Pret: 29,95 RON
Pret: 26,96 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-10%
Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Descriere: Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.


Bookmark and Share

Autori: Werner J. Severin, James W. Tankard Jr. | Editura: Polirom | Anul aparitiei: 2004 | ISBN: 973-681-446-7 | Numar de pagini: 400 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Puterea mintii - hipnoza si autohipnoza.

Pret: 25,20 RON
Pret: 22,68 RON
-10%

Kevin Hogan, Mary Lee LaBay

Puterea mintii - hipnoza si autohipnoza.

Hipnoza nu este un panaceu. Ea nu poate vindeca in nici un caz toate bolile, nici nu-i transforma pe toti in genii. Totusi, hipnoza va poate ajuta sa faceti mai bine cam toate lucrurile pe care le faceti. Oamenii care folosesc autohipnoza inainte si dupa interventiile chirurgicale tind sa se vindece mai repede. De asemenea, hipnoza mai poate fi corelata pozitiv si cu invatarea accelerata, performantele sportive imbunatatite, restabilirea dupa vindecarea de boli cronice, usurarea nasterii si zeci de alte mari probleme ale vietii. Ce instrument miraculos avem cu totii in noi insine, pentru a trai mai bine si mai sanatos! Autohipnoza, asa cum este prezentata in cartea pe care o veti citi, include o gama larga de tehnici si strategii care va pot ajuta sa faceti schimbari mari si de durata in numeroase domenii ale vietii. Motivul pentru care autorii prezinta un asemenea arsenal vast de instrumente este acela ca nu exista un singur „glont magic“ pentru toate schimbarile sau pentru rezolvarea tuturor problemelor de sanatate.

  

A AVEA sau A FI?

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Erich Fromm

A AVEA sau A FI?

Într-o lume care nu mai crede nici în fericirea prin consum şi nici în binefacerile concurenţei egoiste şi ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o nouă ordine psihologică şi socio-economică. Fromm urmăreşte istoria şi efectele a două moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere şi agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, dăruire şi spontaneitate. Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante. Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală. Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil ...

  

Psihologia sociala

Pret: 23,10 RON
Pret: 17,33 RON
-25%

V. G. Krasiko

Psihologia sociala

Psihologia sociala reprezinta un domeniu complex, actual si interesant. Pentru a intelege intreaga complexitate si varietate a fenomenelor si proceselor psihosociale pe care le studiaza aceasta se impune cunoasterea manualelor si materialelor speciale care se raporteaza la diverse curente stiintifice, si care-i dezvolta in mod diferit continutul. Avantajul prezentului manual consta in faptul ca, mai intai, aici sunt tratate riguros problemele cardinale ale psihologiei sociale. Apoi, este prezentata caracteristica generala a fenomenelor si notiunilor sale de baza, determinate de apartenenta oamenilor la diferite grupuri sociale si implementarea lor in cadrul acestora. Informatia din manual este fur-nizata astfel incat sa nu apara contradictii in procesul insusirii unui volum mare de cunostinte. In plus, forma interogativa intrebare-raspuns de redactare a materialului permite, pe de o parte, insusirea mai buna a particularitatilor de manifestare a numeroa-selor fenomene si procese psihosociale, iar, pe de alta parte, corespunde logicii si continutului raspunsurilor la intrebarile examenului la disciplina Psihologia sociala. Prezenta lucrare se adreseaza studentilor si doctoranzilor ...

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark