti putea transmite in mod eficient si neconditionat sentimente de respect, afectiune si implicare totala, care vor avea o mare rezonanta in sufletul sau. Atunci cand sunt pregatiti cum trebuie, parintii pot folosi aceste limbaje pentru a comunica cu copiii lor, pentru ca atunci cand copilul simte ca este iubit, nu numai ca ii veti satisface cea mai profunda nevoie emotionala, dar va fi mult mai receptiv la sfaturile si indrumarile dumneavoastra ca parinti. Pentru ca toti ne nastem, crestem, ne indragostim, ne casatorim, iubim, inselam, facem copii, divortam, plangem, uitam si iertam. Pentru ca suntem singuri sau impreuna, pentru ca suntem parinti sau copii, pentru ca ...

  

Invata cum sa iti controlezi furia .

Pret: 27,29 RON
  

Ideile nu costa. Revolutia ideilor

Pret: 23,12 RON
Pret: 18,50 RON
-20%

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Ideile nu costa. Revolutia ideilor elibereaza oamenii si transforma organizatiile

Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor, folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor, organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea, majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor, decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri, managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala, autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata, ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark