Pret: 33,00 RON
In stoc!

Putere versus forţă

Descriere: maginati-va ce ar fi daca ati avea acces la un raspuns simplu, prin da sau nu, la orice întrebare pe care ati dori s-o puneti? Un raspuns adevarat si demonstrabil.
La orice întrebare.
Gânditi-va la asta.
din Cuvânt înainte

Noi credem ca traim în virtutea unor forte pe care le controlam, dar de fapt suntem guvernati de o putere necunoscuta, asupra careia nu avem nici un control.
din Prefata

„... deosebit de actuala... o contributie semnificativa pentru întelegerea si abordarea problemelor contemporane.”
Lee Iacocca

„apreciez în mod special prezentarea cu privire la influenta câmpurilor de atractie în domeniul afacerilor.”
Sam Walton (fondatorul Wal-Mart)

„O scriere deosebita... raspânditi bucurie, iubire si compasiune prin cartile domniei voastre. Rezultatul acestora este, dupa cum stiti, pacea...”
Maica Tereza

„Extraordinar! O capedopera! Fructul muncii de o viata!”
Sheldon Deal presedintele colegiului International de Kinesiolgie Aplicata


Bookmark and Share

Autori: David R. Hawkins M. D., Ph. D. | Editura: Daath | ISBN: 973-86731-8-6 | Numar de pagini: 240 | Categorie: Psihologie, psihanaliza  

  

Adauga comentariu


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

  

Karte.ro va recomanda:

Perspective asupra teoriilor comunicarii

Pret: 29,95 RON
Pret: 26,96 RON
-10%

Werner J. Severin, James W. Tankard Jr.

Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa.

  

Comunicarea eficientă. Cum să le

Pret: 37,57 RON
Pret: 30,06 RON
-20%

Cristopher Turk

Comunicarea eficientă. Cum să le vorbeşti oamenilor

Fiecare dintre noi a fost, este sau va fi în situaţia de a vorbi în faţa altor oameni. Politicienii, managerii, oamenii de afaceri, cercetătorii, elevii, studenţii, profesorii trăiesc această situaţie tot timpul. Ce trebuie să facem pentru a ne pune în valoare ideile, pentru a fi convingători? Cartea de faţă oferă informaţii despre psihologia auditoriului, metodele de prezentare, tonalităţile optime ale vocii, limbajul trupului etc., utile tuturor celor care doresc să comunice eficient. Christopher Turk este cercetător la Cardiff University, Wales. Cuprins: Mulţumiri 1. Comunicarea orală 2. Publicul 3. Selectarea, planificarea şi ordonarea materialului 4. Începutul, continuarea şi încheierea 5. Pregătirea notiţelor 6. Gestionarea emoţiilor: problema credibilităţii 7. Managementul timpului 8. Intonaţia şi diversitatea 9. Comunicarea nonverbală 10. Pregătirea sălii pentru discurs 11. Suporturile vizuale 12. Pledoarie persuasivă 13. Timpul întrebărilor: conducerea discuţiei de grup şi răspunsurile la întrebări 14. Concluzii

  
  
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark