Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

HANNIBAL

Pret: 25,91 RON
Pret: 23,32 RON
-10%

Nic Fields

HANNIBAL

La finele Primului Război Punic, Cartagina îndurase umilinţa de a fi alungată din bazinul mediteraneean, iar flota sa, cândva puternică, fusese redusă la o mână de trireme. Şi totuşi, în 218 î.Hr., Hannibal, fiul cel mai mare al charismaticului general Hamilcar Barca, a declanşat al Doilea Război Punic, cu atâta succes încât a ameninţat să distrugă cu totul puterea romană. Hannibal a fost un comandant militar clarvăzător şi lucid şi mărturiile istorice ni-l descriu drept unul dintre cei mai de seamă generali ai Antichităţii. Geniul său a constat din jocul la cacealma şi dublă cacealma, la care s-a adăugat, incontestabil, capacitatea de a pune excepţional în valoare toate tipurile de trupe militare pe care le avea la dispoziţie. Bătălia de la Cannae rămâne o capodoperă a artei militare, care a inspirat ulterior generaţii întregi de generali de armată.

Anii pierduti ai lui Iisus O marturie

Pret: 29,00 RON

Elizabeth Clare Prophet

Anii pierduti ai lui Iisus O marturie extraordinara despre cei 17 ani pe care Iisus i-a petrecut in Orient.

Scrieri antice reveleaza ca Iisus a petrecut 17 ani in Orient. Ele afirma ca, intre varsta de 13 ani si cea de 29, Iisus a calatorit in India, Nepal, Ladak si Tibet, atat ca discipol, cat si ca invatator. Pana in zilele noastre, El este cunoscut si iubit in intregul Orient, sub numele de Sfantul Issa. Pentru intaia data, Elizabeth Clare Prophet reuneste marturiile a patru oameni ce au vazut cu ochii lor aceste remarcabile documente si trei alte traduceri ale scrierilor antice. Cu staruinta unui discipol hotarat, devenit detectiv, ea nareaza povestea captivanta a controversei izbucnite cand Nicolas Notovici a descoperit primul, in 1887, manuscrisul. Expertii au "dovedit" ca acestea nu existau, doar pentru ca ele sa fie redescoperite in acest secol. Citind aceasta carte, vom descoperi, cel mai revolutionar mesaj al timpurilor noastre.

VIATA CA O TEAPA (paper back) ED. 2013

Pret: 21,10 RON
Pret: 16,88 RON
-20%

Alan H. Cohen

VIATA CA O TEAPA (paper back) ED. 2013

Crezi ca nu meriti sa suferi? Te bucuri de viata? Spui „da“ cand ai vrea sa spui „nu“? Ai senzatia ca toti ceilalti sunt mai importanti decat tine? Nu te astepti la nimic bun? Te lasi condus de aparente? Iti infometezi sufletul? Alan H. Cohen iti dezvaluie zece motive care iti transforma viata in chin si iti arata ce poti face pentru a indrepta lucrurile.

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark