Comunicare, jurnalism

Jurnalism radio.

Pret: 20.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Vasile Traciuc

Jurnalism radio.

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2009

•Scurt istoric al radioului •Componenta tehnica a radioului •Stilul radiofonic •Functiile radioului... Vasile Traciuc, titularul cursului de Jurnalism Radio din cadrul Univesitatii Bucuresti, Facultatea de Stiintele comuniicarii, face o radiografie a profesiei de om de radio, punand alaturi de un Scurt istoric al radioului, informatii practice si referitoare la Componenta tehnica a radioului, Specificitatea canalului audio; Stilul radiofonic; Functiile radioului; Genurile presei radiofonice etc. Concluzia autorului trezeste interesul cititorului cartii, prin realismul analizei de sistem: Cu atatea statii radio de emisie locale, cu mai multe statii de emisie locale, cu mai multe statii de emisie ale postului public, benzile, casetele, Cd-urile, televizorul, filmele, chiar teatrul si concertele, radioul a devenit o media bine tintita si analizata. Astfel, mai curand decat a programa pentru a satisface cele mai largi gusturi ale unui numar cat mai mare de oameni, majoritatea statiilor de emisie satisface astazi un ingust segment de piata.

  

Riscul in cultura.

Pret: 39.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Nicolae Breban

Riscul in cultura.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Ce greu este orice inceput! Dar necesar, de neocolit. Nu stim cum va fi sfirsitul, nu stim nici macar ce forma va lua drumul, decit in linii mari; dar pentru ca sintem aici, pe acest pamint si pe acest continent, Europa, trebuie sa re-incepem, moralitatea noastra va fi cea a luptei si a onestitatii in lupta. Avem libertatea, adevarata, in sfirsit o avem, a sosit atit de tirziu incit, desi o pipaim si o simtim, pare incredibila. Dar ea nu este mai mult decit o forma, o forma goala ce va trebui umpluta... (N. Breban)

  

101 dialoguri in libertate (vol.I).

Pret: 31.50 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Cassian Maria Spiridon

101 dialoguri in libertate (vol.I).

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Volumele de dialoguri (vor fi trei in total) socratice aduna convorbiri cu personalitati ale culturii si literaturii nationale, realizate in libertate, incepind cu 1990. Ele au fost publicate in diverse reviste, in principal Convorbiri literare si Poezia, dar si in Dacia literara, Poesis, Hyperion s.a. Dialogurile se succed in ordinea aparitiei si reflecta framintarile culturale, literare, politice ale momentului, de interes peren si constant privind biografia artistica a personalitatii intervievate. Dialogurile sint vii, atractive, instructive si mereu actuale prin problematica abordata. Participantii la acest veritabil banchet platonician din primul volum, Democratia obliga idiotul sa stea alaturi de geniu (310 pagini), sint: Petre Tutea, Ana Blandiana, Alexandru Zub, Ioan Alexandru, Dimitrie Gavrilean, Mihai Ursachi, Cezar Ivanescu, Svetlana Paleologu-Matta, Serban Cantacuzino, Stefan Avadanei, Cristian Simionescu, Luca Pitu, Laurentiu Ulici, Corneliu Stefanache, Ioana Craciunescu, Paul Goma, Monica Lovinescu, Ilie Cleopa, George Astalos, Marin Mincu, Liviu Ioan Stoiciu, Dan Manuca, Costache Olareanu, Sorin Vieru, Gellu Dorian, Alex Stefanescu, Nicolae Manolescu, Ilie ...

  

Strada.

Pret: 16.80 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Monica Voudouri-Savulescu

Strada.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Strada ca un punct de maxima vitalitate, oglinda a timpurilor si a structurilor sociale Strada, care vorbeste, care aude, care vede, care impune, care exclude, care traieste, care povesteste. Inmagazinind un anume trecut, ea este document. Ea este cea care face politica. In strada s-au instalat ghilotinele. Pe strazi s-a cantat Marseilleza. La o rascruce de strazi se afla la Cap Town o platforma din piatra, care desemna altadata Piata de Sclavi. Strada este triumf sau infrangere. Este recunoastere oficiala a puterii sau opozitie. Pe strazi cad nevinovatii. Pe-aici trec coloanele demonstrantilor. Strada poate fi bucurie si poate fi tristete. Ea poate fi cantec sau bocet. Pe strazi se danseaza la Rio. Pe strazi se canta la Buenos Aires muzica lui Piazzola. Pe strazi se desfasoara la Havana festivalul afro-caraibean. Strada este marele semn de identitate nationala. In acelasi timp, ea e lumea cea larga. In care se-ntampla totul, binele si raul, uratul si frumosul, emotionalul, rationalul, lacrima si crima, nunta si inmormantarea, muzica de piculina si bubuitul de tun. Va invit deci sa omagiem impreuna strada. Sa incercam sa configuram un eseu al zilelor noastre. Totul ne apartine ...

  

Banchetul de litere.

Pret: 24.15 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Aura Christi

Banchetul de litere.

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2006

  

Comunicarea externa a firmei.

Pret: 13.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Westphalen Marie-Helene

Comunicarea externa a firmei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

Practică dar şi didactică, "Comunicarea externa a firmei" prezintă esenţialul în legătură cu ceea ce trebuie ştiut despre: comunicarea vizuală, relaţiile cu presa, comunicarea financiară, comunicarea de criză, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea.

  

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Pret: 29.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Pariza Maria

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

În conceperea celor 14 capitole ale cartii Curs de secretariat si asistenta manageriala, circumscrise partii practice, pe lânga prezentarea activitatilor si tehnicilor de secretariat, deja standardizate (circulatia si redactarea corespondentei, operatiunile documentaristice si arhivistice), s-a acordat o atentie speciala activitatilor comunicationale si activitatii de documentarist. Intentia a fost de a marca saltul provocator al acestei profesiuni de la activitatea « tacuta » a scrisului la exercitiul comunicarii, sub toate formele si în toate directiile comunicationale specifice organizatiilor. O idee coordonatoare care a stat la baza construirii fiecarui capitol, a fost aceea de a conecta orice actiune a secretarei/asistentei la activitatile concrete ale managerului, tinând cont de conditia de complementaritate specifica acestei echipe. Pentru o punctare cât mai riguroasa a acestor conexiuni, s-a recurs la o analiza amanuntita a activitatilor manageriale, consultând lucrari fundamentale, de ultima ora, din sfera managementului.

  

Sa citim repede si bine.

Pret: 16.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Soulez Bettina

Sa citim repede si bine.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

A citi o carte este pentru dvs. o adevarata încercare? Cititi încet, reveniti, nu va puteti concentra destul si apoi abandonati? Sau, dimpotriva, aveti nevoie sa cititi cât mai mult în cât mai putin timp? Pentru toate acestea aveti nevoie de metode! Mai întâi identificati-va blocajele: lipsa de încredere, idei preconcepute în legatura cu literatura, frica de a nota pe text, de a recurge la dictionar sau ca cititi prea încet etc. Acest ghid va ajuta sa descoperiti lectura de placere. Trebuie sa reînvatati sa cititi: în functie de natura textului pe care-l aveti în fata ochilor - pagina web, raport, roman sau jurnal, va veti solicita ochii si creierul în mod diferit. Astfel, va veti putea antrena prin tehnicile prezentate de autoare pentru a câstiga în atentie, a va dezvolta capacitatile de memo-rare, spiritul de sinteza, a va stimula intuitia... si a citi repede si bine orice fel de text!

  

Reglementarea activităţii de lobby. In

Pret: 23.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Horja Aurelian, Mihaileanu Liviu

Reglementarea activităţii de lobby. In anticamera influentei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2009

Lucrarea doreşte să vină în sprijinul demitizării caracterului ocult al activităţii de lobby prin definirea exhaustivă, prezentarea tehnicilor folosite în cadrul acestei activităţi, clarificarea aspectelor privind încadrarea juridică a infracţiunii de trafic de influenţă și diferențele dintre aceasta și lobby, precum și prin analizarea comparativă a modalităţilor de reglementare în Statele Unite ale Americii, la nivelul instituţiilor Uniunii Europene şi în interiorul unor state membre ale Uniunii Europene. De asemenea, o analiză transparentă a lipsei unei legi a lobby-ului în România şi argumentarea importanței reglementării acesteia precede o inițiativă în premieră: o propunere de iniţiativă legislativă care încheie într-un mod practic şi util această lucrare de fundamentare şi de demitizare a activităţii de lobby în România.

  

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Pret: 16.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Botezat Elena Aurelia

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2007

Lucrarea "Dictionar de comunicare, negociere si mediere" poate fi folosita, de asemenea, de lectorii si participantii la cursurile de pregatire si perfectionare de scurta durata, organizate de centrele regionale si locale de pregatire a personalulului.

  

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Pret: 25.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Rosemarie Haines

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Editura: Universitara

Anul aparitiei: 2009

Comunicarea deschisă îşi propune să gestioneze funcţia diferiţilor actori ai pieţei în ideea de a conserva rolul tradiţional al comunicării externe, dar punând accent pe deschiderea către exterior şi refuzând o modelizare închisă şi limitată. Tratatamentul informaţiei, gradul său de inteligibilitate, întrepătrunderea reţelelor, cea mai bună gestionare a capitalului uman rămân condiţii esenţiale pentru supravieţuirea oricărei organizaţii.

  

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Pret: 26.16 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Cringuta-Irina Pelea

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Editura: Lumen Books

Anul aparitiei: 2010

  

Ghid al comunicatorului din institutiile publice.

Pret: 41.42 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Ana Dinescu

Ghid al comunicatorului din institutiile publice.

Editura: Lumen Books

Anul aparitiei: 2010

  

Jurnalismul de investigaţie. Context şi

Pret: 35.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!
  

Măştile lui M.I.

Pret: 27.00 RON
Pret: 22,95 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-15%

Mircea Ivănescu, Gabriel Liiceanu

Măştile lui M.I.

Editura: Humanitas

Anul aparitiei: 2012

Gabriel Liiceanu în dialog cu Mircea Ivănescu „După prima noastră întâlnire, s-a întâmplat ceva neaşteptat. Stând de vorbă, ne-am pomenit prinşi în complicitatea pe care o crea însuşi dialogul nostru. A început să ne placă jocul nostru. Mircea Ivănescu s-a lăsat împins, pentru o ultimă oară, pe coridoarele vieţii lui, lăsându-mi senzaţia că i-am prilejuit o mare şi finală recapitulare a ei. Şi că, într-un fel nerostit, îmi era recunoscător pentru asta. Iar eu, la rândul meu, urmându-l pe drumul pe care i-l deschideam prin întrebările mele, eram fascinat de ceea ce vedeam şi, mai ales, de felul în care el se vedea pe sine." (Gabriel LIICEANU)

  

Introducere in designul de presa

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Alexandra Bardan

Introducere in designul de presa

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

Cartea se doreste a fi o initiere in domeniul designului de presa, fiind destinata studentilor si practicienilor aflati la inceput de drum. Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilului, cunostinte teoretice si practice, fiind structurata, astfel, in doua parti: prima trece in revista principalele notiuni si instrumente ale designului de presa, cu exemple din presa autohtona, iar a doua abordeaza o lucrare practica, in cadrul careia se parcurg etapele elaborarii unei publicatii, de la brief la produsul final. Tema propusa – macheta unei reviste saptamanale de petrecere a timpului liber – este rezolvata pas cu pas, textul sectiunii fiind conceput ca un ghid de actiune cu instrumente de lucru, sugestii si recomandari.

  

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)

Pret: 28.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Dumitru Bortun

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

In calitatea lor de comunicare strategica, Relatiile publice pot face din viata noastra o viata cu sens. Ele pot contribui la o lume mai umana, caci acolo unde castiga Comunicarea, pierde teren Violenta.

  

Psihologia reclamei (ed. noua)

Pret: 22.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Dimitrie Todoran

Psihologia reclamei (ed. noua)

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

"O reclama de succes nu este posibila fara cercetarea psihologica si sociologica. Aces adevar este recunoscut ca atare de catre cei ce creeaza si pun in circulatie mesaje mass media menite sa informeze si sa persuadeze populatia in legatura cu idei, bunuri si servicii. Desigur, activitatea este platita intr-un fel sau altul. Ea aduce profit dar impulsioneaza cercetarea stiintifica si, cel putin ca ideal, educa. Volumul Psihologia reclamei. Studiu de psihologie economica de Dimitrie Todoran dovedeste cu prisosinta ca asa stau lucrurile." Prof. univ. dr. Septimiu Chelcea "Mitologia publicitara nu ar fi putut sa se dezvolte intr-adevar fara aceasta alchimie complexa care tine, in acelasi timp, de discursul sforaitor (expresie), de seductia grafica (creatie) si de manipularea psihologica (persuasiune)." Prof. univ. dr. Jean-Jacques Boutaud

  

Expertiza etica si actiune sociala

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Mihaela Frunza

Expertiza etica si actiune sociala

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

Acest volum pledeaza in favoarea nevoii de expertiza etica - in sensul afirmarii caracterului sau independent si specific. Expertiza etica se dobandeste in urma studiului eticii, nu in urma simplei formari profesionale, oricat de avansate, in orice alt domeniu. Expertiza etica presupune o formare sistematica si constanta. Ea este facilitata de studiul filosofiei, insa e posibila si prin urmarea altor rute formative, cu conditia existentei unui accent sistematic pe filosofia morala, pe etica, etica aplicata si celelalte discipline componente. Expertiza etica nu este subtituibila nici prin apelul la simpla experienta ne-explicata, mostenita din stramosi, nici prin apelul la vreo intuitie sau revelatie mai mult sau mai putin incomunicabila. Din contra, expertiza etica se caracterizeaza prin faptul ca este justificata si justificatoare, comunicabila argumentativ si transmisibila in cadrul unor forme de predare avansata.

  

Brandul personal de la extaz la agonie

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Anca Daniela Manea

Brandul personal de la extaz la agonie

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2011

"Brandul este o promisiune, asa suna cea mai simpla si frumoasa definitie a acestui concept; o promisiune pornita de la oameni, realizata prin oameni si pentru oameni. Inca din copilarie ne dorim sa ajungem oameni mari; in adolescenta visam sa fim aidoma modelelor pe care le avem in jurul nostru; la varsta majoratului ne intrebam cum putem deveni oameni puternici; la douazeci de ani actionam pentru a avea o cariera de succes si incepem sa cosntruim propriul nostru brand, unic, reprezentativ si totodata diferit de ceilalti: Eu SRL; incepem sa dobandim incredere in noi si sa atragem increderea celor din jur. Mai apoi avem grija sa nu ii dezamagim. Si uite asa ajungem sa ne cream brandul personal. Daca am iesit din anonimat si oamenii ne cauta, au incredere in noi, in ideile si actiunile noastre, inseamna ca am reusit sa ne indeplinim promisiunea facuta intai noua si apoi celor interesatri de noi. Brandul personal este cartea noastra de identitate; dar este si pasaportul diecaruia catre extaz ... sau ... agonie. Depinde doar de noi sa demonstram cine suntem! Putem schimba felul in care aratam, putem schimba felul in care suntem perceputi de cei din jur, insa important ...

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark