Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Intriga matrimoniala

Descriere: La numai o luna de la lansarea in Statele Unite ale Americii, Intriga matrimoniala – primul roman al lui Jeffrey Eugenides de dupa bestsellerul Middlesex:

„Cartea anului 2011: neasteptata, captivanta si magnific construita!” (The New York Times Book Review)

Traducere de Dana Craciun

Intriga matrimoniala (2011) ne plaseaza in America la inceputul anilor ‘80. Tara este in recesiune, ca si viata de colegiu. Insa cafenelele sint pline de copii invatati care citesc Derrida si asculta Talking Heads. Printre ei se afla Madeleine Hanna, proaspata absolventa la engleza, si admiratorul ei, Mitchell Grammaticus, care alege sa renunte la studiile teologice, ca sa cutreiere lumea. Interesele lui Madeleine se indreapta in aceeasi masura spre postmodernistii in voga – tulburindu-i dragostea fata de autori precum James, Austen si Salinger – si spre extraordinarul Leonard Bankhead, pe care il intilneste la un curs de semiotica si ale carui crize depresive ii pun in pericol sansele de a fi ales vreodata ca sot. Vechiul triunghi amoros revine in limbajul noii generatii, impresionind prin fidelitatea fata de tinerii eroi, sustinuti de o superba figuratie compusa din profesori enigmatici, teoreticieni ai feminismului sau mame ingrijorate, si fata de investitia lor in idei si idealuri.

„Eugenides este inzestrat cu cel mai fermecator dar harazit povestitorilor: capacitatea de a transforma obisnuitul in extraordinar.” (The New York Times Book Review)

„Un roman uluitor, erudit, empatic si profund, despre relatiile dintre indragostiti… Eugenides se dovedeste in continuare unul dintre cei mai valorosi romancieri contemporani.” (Kirkus Reviews)

„Jeffrey Eugenides este un mare talent si un autor altruist: e generos cu cititorii lui, caci le spune povesti ce-i cuceresc fara gres, dar si cu personajele sale, care ajung la ananghie, se zbat, sufera si se caiesc asa cum o fac toti cei pe care ii iubim cu adevarat, dobindind iertarea noastra.” (Jonathan Franzen)

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Jeffrey Eugenides

Bookmark and Share

Autori: Jeffrey Eugenides | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2011 | ISBN: 978-973-46-2289-4 | Numar de pagini: 456 | Categorie: Altele

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

Fiica Afroditei.

Pret: 35,00 RON

Philipp Vandenberg

Fiica Afroditei.

Enigma lui Piero.

Pret: 38,00 RON

Silvia Ronchey

Enigma lui Piero.

"Convocand in jurul Flagelarii lui Piero della Francesca papi si imparati, prelati si principese din Orient si Occident, Silvia Ronchey ne constrange sa o privim cu un ochi proaspat. Si ne seduce." - Salvatore Settis

Din tara in care stanga e Cartu si

Pret: 19,00 RON

Ionuţ Vulpescu

Din tara in care stanga e Cartu si dreapta e Lacatus.

Despre sport scriu de obicei gazetarii de specialitate. Ei sunt profesioniştii. Scriu şi amatorii, cei mai numeroşi fiind, dintotdeauna la noi, scriitorii. De la G. Călinescu şi Camil Petrescu în romane din anii '30 şi până la Fănuş Neagu, ieri, sau Radu Cosaşu, azi, în cronici de ziar. (Ultim mohican, Radu Cosaşu. Generaţiile tinere de scriitori nu par să aibă habar de sport.) Ionuţ Vulpescu se situează undeva la mijloc. Îl apropie de primii o anumită aplicare la obiect. De cei din urmă, dimensiunea culturală a comentariilor lui şi, poate, faptul de a nu se fi specializat: a scris de la început despre fotbal, fotbalişti, antrenori şi patroni de cluburi, ca toată lumea, dar şi despre rugbi, tenis şi alte sporturi „minore". Sportul a început să-i intereseze pe scriitori din clipa în care s-a văzut latura morală într-o disciplină care angajează corpul. Latinii ştiau acest lucru: mens sana in corpore sano. A fost nevoie să treacă multe secole până când modernii să redescopere adagiul străvechi. În articolele din culegerea de faţă, se remarcă lesne, dincolo de familiarizarea cu domeniul, perspectiva etică, fără arogantă ...

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark