Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Arta persuasiunii

Pret: 24,09 RON
Pret: 19,27 RON
-20%

Juliet Erickson

Arta persuasiunii

Arta persuasiunii este un ghid practic menit să sublinieze importanţa comunicării persuasive în asigurarea reuşitei profesionale. Indiferent care este obiectul unei negocieri, succesul va fi de partea celui care ştie să comunice mai eficient, influenţând astfel decizia finală în favoarea sa. Destinate în primul rând oamenilor de afaceri care vor să îşi îmbunătăţească abilităţile de relaţionare sau să îşi mărească şansele de reuşită, informaţiile prezentate în acest volum pot fi la fel de utile oricui doreşte să ştie mai multe despre importanţa comunicării şi despre tehnicile utilizate în arta persuasiunii. JULIET ERICKSON este un apreciat consultant în comunicare, fiind specializată în comunicarea persuasivă şi tehnici de negociere. În ultimii 15 ani a oferit consultanţă unor lideri şi manageri din domeniul afacerilor, antreprenori, politicieni, oameni de ştiinţă, sportivi, profesori şi personalităţi publice, pentru a-i ajuta să-şi perfecţioneze abilităţile de comunicare şi să facă faţă momentelor dificile din viaţă.

Cartierul Tortilla.

Pret: 24,00 RON

John Steinbeck

Cartierul Tortilla.

Steinbeck este un artist; el povesteste despre acesti fermecatori hoti si adulteri cu o nobila si poetica puritate a sufletului si a prozei. - New York Herald Tribune

Parfumul de guayaba. Convorbiri cu

Pret: 15,41 RON
Pret: 12,33 RON
-20%

Plinio Apuleyo Mendoza

Parfumul de guayaba. Convorbiri cu Gabriel Garcia Marquez - Editia a II-a

VIATA SI OPERA UNUI MARE SCRIITOR INTR-O PASIONANTA MARTURIE- Gabriel Garcia Marquez ne dezvaluie in convorbirile sale cu Plinio Apuleyo Mendoza - prieten inca din tinerete - cugetarile sale despre literatura, faima, politica, putere, femei... Ne vorbeste despre prietenia lui cu Fidel Castro, Torrijos si Mitterrand si de angajarea sa in apararea drepturilor omului. Gabriel Garcia Marquez: "...niciodata, in nici o imprejurare, nu am uitat ca in strafundul sufletului meu nu sunt nici mai mult nici mai putin decat unul dintre cei saisprezece fii ai telegrafistului din Aracataca. Plinio Apuleyo Mendoza - Scriitor si ziarist, s-a nascut in Tunja, Columbia, in 1932. In Venezuela a condus revistele Elite si Momento, iar in Columbia, Accion liberal si Encuentro. In Franta a editat revista Libre, care i-a grupat pe scriitorii latinoamericani ai "boom"-ului. A publicat El desertor (Monte Avila, 1974) si romanul Anos de fuga, care a obtinut in 1979 premiul "Plaza & Janes" pentru romanul columbian.

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark