Pret: 18,30 RON
Pret: 14,64 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Parteneriatul in afaceri

Descriere: Cu totii am fost implicati de-a lungul timpului in diverse parteneriate. Multe dintre ele ne-au lasat un gust amar si senzatia ca, desi e greu, e mai bine sa actionezi de unul singur. Dintre toate strategiile de afaceri, nici una nu ofera recompense potentiale mai mari decit parteneriatul, dar nici nu prezinta riscuri mai devastatoare. Autorul acestei carti, consultant pe probleme organizationale, specialist in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice, va ajuta sa descoperiti parteneriatul, altfel spus, sa treceti de la EU la NOI. Veti incepe prin a identifica propriile dvs. abilitati parteneriale si apoi veti invata sa le corectati si sa le dezvoltati. Veti descoperi astfel conceptul de inteligenta parteneriala pe care se bazeaza modelul parteneriatului total. Acest model este o abordare organizata, riguroasa, care echilibreaza aspectele legate de responsabilitati si pe cele legate de relatii dintr-un parteneriat. Odata ce intelegeti atributele si componentele ce determina succesul unui parteneriat, veti folosi acest model ca pe un plan. Astfel, nu veti dezvolta doar propria dumneavoastra inteligenta parteneriala, ci si pe aceea a partenerilor, sporindu-va sansele de reusita.Formula este simpla: totul incepe cu dvs., cu o lectura atenta si, ca in orice alt parteneriat, cu incredere. Ce spuneti, bateti palma?Stephen M. Dent, partener fondator al firmei de consultanta The Partnership Continuum, Inc., cu sediul in Minneapolis, este consultant pe probleme organizationale, cistigator a numeroase distinctii, specializat in dezvoltarea unor parteneriate interne si strategice. A organizat seminarii, a tinut discursuri si are aproape douazeci de ani de experienta in lucrul cu clientii, cum ar fi AT&T, Northwest Airlines, GE Capital Services, U.S. Postal Services si USWEST Communications. A pregatit mii de manageri, directori si consultanti, instruindu-i in domeniul inteligentei parteneriale.
 

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Stephen M. Dent

Bookmark and Share

Autori: Stephen M. Dent | Editura: Curtea Veche | Anul aparitiei: 2004 | ISBN: 973-669-024-5 | Numar de pagini: 264 | Categorie: Autoeducare  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

NU-TI STA IN CALE

Pret: 29,90 RON
Pret: 20,93 RON
-30%

Robert K. Cooper

NU-TI STA IN CALE

Depasiti-va limitele autoimpuse invatand cum propriul dumneavoastra creier va poate fi cel mai mare dusman, dar si cel mai bun aliat! Pentru a avea o viata plina de succes, va asteptati probabil ca creierul sa va fie cel mai bun aliat, dar surprinzator, de obicei contrariul este valabil. Aceasta deoarece creierul are aproape acelasi model cu cel al stramosilor dumneavoastra care traiau cu mii de ani in urma, cand supravietuirea constituia principalul scop. Astazi el va spune ceea ce i s-a spus si lui dintotdeauna: evita riscul! Scapa de confruntari! Nu te aventura mai departe pe teritorii pe care nu le cunosti si nu renunta niciodata la obiceiurile care te-au facut ceea ce esti! Aparuta la timp pentru a ne ajuta sa facem fata cerintelor lumii presante, aflata sub imperiul schimbarilor rapide, Nu-ti sta in cale ne ajuta sa intelegem ce se intampla in mintile noastre. Odata ce aflati care sunt lucrurile care va determina sa actionati, puteti sa indepartati partile mai putin "productive", sa angajati partile care pot fi de ajutor si sa realizati ceea ce lumea crede ca nu puteti realiza.

  

Ideile nu costa. Revolutia ideilor

Pret: 23,12 RON
Pret: 18,50 RON
-20%

Alan G. Robinson, Dean M. Schroeder

Ideile nu costa. Revolutia ideilor elibereaza oamenii si transforma organizatiile

Cartea Ideile nu costa ii invata pe manageri cum sa imbunatateasca in mod radical performanta organizatiilor lor, folosindu-se de potentialul urias al ideilor angajatilor. Ideile sunt motorul progresului. In lipsa lor, organizatiile stagneaza si intra in declin. Cu toate acestea, majoritatea organizatiilor se pricep mult mai bine sa suprime ideile angajatilor, decat sa le promoveze. Data fiind competitia acerba din mediul actual de afaceri, managerii nu-si mai pot permite sa treaca cu vederea avantajele substantiale pe care le ofera ideile angajatilor. Daca solicitarea ideilor de la angajati nu pare o solutie noua sau extrem de originala, autorii atrag atentia ca este vorba despre asa-numitele idei minore, sugestiile cu efect local care duc la eficientizarea productiei fiind in acelasi timp cheia marilor inovatii. In urma cercetarii extinse pe care au intreprins-o in peste 300 de companii din 17 tari diferite, Alan G. Robinson si Dean M. Schroeder au descoperit principiile de baza care le permit managerilor sa gaseasca si sa gestioneze numarul mare de idei de calitate ale angajatilor lor. In cartea de fata, ei ofera un ghid practic pentru integrarea totala a ideilor si a ...

  

PRIETENI ESENTIALI

Pret: 15,00 RON
Pret: 10,50 RON
-30%

Tom Rath

PRIETENI ESENTIALI

Care este cea mai rapida cale de a curma o prietenie? Oare exista ceva specific tuturor marilor prietenii? Oare prieteniile de la serviciu sunt contraproductive?Sunt doar cateva dintre intrebarile la care Tom Rath va incerca sa dea un raspuns. Raspunsurile sale sunt bazate pe decenii de studii ample cu privire la impactul prieteniilor. Autorul a colaborat cu mai multi cercetatori de frunte si a analizat raspunsurile din cadrul a mai mult de 8 milioane de interviuri, din baza de date a Organizatiei Gallup.Produsul echipei sale este chiar Prieteni esentiali, o carte care schimba radical perceptiile puternic inradacinate ale multor oameni despre relatiile lor. Marea descoperire a echipei - faptul ca este de 7 ori mai probabil ca angajatii, al caror cel mai bun prieten este un coleg de serviciu, sa fie puternic implicati in munca lor - zdruncina structurile organizatiilor din lumea intreaga.Prieteni esentiali releva aspectul comun al tuturor prieteniilor durabile - faptul ca acestea sunt ancorate in aspectele cu care fiecare dintre prieteni contribuie la relatia lor - in opozitie cu pretentiile nejustificate, dar foarte des intalnite, ca fiecare dintre prieteni sa fie bun la ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark