Descriere: Lucrarea „Culegere pentru copii isteţi. Matematică şi explorarea mediului. Clasa I“ este concepută în conformitate cu noua programă şcolară, aprobată prin O.M. nr. 3418/19.03.2013. Prin exerciţiile şi problemele variate şi atrăgătoare îi ajută pe micii şcolari să-şi fixeze cunoştinţele şi îi pregăteşte în acelaşi timp pentru concursurile şcolare.
Gândite integrat, temele de matematică şi explorarea mediului îi conduc pe elevi într-o călătorie în lumea ştiinţei. Astfel îi familiarizează cu noţiuni noi (din matematică, biologie, fizică) care stau la baza înţelegerii fenomenelor din natură şi din viaţa de zi cu zi.
Astfel, copiii sunt încurajaţi să ia contact cu lumea înconjurătoare, să experimenteze, să observe şi să emită ipoteze. Într-un cuvânt, pe parcursul lucrării, elevii se vor simţi ca nişte „mici cercetători“ ce pot schimba lumea.
Autori: Rodica Dinescu, Daniela Dinescu, Carmen Minulescu | Editura: Carminis | Numar de pagini: 120 | Categorie: Manuale cls I
Rodica Dinescu
TESTE. EVALUARE SUMATIVĂ. CONCURSURI ȘCOLARE. CLASA I
Concepută în conformitate cu noul Curriculum Naţional, lucrarea Teste. Clasa I. Comunicare în limba română. Matematică și explorarea mediului îşi propune să îi familiarizeze pe elevi cu toate tipurile de itemi pe care îi vor întâlni în evaluările sumative şi în concursurile școlare organizate la această clasă. Astfel, sunt prezentate teste-model rezolvate şi teste propuse spre rezolvare pentru limba română, matematică şi explorarea mediului. Abordarea interdisciplinară, acurateţea şi originalitatea testelor, culorile vii şi grafica deosebită sunt tot atâtea aspecte noi şi incitante, menite să stârnească interesul micilor şcolari şi să îi determine să păşească încrezători pe drumul cunoaşterii. Concepută în conformitate cu noul Curriculum Naţional, lucrarea Teste. Clasa I. Comunicare în limba română. Matematică și explorarea mediului îşi propune să îi familiarizeze pe elevi cu toate tipurile de itemi pe care îi vor întâlni în evaluările sumative şi în concursurile școlare organizate la această clasă. Astfel, sunt prezentate teste-model rezolvate şi teste propuse spre rezolvare pentru limba română, matematică ...
Elena Nica
PRIMII PAŞI ÎN MATEMATICĂ ŞI EXPLORAREA MEDIULUI. CLASA PREGĂTITOARE
Lucrarea „Primii paşi în Matematică şi Explorarea mediului“ abordează într-un mod ludic şi creativ tematica propusă în noua programă şcolară şi se adresează elevilor din clasa pregătitoare, dascălilor şi părinţilor. Materialul este integrat şi structurat pe săptămâni, în funcţie de programa în vigoare: lumea plantelor, lumea necuvântătoarelor, omul, apa, corpuri, munca, anotimpurile, timpul etc.; la sfârşitul lecţiilor se găsesc jocuri sugestive, orientative, cadrele didactice putând alege în funcţie de specificul fiecărei clase. La începutul lucrării sunt prevăzute lecţii de recapi-tulare, iar la final, secvenţe de evaluare. Exerciţiile au un caracter inter şi transdisciplinar, sunt variate, atractive şi realizate într-o formă grafică atrăgătoare. Prin intermediul lor, elevul îşi va exersa nu numai noţiunile de matematică şi explorarea mediului, dar şi logica, spiritul de observaţie şi capacitatea de a comunica.
Maria Petrache, Daniela Oprea, Maria Coman, Florica Stoica, Dumitru Sturzeanu
VREAU SĂ FIU CEL MAI BUN. TOATE DISCIPLINELE. CLASA I
Vreau să fiu cel mai bun“ se adresează elevilor de 7 ani (clasa I), încurajându-i să se pregătească pentru obţinerea performanţei. Structurat în patru teme cărora le corespund conţinuturile programei şcolare, aduce informaţii şi solicită transferul cunoştinţelor dintr-un domeniu în altul. Prin formulări variate se urmăreşte înţelegerea mesajului scris şi dez-voltarea capacităţii de operare cu termeni specifici fiecărei discipline: silabă, cuvânt, grup de litere, grup de sunete, enunţ, text, numere pare, numere impare, sumă, diferenţă etc. Cerinţele se adresează tuturor elevilor, formându-le o imagine de sine pozitivă. Acestea pot fi rezolvate atât pe parcursul anului şcolar, cât şi ca temă pentru vacanţele şcolare. „Vreau să fiu cel mai bun“ se adresează elevilor de 7 ani (clasa I), încurajându-i să se pregătească pentru obţinerea performanţei. Structurat în patru teme cărora le corespund conţinuturile programei şcolare, aduce informaţii şi solicită transferul cunoştinţelor dintr-un domeniu în altul. Prin formulări variate se urmăreşte înţelegerea mesajului scris şi dez-voltarea capacităţii de operare ...