Pret: 59,00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Psihologia Persuasiunii

Descriere: Despre carte
Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor oferite. In cuprinsul ei, distinsul psiholog Robert B. Cialdini, doctor in filosofie, explica de ce unii oameni sunt remarcabili de convingatori si cum putem sa-i convingem cu propriile noastre arme.
Veti afla cele sase secrete psihologice care se afla in spatele impulsului nostru puternic de a ne supune, cum pot fi ele folosite de persoane iscusite fara a fi detectate, cum sa ne aparam impotriva lor si cum sa punem la lucru acele secrete in folosul propriu.
Aceasta carte indispensabila iti garanteaza doua lucruri: niciodata nu te vei mai simti obligat sa spui "da", cand de fapt gandesti ca ar fi in interesul tau sa spui "nu" si cu siguranta vei avea mai multa influenta decat ai avut vreodata.

Despre autor
Doctorul in filozofie Robert B. Cialdini sustine cursuri universitare si post-universitare despre persuasiune si influenta sociala la University of North Carolina si Columbia Univeristy. El este in prezent seful catedrei de psihologie si membru al Consiliului de Conducere al Arizona State University.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Robert B. Cialdini

Bookmark and Share

Autori: Robert B. Cialdini | Editura: Brandbuilders | ISBN: 973-8495-12-1 | Numar de pagini: 382 | Categorie: Business, economie  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Coada lunga. De ce viitorul in afaceri

Pret: 36,60 RON
Pret: 29,28 RON
-20%

Chris Anderson

Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

Daţi afacerii un nou impuls - activaţi Internetul! Devenită bestseller în doar câteva săptămâni de la apariţia primei ediţii în limba engleză, această carte e o revelaţie pentru lumea afacerilor. Epoca produsului unic destinat tuturor s-a încheiat. Acum, noii făuritori de gusturi sunt consumatorii. Societatea parcurge drumul invers, de la o piaţă de masă la o piaţă de nişe, iar mediul virtual canalizează rapid cererea, prin reţeaua de nişe. Însă, în prezent, modelele de consum ale întregii pieţe pot fi evaluate în timp real. Şi există căi de adaptare a ofertei la cerere, deoarece noile mijloace de producţie, promovare şi distribuţie s-au democratizat, modificând definiţia a ceea ce e viabil din perspectivă comercială. În consecinţă, numărul ofertanţilor online creşte exponenţial. Economia bitului invadează economia atomului. Astfel apare „distribuţia în coadă lungă“ - acea curbă a cererii care, statistic vorbind, nu ajunge niciodată la zero. Există Cozi lungi pretutindeni - în cinematografie, modă, educaţie, forţă de muncă, publicitate, software, muzică, produse plastice, antichităţi ...

  

com.ert - Avantajele vinzarii in retea -

Pret: 21,19 RON
Pret: 16,95 RON
-20%

Bill Quain

com.ert - Avantajele vinzarii in retea - Editia a II-a

Este adevãrat — noi, cumpãrãtorii, lãsãm din ce în ce mai mulţi bani în magazine. Iar reducerile de preţuri nu fac decât sã încurajeze aceste cheltuieli ale noastre, fie cã este vorba de magazinele obişnuite, de supermarketuri sau de marile lanţuri en-gros. Bill Quain atrage atenţia cã aceste reduceri de preţ nu sunt decât o strategie de marketing printre altele (el descrie zece asemenea strategii), menitã sã sporeascã profiturile comercianţilor. Dar dumneavoastrã ce primiţi în schimb? Provocarea lui Bill Quain, expert în probleme de marketing, este sã cumpãraţi mai inteligent, nu mai ieftin. Şi, bineînţeles, ne explicã cum putem face acest lucru. Un cumpãrãtor inteligent este acela care practicã prod-consumul — adicã îşi sporeşte veniturile în timp ce cumpãrã diverse produse. Şi nu este nimic în neregulã aici. V-aţi gândit vreodatã cã a ...

  

Barack Obama. O alegere istorică

Pret: 9,53 RON
Pret: 8,58 RON
  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark