Marketing

100 de personalitati care au marcat piata.

Pret: 88.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Kenneth Fisher

100 de personalitati care au marcat piata.

Editura: Injoy Books.

Anul aparitiei: 2009

  

Pe locuri, Fiti gata, Tintiti !, .

Pret: 78.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Michael Masterson

Pe locuri, Fiti gata, Tintiti !, .

Editura: Injoy Books.

Anul aparitiei: 2009

Atunci cand hotarasti in ce loc si cand vrei sa lucrezi, dar si ce doresti sa lucrezi, nimic nu conteaza mai mult decat cu cine alegi sa lucrezi.” “Pentru ca o afacere sa atinga venituri de 100 milioane sau de 300 milioane de dolari, trebuie sa fie foarte buna, chiar grozav de buna, din cinci puncte de vedere: Sa vina cu idei de produse noi si folositoare. Sa vanda aceste produse intr-un mod profitabil. Sa administreze eficient procesele si procedurile. Sa angajeze oameni priceputi care sa-si faca bine treaba. Sa incurajeze angajatii, procedurile, produsele si promovarile.”

  

Profesionist in vanzari - Editia a II-a

Pret: 28.00 RON
Pret: 22,40 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Nido R. Qubein

Profesionist in vanzari - Editia a II-a

Editura: Curtea Veche

Anul aparitiei: 2007

O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va comportati ca agent de vanzari. In nici o alta profesie succesul nu este atat de strans legat de performanta. Unii oameni presupun ca a vinde e un talent innascut — il ai sau nu. Gresit! Pentru ca vanzarea, indiferent cat talent ati avea, nu este doar o arta de care trebuie sa dispuneti. Este si o disciplina care trebuie insusita. Cartea de fata va ofera tehnicile, abilitatile si cunostintele de care aveti nevoie pentru a va afirma. Informatiile incluse aici reprezinta fundamentul in domeniul vanzarilor. Ele au fost extrase de autor din experienta multor oameni de succes, fiind testate si confirmate de el insusi. Urmati-le si… veti atinge maiestria in vanzari! Nido Qubein este presedintele unei corporatii internationale de consultanta in management, care are clienti de-a lungul si de-a latul Statelor Unite, precum si in multe alte tari. Este expert in conceptualizarea, crearea si furnizarea de sisteme comportamentale ...

  

GHIDUL COMPLET AL MARKETINGULUI DIRECT SI

Pret: 39.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake

GHIDUL COMPLET AL MARKETINGULUI DIRECT SI INTERACTIV

Editura: All

Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail - corespondenta directionata mediocru este o risipa de bani si enerveaza clientii. Pe de o parte, un marketing direct bun este calea cea mai eficienta de selectare, castigare si pastrare a noilor clienti. Marketingul mediocru este o risipa de timp si de bani si indeparteaza mai multi clienti decat dobandeste.Pe de alta parte, un marketing direct bun este un proces total diferit. Unele companii il realizeaza atat de bine, incat acestea coordoneaza selectarea repetata a clientilor potriviti - persoane care doresc intr-adevar sa cumpere ce au de vandut aceste companii. Marketingul direct este atat de precis, incat realizeaza vanzarea. Este atat de complet, incat le raspunde clientilor inainte ca acestia sa fi stiut ca aveau nevoie de el, realizeaza pastrarea clientilor si stimuleaza interesul fata de brand si fata de serviciile pe care le vinde.Lucrarea de fata va arata cum sa va eficientizati marketingul direct si interactiv si va ghideaza spre ...

  

DESCOPERA-TI PUNCTELE FORTE IN DOMENIUL VANZARILOR

Pret: 19.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Benson Smith, Tony Rutigliano

DESCOPERA-TI PUNCTELE FORTE IN DOMENIUL VANZARILOR

Editura: All

O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca un bun comerciant poate vinde orice, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor te invata:- Cum sa-ti identifici talentele, punctele tale forte, pentru a face comert si a te concentra asupra acestora, pentru a-ti putea asigura si planifica o cariera de succes; - Cum sa descoperi domeniul, compania si seful cu ajutorul carora talentele tale sa fie puse in valoare; - Cum se face ca abordari diferite in domeniul vanzarilor pot avea acelasi succes. (Nu exista o singura cale pentru a vinde.) O carte pe care numai Organizatia Gallup o putea crea, Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor iti ofera posibilitatea sa afli raspunsuri cu adevarat noi si valoroase la intrebari precum: cine esti, la ce anume esti bun si cum sa faci sa-ti pui talentele cat mai bine in valoare. Fiecare exemplar contine un cod unic, care-ti permite sa accesezi profilul StrengthsFinder pe Internet. Programul StrengthsFinder este produsul unui efort ...

  

RELATII PUBLICE

Pret: 14.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Daniela Lovric, Karl Fronlich

RELATII PUBLICE

Editura: All

Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu jurnalistii? Atunci, cititi aceasta carte! Veti afla, intr-un mod practic si intr-o prezentare compacta, cum puteti colabora cu succes cu presa. In aceasta lucrare sunt evidentiate instrumentele esentiale ale PR-ului: de la analiza situatiei pentru intreprinderea/organizatia dumneavoastra, trecand prin obiectivele comunicarii si mergand pana la mesajele concrete. Pe langa acestea, autorii experimentati dau numeroase sfaturi pentru o colaborare profesionala cu prestatorii de servicii in domeniul PR-ului. Cartea este structurata in patru parti principale, care abordeaza urmatoarele subiecte: 1. Cum va poate conduce PR-ul catre succes? 2. Cum lucreaza ziaristii si redactiile? 3. Cum structurati PR-ul in practica in functie de necesitatile ziaristilor? 4. Cum va pot fi de folos prestatorii de servcii de PR? Karl Fronlich lucreaza ca ziarist pentru medii de comunicare de top din domeniul IT. Daniela Lovric conduce agentia CAT PR.

  

STRATEGIA IN AFACERI

Pret: 39.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Lawrence G. Hrebiniak

STRATEGIA IN AFACERI

Editura: All

Conceperea unei strategii este un proces dificil,aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu siguranta ghidul complet de care aveti nevoie pentru a pune in practica strategia dvs. de afaceri. Veti invata cum: ? sa adunati la un loc competentele necesare aplicarii strategiilor pe termen scurt cu ajutorul unor planuri pe termen lung; ? sa definti mai eficient responsabilitatile, stimulentele si mecanismele de control; ? sa imbunatatiti coordonarea la fiecare nivel si intreaga intreprindere; ? sa administrati eficient organizatia, astfell incat ea sa sustina strategia, nu sa i se opuna. Cartea va ofera: ? solutii detaliate, integrate, pentru ca strategia sa dea roade; ? informatii primare furnizate de manageri care se confrunta cu probleme reale de implementare si reusesc sa rezolve; ? metode de coordonare, stimulente, mecanisme de control si altele; ? instrumentele implementarii unei culturi organizationale care sa sustina strategia; un studiu de caz complet de aplicare in domeniul furnizorilor si al achizitiilor. Dr. Lawrence G. Hrebiniak este membru al Departamentului de Management al Wharton School din cadrul Universitatii din Pennsylvania, din 1976. In prezent ...

  

PREZENTAREA IN BUSINESS

Pret: 24.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Angela Hatton

PREZENTAREA IN BUSINESS

Editura: All

Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar competent, pentru a avea un impact. Nu conteaza numai ceea ce puteti face dumneavoastra sau intreprinderea dumneavoastra, ci si modul in care expuneti oferta, astfel incat sa va bucurati de succes. In cartea "Prezentarea in business. Cum sa-ti prezenti cu succes compania si oferta", Angela Hatton abordeaza problema esentiala a convingerii clientului ca solutia dumneavoastra este cea mai buna pentru problema sa. Indiferent daca faceti o prezentare verbala sau sustineti un document scris, aceasta presupune captarea atentiei auditoriului inca de la inceput, prin abordarea necesitatilor si cerintelor sale, in primul rand si demonstratia clara a ceea ce puteti face pentru acesta. Stapanirea catorva tehnici simple si probate deja poate fi cea care face diferenta, iar aceasta carte se bazeaza pe principiile probate, respectiv testate ale marketingului si vanzarilor, pentru a va permite sa faceti ca mesajul dumneavoastra sa fie memorabil si pentru a face ca oferta proprie sa patrunda ...

  

Elemente de strategie concurentiala .

Pret: 26.10 RON
Pret: 23,49 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

David Faulkner Cliff Bowman

Elemente de strategie concurentiala .

Editura: Teora

  

Marketing international .

Pret: 70.20 RON
Pret: 63,18 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Frank Bradley

Marketing international .

Editura: Teora

  

Elemente de marketing international .

Pret: 26.10 RON
Pret: 23,49 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Jeffrey Edmund Curry

Elemente de marketing international .

Editura: Teora

  

SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE

Pret: 39.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Peter Navarro

SINCRONIZAREA STRATEGIEI DE AFACERI CU CICLURILE ECONOMICE

Editura: All

Anul aparitiei: 2008

Nu ratati acest ghid de supravietuire si crestere pentru perioadele de fluctuatii economice haotice. Kirkus Reports Intr-o perioada de criza precum cea pe care o parcurge acum economia mondiala, Peter Navarro ne da o veste extraordinara. Folosind o strategie adecvata, companiile pot transforma astfel de perioade in oportunitati, obtinand un avantaj competitiv important. Recomandarile sale se refera la domenii diverse, cum ar fi resursele umane, politica de pret si managementul lantului de distributie. Peter Navarro se concentreaza in aceasta lucrare asupra modului in care companiile trebuie sa gestioneze ciclul de afaceri pentru a trece peste faza recesiunii mai bine decat concurentii lor. Lucrarea reprezinta mai mult decat un simplu exercitiu teoretic. Orice companie, mai mare sau mai mica are nevoie de instrumente pentru a infrunta perioadele de stagnare sau de scadere economica, iar aceasta lucrare le poate oferi. Personajul principal al lucrarii este maestrul ciclist, omul de afaceri care utilizeaza un set de strategii pentru a gestiona corect ciclul de afaceri si a obtine astfel un avantaj competitiv. Peter Navarro este profesor la University of California, Irvine. El a ...

  

LOVE MARKETING

Pret: 15.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Carlo A de Ferrariis, Paolo Savignano

LOVE MARKETING

Editura: Runa

Anul aparitiei: 2006

Este posibil sa aplicam in relatiile interumane metodele pe care le folosesc firmele pentru a-si cuceri clientii? Exact asta facem, mai mult sau mai putin constient, in fiecare zi. Aceasta carte ne permite sa abordam, intr-o viziune noua (si cu instrumente verificate), o problema care ne priveste pe toti: cum sa-i atragem pe ceilalti si sa-i facem sa se simta atrasi de noi. Love Marketing este util pentru a intelege si a folosi in viata personala metodele marketingului, sugerandu-i cititorului, in termeni practici si accesibili, ce anume sa faca si in ce mod sa procedeze. O lectura placuta si interesanta pentru cei care lucreaza in acest domeniu, pentru cei ce studiaza marketingul, pentru curiosi si - mai ales! - pentru cei care vor sa fie irezistibili.

  

Noi-gândim Inovaţie de masă, nu producţie de

Pret: 49.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Charles Leadbeater

Noi-gândim Inovaţie de masă, nu producţie de masă

Anul aparitiei: 2010

Noi-gândim tratează conflictul dintre colaborarea masivă, care i-a cucerit pe toţi cei conectaţi la internet, şi tentativele de îngrădire a colaborării. E una dintre luptele timpului nostru şi are loc la toate nivelurile, punând în discuţie democraţia, libera concurenţă şi proprietatea intelectuală. Implică atât China comunistă, cât şi birourile Microsoft (unde se caută soluţii pentru concurenţa programelor open source), industria muzicii şi a filmului. Soluţiile, ne spune Leadbeater, vor trebui să ţină cont de faptul că de-acum „utilizatorii” nu se mai mulţumesc cu rolul de spectatori. Îşi doresc să fie jucători iar motto-ul lor este: Gândim, deci existăm. Noi-gândim este ghidul fascinant al unei lumi noi, în care procesul de inovare din epoca internetului ne face să reevaluăm mare parte din ceea ce am considerat până acum adevărat. Concluziile la care ajunge Leadbeater sunt remarcabile. Matthew D`Ancona, Spectator Îi ajută pe cititori să formuleze întrebările fundamentale pentru deceniul următor. Director Noi-gândim este probabil cea mai controversată carte despre internet. Mai mult ca sigur o carte ...

  

Cum să invingi obiectiile clientilor.

Pret: 29.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Aguilar Michael

Cum să invingi obiectiile clientilor.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2010

Cum să contracaraţi obiecţiile clienţilor dvs.? Această nouă ediţie, în întregime actualizată şi îmbogăţită cu noi obiecţii, vă pune la dispoziţie cele mai bune tehnici de respingere a obiecţiilor. Clară şi operaţională, ea vă furnizează explicaţii aprofundate, sfaturi şi exemple din diverse sectoare de activitate. Pentru a combate obiecţiile şi a încheia vânzarea cu succes, descoperiţi succesiv: • principiile fundamentale: diferitele familii de obiecţii, regulile de netăgăduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat); • cum să depăşiţi obiecţiile clasice („Trimiteţi-ne prin poştă!”, „Furnizorul meu este un prieten!”); • cum să combateţi obiecţiile în legătură cu preţul („Vă propun atâţia euro, sunteţi sau nu de acord…”, „E scump în raport cu bugetul meu!”). Fie că sunteţi agent comercial, agent de vânzări, manager sau chiar student, această carte reprezintă un veritabil instrument de perfecţionare în negociere şi vânzări.

  

Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon.

Pret: 19.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Baudier Michel

Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2010

În prezent, pentru a contacta cu succes prin telefon, bunăvoinţa nu mai este suficientă: numai cei mai buni se impun în faţa interlocutorilor care, şi ei, cunosc principiile prospectării telefonice. Pentru a reuşi, de acum înainte trebuie să dobândeşti o tehnică cu adevărat abilă. Tocmai acest lucru îţi este propus de către ghidul de faţă, axat pe obţinerea de întâlniri profesionale prin telefon. Aici sunt elucidate toate etapele demersului „business to business”: - cum să treceţi de bariera centralei; - cum să conduceţi întâlnirea şi să combateţi obiecţiile; - cum să obţineţi întâlnirea dorită. Concepută ca un instrument practic, cartea conţine în plus: - o analiză a întrebărilor/răspunsurilor celor mai eficiente; - numeroase exemple comentate şi un test corectat. Indispensabilă atât începătorilor, cât şi celor care caută să se perfecţioneze, această carte reprezintă ghidul complet pentru reuşita prospectării tale telefonice.

  

Strategii si tranzactii in turismul international.

Pret: 39.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Strategii si tranzactii in turismul international.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2006

  

Coaching-ul agentilor de vanzari.

Pret: 27.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Baudier Michel

Coaching-ul agentilor de vanzari.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2009

O echipă tratează ansamblul tehnicilor care trebuie stăpânite când te afli în această funcţie. • Cum să-ţi însoţeşti agenţii de vânzări pe teren? • Cum să conduci întâlnirile individuale? • Cum să recrutezi un bun agent de vânzări? • Cum să integrezi un agent începător? • Cum să animi o şedinţă de informare? • Cum să-ţi formezi agenţii de vânzări? • Cum să-ţi motivezi echipa? Insistând asupra atitudinii ce trebuie adoptată cu fiecare dintre agenţi, autorul, în calitate de profesionist cu experienţă în domeniul vânzării şi al formării, şi-a îmbogăţit sfaturile cu numeroase exemple concrete trăite pe teren şi a făcut din ghidul său un veritabil aliat al dezvoltării profesionale a dumneavoastră. Într-adevăr, această carte le oferă cititorilor „arta de a conduce în mod concret” o echipă.

  

Secretele intalnirii de vanzare.

Pret: 14.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Roussel Alain Guy

Secretele intalnirii de vanzare.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2009

Unii agenţi de vânzări, prea încrezători în darurile lor înnăscute, eşuează, având impresia că pot renunţa la aplicarea regulilor imperative ale comunicării şi negocierii.

  

Guerilla Marketing Research.

Pret: 29.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Kaden Robert J.

Guerilla Marketing Research.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

Guerilla Marketing Research este un ghid practic destinat cercetătorilor neprofesionişti privind modalitatea de a conduce o cercetare de marketing profesionistă pe baza căreia se poate direcţiona creşterea unei firme.

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark