Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Batranete si moarte in mileniul trei.

Pret: 23,00 RON

Livius Ciocarlie

Batranete si moarte in mileniul trei.

Livius Ciocarlie scrie ca pentru a-si dovedi ca lumea exista si ca lucrurile nu sunt pana la urma fara rost, fara pondere, fara necesitate. In directia asta atinge, ce sa mai vorbim, cote inalte, de mare scriitor, si nu numai roman. Lucian Raicu

Dumnezeu Mi-e Broker

Pret: 29,00 RON

John Tierney, Christopher Buckley

Dumnezeu Mi-e Broker

Un fachir al bursei newyorkeze paraseste metropola si pleaca sa se reculeaga departe de lumea dezlantuita. Ajuns la manastirea Cana, el devine fratele Mog (prescurtare de la "Mogul") si cunoaste un abate care vrea sa-i foloseasca deprinderile pentru rentabilizarea asezamantului. Caci manastirea Cana sta sa cada, resursele sunt puþine, iar banii lipsesc din cont. Fratele Mog se prinde in hora revirimentului, dar trebuie sa combata apetitul bolnav pentru literatura motivaþionala pe care-l are abatele, convins ca diversii guru cu tiraje cosmice pot fi surse de inspiratie si modele de urmat. Lucrurile se complica odata cu descinderea la Cana a monseniorului Raffaello Maraviglia, personaj care nu-si merita numele si care nutreste o pasiune frenetica pentru vinurile de colectie si pentru meciurile lui AC Milan. Rezultatul este o farsa cu accente bufe, in care intervine la un moment dat si bratul lung al FBI-ului.

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune

Pret: 33,72 RON
Pret: 30,35 RON
-10%

Virgil Vochina, Dan M. Andreescu, Adrian Ispasoiu, Victor Dunareanu, Traian Boia, Bogdan Tadio

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune practici

Riscul rutier. Incotro? Ghid de bune practici nu este altceva decat o dovada concludenta a evolutiei controlului riscului rutier care, aplicat profesionist si competent, poate preveni si minimiza urmarile accidentelor. Am privit acest ghid dintr-o dubla perspectiva: cea a angajatului si cea a angajatorului, considerand ca acesti doi actori importanti ai sigurantei rutiere vor intelege intentiile noastre pentru a identifica, a evalua si a elimina, pe cat posibil, factorii de risc. Analiza si cercetarea detaliate ale celor patru categorii de management: al comportamentului, al deplasarilor, al parcului auto si al comunicatiilor din paginile ghidului, pot constitui baza prevenirii si reducerii riscurilor rutiere din cadrul companiilor si al intreprinderilor de transport. In tarile civilizate, cu o cultura rutiera eficienta, studiile si cercetarile specifice sigurantei auto demonstreaza ca acele companii care au un management rutier performant au inregistrat o scadere cu peste 40% a incidentei de accident. Eu cred ca impunerea legii este hotaratoare pentru siguranta rutiera, iar Educatia este esenta prevenirii. General (r.) Virgil Vochina

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark