Pret: 23,10 RON
Pret: 18,48 RON
Disponibil in 1-3 zile!

-20%
Psihologia sociala

Descriere: Psihologia sociala reprezinta un domeniu complex, actual si interesant. Pentru a intelege intreaga complexitate si varietate a fenomenelor si proceselor psihosociale pe care le studiaza aceasta se impune cunoasterea manualelor si materialelor speciale care se raporteaza la diverse curente stiintifice, si care-i dezvolta in mod diferit continutul. Avantajul prezentului manual consta in faptul ca, mai intai, aici sunt tratate riguros problemele cardinale ale psihologiei sociale. Apoi, este prezentata caracteristica generala a fenomenelor si notiunilor sale de baza, determinate de apartenenta oamenilor la diferite grupuri sociale si implementarea lor in cadrul acestora. Informatia din manual este fur-nizata astfel incat sa nu apara contradictii in procesul insusirii unui volum mare de cunostinte. In plus, forma interogativa intrebare-raspuns de redactare a materialului permite, pe de o parte, insusirea mai buna a particularitatilor de manifestare a numeroa-selor fenomene si procese psihosociale, iar, pe de alta parte, corespunde logicii si continutului raspunsurilor la intrebarile examenului la disciplina Psihologia sociala.
Prezenta lucrare se adreseaza studentilor si doctoranzilor de la facultatile de psihologie si sociologie din institutiile de invatamant superior, celor care studiaza specialitatile: conducerea, managementul, legatura cu societatea, reclama, precum si tuturor celor interesati de psihologia sociala.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de V. G. Krasiko

Bookmark and Share

Autori: V. G. Krasiko | Editura: Ideea Europeana | Anul aparitiei: 2007 | ISBN: 978-973-88127-5-8 | Numar de pagini: 270 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

A AVEA sau A FI?

Pret: 29,00 RON
Pret: 23,20 RON
-20%

Erich Fromm

A AVEA sau A FI?

Într-o lume care nu mai crede nici în fericirea prin consum şi nici în binefacerile concurenţei egoiste şi ale progresului nelimitat, A avea sau a fi? este un manifest pentru o nouă ordine psihologică şi socio-economică. Fromm urmăreşte istoria şi efectele a două moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere şi agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, dăruire şi spontaneitate. Soluţiile ieşirii din starea de depresie şi dezumanizare birocratică sunt articulate într-un program socio-economic temerar, care merge de la iniţiativele individuale ale „consumului sănătos" şi ale intensificării trăirilor spirituale până la măsuri globale în favoarea unei democraţii participative, a unui management umanist şi a diminuării inechităţilor flagrante. Punând laolaltă argumente psihanalitice şi marxiste cu revelaţii din mistica medievală şi cu subtile analize macroeconomice, şi ţintind deopotrivă excesele capitalismului şi socialismului, A avea sau a fi? este o sinteză surprinzător de actuală. Consumatorul este veşnicul sugar ce plânge după biberonul cu lapte. A consuma reprezintă o formă de „a avea", probabil ...

  

Comunicarea eficientă. Cum să le

Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
-20%

Cristopher Turk

Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient. Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales. Cuprins: Mulţumiri 1. Comunicarea orală 2. Publicul 3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului 4. Începutul, continuarea şi încheierea 5. Pregătirea notiţelor 6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii 7. Managementul timpului 8. Intonaţia şi diversitatea 9. Comunicarea nonverbală 10. Pregătirea sălii pentru discurs 11. Suporturile vizuale 12. Pledoarie persuasivă 13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări 14. Concluzii

  

Depresia postnatala.

Pret: 13,50 RON
Pret: 12,15 RON
-10%

Sandra L. Wheatley

Depresia postnatala.

Fiecare femeie naste si devine mama intr-un mod unic. Este posibil ca in primele cateva saptamani si luni de maternitate sa aveti parte de sentimente amestecate. Adesea unele femei se simt mai degraba triste decat fericite. Uneori aceasta tristete se poate transforma in depresie. Femeile care suporta greu saptamanile si lunile de dupa nastere isi imagineaza adesea ca ele sunt singurele care nu fac fata situatiei. Nu este deloc asa! Trebuie ss va insusiti un nou set de deprinderi pentru a face fata acestor situatii, deci nu va judecati prea aspru. Toate invatam sa fim mame cand avem un copil, nu inainte. Femeile nu stiu automat cum sa fie mame. Barbatii nu stiu automat cum sa fie tati.

  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark