Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

IULIUS CAESAR

Pret: 25,91 RON
Pret: 23,32 RON
-10%

Nic Fields

IULIUS CAESAR

Pentru Iulius Caesar, unul dintre cei mai reprezentativi comandanți din istorie, cea mai faimoasă campanie a sa, cucerirea Galliei, a reprezentat un prim pas, major, către obținerea puterii absolute. Ca general îndrăzneț și hotărât, victoriile răsunătoare asupra galilor i-au permis să intre în lupta pentru putere politică la Roma. Trecând Rubiconul în 49 î.Hr. cu o singură legiune, Caesar a aruncat zarurile sorții și a dezlănțuit un război civil care a pus capăt sistemului republican și a deschis calea imperiului sub domnia fiului său adoptiv, Octavian. Cartea aceasta analizează factorii din spatele numeroaselor succese pe câmpurile de luptă, mai ales celebra celeritas Caesariana – viteza de gândire și de acțiune a lui Caesar.

Nico, baiatul cu jumatate de creier

Pret: 10,00 RON

Antonio M. Battro

Nico, baiatul cu jumatate de creier

Lucrarea de faţă reprezintă povestea emoţionantă şi extraordinară a lui Nico, un băieţel care la 3 ani a suferit o hemisferectomie dreaptă pentru a i se ţine sub control o epilepsie intratabilă. Antonio Battro, un distins om de ştiinţă în domeniul neurologiei şi al ştiinţelor educaţiei, schiţează cu umor şi compasiune ceea ce el numeşte „neuroeducaţia“ lui Nico într-o carte uimitoare care este în egală măsură istorie a cazului, o meditaţie asupra naturii conştiinţei şi a creierului, dar şi un autentic manifest. De-a lungul cărţii, autorul combină exigenţele înalte ale erudiţiei ştiinţifice cu un stil cald, umanist care ghidează cititorul în teritoriul complex al chirurgiei pe creier, al arhitecturii neuronale şi al celor mai recente aplicaţii ale tehnologiei informaţiei în educaţie. Scrisă accesibil şi atrăgător, cartea este în acelaşi timp o importantă contribuţie la literatura ştiinţifică curentă. Prin conţinutul său, cartea trebuie să reprezinte o lectură obligatorie pentru toţi cei interesaţi de modul în care gândim şi învăţăm.

PISTOLARUL (paper back)_RRO

Pret: 26,88 RON
Pret: 21,50 RON
-20%

Stephen King

PISTOLARUL (paper back)_RRO

La vârsta de nouăsprezece ani, Stephen King s-a hotărât să scrie o poveste similară cu cea din Stăpânul inelelor de J.R.R. Tolkien. Westernul legendar regizat de Sergio Leone, Bunul, răul și urâtul, și un poem de Robert Browning Childe Roland to the Dark Tower Came, l-au inspirat să scrie „ceva ce conținea sentimentul de aventură și magie din seria lui Tolkien, dar pe fundalul western aproape absurd de măreț al lui Leone“, o epopee de o „măreție apocaliptică“. Treizeci și trei de ani mai târziu, magnus opus la care a lucrat întreaga viață a fost finalizat. Este povestea lui Roland Deschain, ultimul pistolar,și a călătoriei sale spre Turnul Întunecat. „Dacă vă va vrăji povestea Pistolarului, fie și numai un pic, socotesc că-mi voi fi făcut treaba – care a început în 1970 și s-a încheiat în bună parte în 2003. De fapt, când te afli în căutarea Turnului Întunecat, timpul nu mai are nicio măsură.“ Stephen King

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark