Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Cartierul Tortilla.

Pret: 24,00 RON

John Steinbeck

Cartierul Tortilla.

Steinbeck este un artist; el povesteste despre acesti fermecatori hoti si adulteri cu o nobila si poetica puritate a sufletului si a prozei. - New York Herald Tribune

IULIUS CAESAR

Pret: 25,91 RON
Pret: 23,32 RON
-10%

Nic Fields

IULIUS CAESAR

Pentru Iulius Caesar, unul dintre cei mai reprezentativi comandanți din istorie, cea mai faimoasă campanie a sa, cucerirea Galliei, a reprezentat un prim pas, major, către obținerea puterii absolute. Ca general îndrăzneț și hotărât, victoriile răsunătoare asupra galilor i-au permis să intre în lupta pentru putere politică la Roma. Trecând Rubiconul în 49 î.Hr. cu o singură legiune, Caesar a aruncat zarurile sorții și a dezlănțuit un război civil care a pus capăt sistemului republican și a deschis calea imperiului sub domnia fiului său adoptiv, Octavian. Cartea aceasta analizează factorii din spatele numeroaselor succese pe câmpurile de luptă, mai ales celebra celeritas Caesariana – viteza de gândire și de acțiune a lui Caesar.

Infarct.

Pret: 21,19 RON
Pret: 16,95 RON
-20%

Paul Goma

Infarct.

Să zicem aşa - repetînd, repetînd, repetînd: o victimă are dreptul să ierte ceea ce călăul i-a făcut, ei. Şi numai ei. Deci: o victimă nu are dreptul (nici acela „creştinesc”) de a ierta, ea, ceea ce călăul făcuse unor victime dispărute (asasinate), sau în numele celor care nu s-au rostit dacă da sau ba „iartă”. Aceşti grăbiţi să acorde iertare unor ticăloşi sunt ei înşişi fie ticăloşi de la început, fie ticăloşiţi (în lupta pentru supravieţuire). (...) Să zicem: ceea ce s-a petrecut între mine, individ nesupus (şi de sex masculin) şi Aparatul de Represiune-Supunere-Terorizare este o treabă de/între bărbaţi, între noi doi. Deşi eu am rămas tot timpul singur, iar Aparatul a numărat câteva bune sute de mii de căţei, câini, porci, şacali, şerpi veninoşi, lupi - şi generali. Pentru ceea ce am îndurat eu, fie „iert“, fie ţin-minte. Însă, pentru ce a îndurat din partea Securităţii familia mea, ostatică - nu uit şi nu iert. Şi: nu uit că nu am iertat. „Dacă România ar fi fost Cehia sau Polonia, dacă românii şi-ar respecta valorile-valori, oamenii-oameni, scriitorii-scriitori, Paul Goma ar fi avut ...

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark