Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Parfumul de guayaba. Convorbiri cu

Pret: 15,41 RON
Pret: 12,33 RON
-20%

Plinio Apuleyo Mendoza

Parfumul de guayaba. Convorbiri cu Gabriel Garcia Marquez - Editia a II-a

VIATA SI OPERA UNUI MARE SCRIITOR INTR-O PASIONANTA MARTURIE- Gabriel Garcia Marquez ne dezvaluie in convorbirile sale cu Plinio Apuleyo Mendoza - prieten inca din tinerete - cugetarile sale despre literatura, faima, politica, putere, femei... Ne vorbeste despre prietenia lui cu Fidel Castro, Torrijos si Mitterrand si de angajarea sa in apararea drepturilor omului. Gabriel Garcia Marquez: "...niciodata, in nici o imprejurare, nu am uitat ca in strafundul sufletului meu nu sunt nici mai mult nici mai putin decat unul dintre cei saisprezece fii ai telegrafistului din Aracataca. Plinio Apuleyo Mendoza - Scriitor si ziarist, s-a nascut in Tunja, Columbia, in 1932. In Venezuela a condus revistele Elite si Momento, iar in Columbia, Accion liberal si Encuentro. In Franta a editat revista Libre, care i-a grupat pe scriitorii latinoamericani ai "boom"-ului. A publicat El desertor (Monte Avila, 1974) si romanul Anos de fuga, care a obtinut in 1979 premiul "Plaza & Janes" pentru romanul columbian.

Afaceri Cladite Sa Dureze

Pret: 35,00 RON

Jerry I. Porras, Jim Collins

Afaceri Cladite Sa Dureze

„În cartea 'Excelenta în afaceri' vorbeam despre transformarea unor rezultate bune în rezultate de exceptie. Însa aici, în 'Afaceri cladite sa dureze' ne referim la convertirea rezultatelor excelente într-o companie excelenta durabila.“ Jim Collins Aceasta este una dintre cele mai influente lucrari contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Si una dintre cele mai vândute carti de profil din toate timpurile. Pâna în 2004, se vândusera (în întreaga lume) 3,5 milioane de exemplare, provenind din 70 de retipariri. În prezent, cartea a ajuns la a X-a editie, a fost tradusa în 25 de limbi, a fost editata în total de peste 40 de ori, iar editia originala s-a vândut în peste 1 milion de exemplare. A detinut statutul de bestseller în America de Nord, Japonia, America de Sud si în unele tari europene. A stat vreme de peste 6 ani pe lista de carti bestseller publicata de Business Week. Iar Fortune, Wall Street Journal, Harvard Business Review si Fast Company au prezentat-o cu interes. Si continua sa fie editata, în diferite tari de pe glob. În concluzie, putem spune ca a devenit ceea ce foarte putine carti de afaceri ...

Crase banalitati metafizice

Pret: 37,00 RON

Crase banalitati metafizice

E dracul gol, spusese Noica despre Dragomir. Daca dracul era cel care luase in stapanire pomul cunoasterii dupa cadere, atunci Dragomir era dracul gol. Sigur este ca, in locul lui Adam, ar fi apucat sa muste din toate fructele interzise. Si cu toate acestea, in frenezia lui de a intelege totul era mai degraba ceva din psihologia unui etern student care abordeaza Creatia ca pe o tema si care se pregateste asiduu pentru ziua in care urmeaza sa fim examinati de Dumnezeu. De altfel o stie si o spune, in 8 ianuarie 1993, intr-o formidabila nota din carnetele intitulate Seminte: in fond, eu fac o teza de doctorat la Dumnezeu. (Gabriel Liiceanu) Alexandru Dragomir nu umbla dupa idei (si, de altfel, se lauda ca n-are), nu aprecia agerimile culturale (subtil poate fi oricine), nu dadea doi bani pe originalitate. Voia, pur si simplu, sa priceapa, sa raspunda cinstit catorva intrebari care i se pareau importante. Restul era pentru el ornamentatie anexa, daca nu impostura. I se parea deplasat sa scrie ceva inainte de a fi avut raspunsuri finale, bine articulate. Reusise sa separe exercitiul gandirii de manifestarea lui publica. Era un particular, un virtuoz al solilocviului. Cu alte cuvinte, ...

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark