Vorbitor in numele mortilor (paperback)

Descriere: PREMIILE NEBULA, HUGO ŞI LOCUS

„Un roman captivant, plin de surprize formidabile, care par fireşti odată ce au fost explicate.“
The New York Times Book Review

„O poveste pasionantă de aventuri în spaţiu şi un rechizitoriu acid la adresa gândirii militariste.“
Library Journal

Au trecut trei milenii de la ultimul său joc, dar Ender, veşnic rătăcitor printre stele, este pururi tânăr. În schimb, gloria s-a transformat în anatemă, căci Ender s-a făcut vinovat de distrugerea singurei specii de fiinţe gânditoare pe care omenirea a întâlnit-o vreodată.
De aceea, când a fost descoperită planeta Lusitania şi tânăra civilizaţie adăpostită de pădurile sale, Consiliul Stelar a înţeles că i se oferă şansa de a repara marea greşeală din trecut. Dar, o dată mai mult, neînţelegerile dintre colonişti şi băştinaşi sunt inevitabile şi este chemat Ender, acum Andrew Wiggin, pentru a vorbi în numele morţilor. Căci morţii, şi nu viii, pot schimba destinul Lusitaniei, al întregii galaxii.

Recomanda unui prieten Printeaza

Alte carti de Orson Scott Card

Bookmark and Share

Autori: Orson Scott Card | Editura: Nemira | Anul aparitiei: 2014 | ISBN: 9786065797635 | Numar de pagini: 480 | Categorie: Science-Fiction

Adauga comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu. Access cont sau Creare cont nou

Karte.ro va recomanda:

VALURILE LINISTESC VANTUL.

Pret: 20,00 RON
Pret: 18,00 RON
-10%

STRUGATKI, Boris, STRUGATKI, Arkadi

VALURILE LINISTESC VANTUL.

Parte integranta din asa-numita „trilogie a Progresorilor”, alaturi de Insula locuita si de Scarabeul in musuroi, romanul Valurile linistesc vantul reia tema contactului omenirii cu o civilizatie extraterestra superioara.

Omul Din Castelul Inalt- Nemira

Pret: 48,07 RON
Pret: 38,46 RON
-20%

Philip K. Dick

Omul Din Castelul Inalt- Nemira

Ce mai este real in aceasta lume in care fortele Axei au castigat cel de-al doilea razboi mondial? Poate doar romanul unui obscur autor de science-fiction care, pierdut intr-o margine de America pacificata de japonezi, imagineaza o istorie paralela in care aliatii au invins. Oracolul I Ching pare sa confirme fantezia sa si concluzia, uluitoare, se impune de la sine: intreaga lume este o nalucire populata de fantome! Dar nimic nu este atat de simplu pe cat pare... "Tagomi si Childan experimenteaza teribile crize sufletesti, urmari ale interactiunii unor culturi atat de diferite, dar la fel de puternice." Bark Wilson, Science Fiction Weekly "Cel mai amuzant si, probabil, cel mai terifiant scriitor de SF al tuturor timpurilor." The Encyclopedia of Science Fiction

Miss Peregrine 2. Orașul pustiu

Pret: 33,00 RON

Ransom Riggs

Miss Peregrine 2. Orașul pustiu

„Pot o poveste bine construită şi nişte personaje captivante adunate în jurul unei colecţii de fotografii vechi şi bizare să creeze magia pentru a doua oară? Răspunsul e simplu – da.“ The Chicago Tribune 3 septembrie 1940 este ziua în care zece copii deosebiţi încearcă să se salveze de o armată de monştri. Miss Peregrine este singura care îi poate ajuta, dar ea este captivă în corpul unei păsări. Extraordinara aventură începută în volumul anterior din seria Miss Peregrine continuă într-o călătorie plină de neprevăzut pentru Jacob Portman şi noii săi prieteni. Fără altă soluţie, copiii pornesc către Londra, oraşul în care s-ar putea afla singura lor salvare, sperând să găsească acolo leacul care să o vindece pe Miss Peregrine. Pe străzile distruse, cu ferestrele clădirilor întunecate ca nişte ochi fără vedere, pericolul pândeşte la fiecare colţ. Ca un adevărat magician, Ransom Riggs se foloseşte şi de această dată de fotografii vechi, care completează şi pun în valoare fascinanta poveste a copiilor deosebiţi. „Noii cititori ai acestei serii vor descoperi Oraşul pustiu cu bucurie. Pentru fanii primului ...

Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark