Comunicare, jurnalism

Relatiile publice: principii si strategii

Pret: 19.22 RON
Pret: 17,30 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Cristina Coman

Relatiile publice: principii si strategii

Editura: Polirom

Anul aparitiei: 2001

Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale relatiilor publice, organizarea sistemului mass-media si tehnicile de lucru specifice comunicarii cu presa scrisa si audiovizuala, de la intocmirea dosarelor de presa la organizarea conferintelor si la redactarea comunicatelor. Se acorda o atentie deosebita comunicarii cu presa in situatii de criza. Cuprins: Relatiile cu presa • Organizarea biroului de presa • Comunicatul de presa • Dosarul de presa • Conferinta de presa • Revista presei • Comunicarea cu presa in timpul crizei

  

Tehnici de redactare in presa scrisa

Pret: 19.22 RON
Pret: 17,30 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Sorin Preda

Tehnici de redactare in presa scrisa

Editura: Polirom

Anul aparitiei: 2006

Conceput sub forma unui suport de curs, volumul este o introducere in tehnicile redactarii materialelor de presa scrisa, oferind nu doar o necesara imagine de ansamblu asupra subiectului, ci si numeroase sfaturi, sugestii, contextualizari si exemplificari din peisajul jurnalistic autohton si international. Sint tratate elementele de baza corespunzatoare cimpului diversificat si eterogen al scriiturii de presa. Scrisa intr-o maniera clara si atractiva, lucrarea constituie o abordare orientata spre aspectele practice, spre acele proceduri de lucru ce pot fi aplicate consecvent in munca de zi cu zi a jurnalistului. Cuprins: Contextul demersului jurnalistic • Virtutile stilistice ale textului jurnalistic • Tipuri de discurs jurnalistic • Gestionarea textului jurnalistic • Discursul jurnalistic • Genuri de teren • Presa astazi

  

Productia textului jurnalistic

Pret: 24.03 RON
Pret: 21,63 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Luminita Rosca

Productia textului jurnalistic

Editura: Polirom

Anul aparitiei: 2004

Cum prind „chip” ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre limba, limbaj si expresivitate in mass-media? Cum se creeaza legatura dintre presa si publicul sau? Ce relatie exista intre tipurile de gazetarie practicate in epoci istorice diferite? Acestea sint doar citeva dintre intrebarile la care raspunde autoarea. Lucrarea se adreseaza atit specialistilor, cit si studentilor, oferindu-le cunostintele teoretice si bazele unor deprinderi de a-si practica meseria cu respect pentru public si cu onestitate. Cuprins: Caracteristicile limbajului jurnalistic • Textul jurnalistic • Structura textelor jurnalistice • Coerenta • Raportarea discursurilor persoanelor in text • Lexicul • Sens si semnificatie • Topica

  

Jurnalism radio.

Pret: 29.00 RON
In stoc!

Vasile Traciuc

Jurnalism radio.

Editura: Tritonic

•Scurt istoric al radioului •Componenta tehnica a radioului •Stilul radiofonic •Functiile radioului... Vasile Traciuc, titularul cursului de Jurnalism Radio din cadrul Univesitatii Bucuresti, Facultatea de Stiintele comuniicarii, face o radiografie a profesiei de om de radio, punand alaturi de un Scurt istoric al radioului, informatii practice si referitoare la Componenta tehnica a radioului, Specificitatea canalului audio; Stilul radiofonic; Functiile radioului; Genurile presei radiofonice etc. Concluzia autorului trezeste interesul cititorului cartii, prin realismul analizei de sistem: Cu atatea statii radio de emisie locale, cu mai multe statii de emisie locale, cu mai multe statii de emisie ale postului public, benzile, casetele, Cd-urile, televizorul, filmele, chiar teatrul si concertele, radioul a devenit o media bine tintita si analizata. Astfel, mai curand decat a programa pentru a satisface cele mai largi gusturi ale unui numar cat mai mare de oameni, majoritatea statiilor de emisie satisface astazi un ingust segment de piata.

  

Riscul in cultura.

Pret: 39.90 RON
Pret: 31,92 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Nicolae Breban

Riscul in cultura.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Ce greu este orice inceput! Dar necesar, de neocolit. Nu stim cum va fi sfirsitul, nu stim nici macar ce forma va lua drumul, decit in linii mari; dar pentru ca sintem aici, pe acest pamint si pe acest continent, Europa, trebuie sa re-incepem, moralitatea noastra va fi cea a luptei si a onestitatii in lupta. Avem libertatea, adevarata, in sfirsit o avem, a sosit atit de tirziu incit, desi o pipaim si o simtim, pare incredibila. Dar ea nu este mai mult decit o forma, o forma goala ce va trebui umpluta... (N. Breban)

  

101 dialoguri in libertate (vol.I).

Pret: 31.50 RON
Pret: 25,20 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Cassian Maria Spiridon

101 dialoguri in libertate (vol.I).

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Volumele de dialoguri (vor fi trei in total) socratice aduna convorbiri cu personalitati ale culturii si literaturii nationale, realizate in libertate, incepind cu 1990. Ele au fost publicate in diverse reviste, in principal Convorbiri literare si Poezia, dar si in Dacia literara, Poesis, Hyperion s.a. Dialogurile se succed in ordinea aparitiei si reflecta framintarile culturale, literare, politice ale momentului, de interes peren si constant privind biografia artistica a personalitatii intervievate. Dialogurile sint vii, atractive, instructive si mereu actuale prin problematica abordata. Participantii la acest veritabil banchet platonician din primul volum, Democratia obliga idiotul sa stea alaturi de geniu (310 pagini), sint: Petre Tutea, Ana Blandiana, Alexandru Zub, Ioan Alexandru, Dimitrie Gavrilean, Mihai Ursachi, Cezar Ivanescu, Svetlana Paleologu-Matta, Serban Cantacuzino, Stefan Avadanei, Cristian Simionescu, Luca Pitu, Laurentiu Ulici, Corneliu Stefanache, Ioana Craciunescu, Paul Goma, Monica Lovinescu, Ilie Cleopa, George Astalos, Marin Mincu, Liviu Ioan Stoiciu, Dan Manuca, Costache Olareanu, Sorin Vieru, Gellu Dorian, Alex Stefanescu, Nicolae Manolescu, Ilie ...

  

Strada.

Pret: 16.80 RON
Pret: 13,44 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Monica Voudouri-Savulescu

Strada.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Strada ca un punct de maxima vitalitate, oglinda a timpurilor si a structurilor sociale Strada, care vorbeste, care aude, care vede, care impune, care exclude, care traieste, care povesteste. Inmagazinind un anume trecut, ea este document. Ea este cea care face politica. In strada s-au instalat ghilotinele. Pe strazi s-a cantat Marseilleza. La o rascruce de strazi se afla la Cap Town o platforma din piatra, care desemna altadata Piata de Sclavi. Strada este triumf sau infrangere. Este recunoastere oficiala a puterii sau opozitie. Pe strazi cad nevinovatii. Pe-aici trec coloanele demonstrantilor. Strada poate fi bucurie si poate fi tristete. Ea poate fi cantec sau bocet. Pe strazi se danseaza la Rio. Pe strazi se canta la Buenos Aires muzica lui Piazzola. Pe strazi se desfasoara la Havana festivalul afro-caraibean. Strada este marele semn de identitate nationala. In acelasi timp, ea e lumea cea larga. In care se-ntampla totul, binele si raul, uratul si frumosul, emotionalul, rationalul, lacrima si crima, nunta si inmormantarea, muzica de piculina si bubuitul de tun. Va invit deci sa omagiem impreuna strada. Sa incercam sa configuram un eseu al zilelor noastre. Totul ne apartine ...

  

Banchetul de litere.

Pret: 24.15 RON
Pret: 19,32 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Aura Christi

Banchetul de litere.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2006

  

Comunicarea externa a firmei.

Pret: 13.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Westphalen Marie-Helene

Comunicarea externa a firmei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

Practică dar şi didactică, "Comunicarea externa a firmei" prezintă esenţialul în legătură cu ceea ce trebuie ştiut despre: comunicarea vizuală, relaţiile cu presa, comunicarea financiară, comunicarea de criză, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea.

  

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Pret: 29.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Pariza Maria

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

În conceperea celor 14 capitole ale cartii Curs de secretariat si asistenta manageriala, circumscrise partii practice, pe lânga prezentarea activitatilor si tehnicilor de secretariat, deja standardizate (circulatia si redactarea corespondentei, operatiunile documentaristice si arhivistice), s-a acordat o atentie speciala activitatilor comunicationale si activitatii de documentarist. Intentia a fost de a marca saltul provocator al acestei profesiuni de la activitatea « tacuta » a scrisului la exercitiul comunicarii, sub toate formele si în toate directiile comunicationale specifice organizatiilor. O idee coordonatoare care a stat la baza construirii fiecarui capitol, a fost aceea de a conecta orice actiune a secretarei/asistentei la activitatile concrete ale managerului, tinând cont de conditia de complementaritate specifica acestei echipe. Pentru o punctare cât mai riguroasa a acestor conexiuni, s-a recurs la o analiza amanuntita a activitatilor manageriale, consultând lucrari fundamentale, de ultima ora, din sfera managementului.

  

Sa citim repede si bine.

Pret: 16.90 RON
In stoc!

Soulez Bettina

Sa citim repede si bine.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

A citi o carte este pentru dvs. o adevarata încercare? Cititi încet, reveniti, nu va puteti concentra destul si apoi abandonati? Sau, dimpotriva, aveti nevoie sa cititi cât mai mult în cât mai putin timp? Pentru toate acestea aveti nevoie de metode! Mai întâi identificati-va blocajele: lipsa de încredere, idei preconcepute în legatura cu literatura, frica de a nota pe text, de a recurge la dictionar sau ca cititi prea încet etc. Acest ghid va ajuta sa descoperiti lectura de placere. Trebuie sa reînvatati sa cititi: în functie de natura textului pe care-l aveti în fata ochilor - pagina web, raport, roman sau jurnal, va veti solicita ochii si creierul în mod diferit. Astfel, va veti putea antrena prin tehnicile prezentate de autoare pentru a câstiga în atentie, a va dezvolta capacitatile de memo-rare, spiritul de sinteza, a va stimula intuitia... si a citi repede si bine orice fel de text!

  

Reglementarea activităţii de lobby. In

Pret: 23.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Horja Aurelian, Mihaileanu Liviu

Reglementarea activităţii de lobby. In anticamera influentei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2009

Lucrarea doreşte să vină în sprijinul demitizării caracterului ocult al activităţii de lobby prin definirea exhaustivă, prezentarea tehnicilor folosite în cadrul acestei activităţi, clarificarea aspectelor privind încadrarea juridică a infracţiunii de trafic de influenţă și diferențele dintre aceasta și lobby, precum și prin analizarea comparativă a modalităţilor de reglementare în Statele Unite ale Americii, la nivelul instituţiilor Uniunii Europene şi în interiorul unor state membre ale Uniunii Europene. De asemenea, o analiză transparentă a lipsei unei legi a lobby-ului în România şi argumentarea importanței reglementării acesteia precede o inițiativă în premieră: o propunere de iniţiativă legislativă care încheie într-un mod practic şi util această lucrare de fundamentare şi de demitizare a activităţii de lobby în România.

  

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Pret: 16.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Botezat Elena Aurelia

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2007

Lucrarea "Dictionar de comunicare, negociere si mediere" poate fi folosita, de asemenea, de lectorii si participantii la cursurile de pregatire si perfectionare de scurta durata, organizate de centrele regionale si locale de pregatire a personalulului.

  

Totul despre relatiile publice. Editia a II-a

Pret: 48.12 RON
Pret: 43,31 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Doug Newsom, Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg

Totul despre relatiile publice. Editia a II-a

Editura: Polirom

Anul aparitiei: 2010

Traducere coordonata de Cristina Coman Editia a II-a revazuta si adaugita Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai recente tendinte ale comunicarii, a doua editie a lucrarii integreaza regulile fundamentale ale practicii cu sistemele de comunicatie din ce in ce mai performante. Tehnicile si strategiile utilizate cu succes sint ilustrate prin studii de caz in fiecare capitol si analizate printr-o permanenta raportare la realitatile lumii globalizate. Lucrare de referinta in literatura de specialitate ce reuneste elementele necesare desfasurarii unei activitati profesioniste, Totul despre relatiile publice se adreseaza practicienilor si studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice. Cuprins: Originea si evolutia relatiilor publice • Tendinte in relatiile publice • Cercetarea. Planificare, procese si tehnici • Publicurile si opinia publica • Argumente teoretice in sprijinul relatiilor publice • Relatiile publice si legislatia • Etica si responsabilitatile in relatiile publice • Relatiile publice si ...

  

Razboaiele mele.

Pret: 18.25 RON
Pret: 16,43 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Adelin Petrisor

Razboaiele mele.

Editura: Polirom

Cuvint inainte de Cristian Tudor Popescu Intr-un stil antrenant, vizual, autorul isi recapituleaza „razboaiele” – deplasarile sale in importante zone de conflict ca fosta Iugoslavie, Irak, Liban, Afganistan, in inchisoarea Guantanamo, precum si intilnirile cu Yasser Arafat, Mu’ammar al Gaddafi, ayatollahul Mohamed Fadlallah sau teroristul sirb Arkan, dar si luptele lui cu sefii pentru bani de deplasare sau cu autoritatile pentru permisul de acces in teatrele de operatiuni ori momentele tensionate prin care au trecut familia si prietenii ramasi acasa. Volumul contine zece povestiri de razboi la baza carora stau reportaje realizate de jurnalist si difuzate de Antena 1 sau Realitatea TV. Multe dintre aceste reportaje au fost premiate de Asociatia Profesionistilor din Televiziune. „Adelin Petrisor nu seamana a «reporter de razboi». In asta constau farmecul si eficienta lui. Nu priveste otelit spre telespectator, nu adopta aerul macho al unui combatant inrait, nu candideaza la rolul de erou viril, mereu in pericol, gata sa se sacrifice pentru buna noastra informare. Pare mai curind vulnerabil, fara aderenta la brutalitatea frontului: e pur si simplu un tehnician ...

  

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Pret: 25.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Rosemarie Haines

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Editura: Universitara

Anul aparitiei: 2009

Comunicarea deschisă îşi propune să gestioneze funcţia diferiţilor actori ai pieţei în ideea de a conserva rolul tradiţional al comunicării externe, dar punând accent pe deschiderea către exterior şi refuzând o modelizare închisă şi limitată. Tratatamentul informaţiei, gradul său de inteligibilitate, întrepătrunderea reţelelor, cea mai bună gestionare a capitalului uman rămân condiţii esenţiale pentru supravieţuirea oricărei organizaţii.

  

Engleza pentru ştiinţe politice şi

Pret: 16.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Silvia Osman

Engleza pentru ştiinţe politice şi administrative, relaţii internaţionale şi jurnalism.

Editura: Universitara

Anul aparitiei: 2008

Lucrarea de faţă se orientează cu prioritate facultăţilor de ştiinţe politice, administraţie publică, relaţii internaţionale, jurnalism, sociologie, prin textele actuale, alese cu precădere din sfera politicului şi a libertăţii presei, precum şi prin tematica abordată în dezvoltarea vocabularului specific acestor zone de interes.

  

Engleza pentru stiinte politice si administrative,

Pret: 20.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!
  

Industria publicităţii. O abordare

Pret: 39.50 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Cristina Leovaridis

Industria publicităţii. O abordare organizaţională.

Editura: Universitara

Anul aparitiei: 2007

"Cercetarea de faţă abordează dimensiunea organizaţională a publicităţii, propunându-şi să identifice în ce măsură agenţiile de publicitate – ca organizaţii intensiv-cognitive, în care principala resursă o constituie angajaţii şi competenţele deţinute de aceştia, esenţiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri conţinute în reclame) – practică un management democrat, fundamentat pe o cultură organizaţională ce are în prim plan omul şi prin urmare promovează valori menite să ofere satisfacţii în muncă angajaţilor-experţi (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, iniţiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adresează studenţilor şi specialiştilor (cercetători, profesori, dar şi manageri) din domeniul publicităţii, comunicării, dar şi din domeniul sociologiei organizaţiilor şi al resurselor umane." Cristina Leovaridis

  

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Pret: 26.16 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Cringuta-Irina Pelea

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Editura: Lumen Books

Anul aparitiei: 2010

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark