Descriere: Calatorind prin Lumea Magica a matematicii, alaturi de simpaticul personaj Numerus, elevii se vor juca si vor invata sa utilizeze cunostintele de matematica dobandite.
Fiind o invitatie inedita la studiu, auxiliarul Numerus in Lumea Magica (pentru clasa a II-a) este elaborat in conformitate cu prevederile noului Curriculum National si dispune de:
- abordarea integrata a temelor;
- probleme variate, prezentate intr-o maniera moderna si atractiva (jocuri, puzzle-uri, rebusuri, aplicatii ale matematicii in viata de zi cu zi, realizate de personaje indragite din povesti ca Hansel si Gretel, Pacala, Degetica sau Fat-Frumos);
- exercitii pentru toate etapele lectiilor prevazute in programa scolara sau pentru evaluare;
- propuneri pentru studiul individual;
- raspunsuri si indicatii pentru problemele mai dificile.
Astfel, parcurgand aceasta carte, elevii vor putea sa-si dezvolte capacitatea de a comunica, creativitatea si gandirea logica folosind cunostintele matematice in viata cotidiana sau la concursurile scolare.
Autori: Rodica Dinescu | Editura: Carminis | Numar de pagini: 112 | Categorie: Manuale cls a II-a
Iuliana Dulică, Camelia Sima
REPETĂM ŞI NU UITĂM. TEME PENTRU VACANŢELE ŞCOLARE. CLASA A II-A
Conceput în ideea rezolvării ritmice și sistematice a temelor de vacanță, acest auxiliar intitulat Repetăm şi nu uităm. Teme pentru vacanţele şcolare reprezintă un mijloc de verificare și de consolidare a cunoștințelor și a deprinderilor însușite anterior, fiind util atât elevilor, cât și învăţătorilor și părinților. Caietul conţine 20 de teme atrăgătoare, repartizate pe parcursul unui an școlar. Fiecărei vacanțe i-a fost alocat un număr echilibrat de teste în raport cu zilele libere, astfel încât elevilor să le rămână timp suficient pentru activități de recreere și joacă. Temele sunt concepute într-o manieră integrată, interdisciplinară, corespunzătoare noului curriculum, și cuprind aplicații diverse din Comunicare în limba română, Matematică și explorarea mediului și Dezvoltare personală.
Aurelia Arghirescu, Florica Ancuţă
MATEMATICĂ ŞI EXPLORAREA MEDIULUI CU ROBIK. CULEGERE. CLASA A II-A
Lucrarea „Matematică şi explorarea mediului cu Robik. Clasa a II-a“ continuă seria colecţiei „Secretele matematicii şi ale naturii“ şi respectă viziunea interdisciplinară a noii programe şcolare. Pentru a explica noţiunile de matematică, se face referire la om şi la menţinerea stării lui de sănătate, la plante şi animale, la pământ şi univers. Astfel, conceptele şi procedeele utilizate sunt mult mai bine înţelese şi pot fi mai uşor asimilate de către elev. Prin variantele de rezolvare a unor probleme, elevul este încurajat să-şi construiască o metodă proprie de lucru, dezvoltându-şi astfel origi-nalitatea. Cu ajutorul evaluărilor de la sfârşitul fiecărei unităţi de învăţare, școlarul îşi poate verifica şi consolida cunoştinţele dobândite în mod treptat și ritmic. Exerciţiile atrăgătoare şi variate vizează trezirea interesului copilului pentru această disciplină, precum şi dezvoltarea gândirii logice și a încrederii în sine. Autor: Aurelia Arghirescu, Florica Ancuţă
Aurelia Barbulescu, Dumitru Sturzeanu
MATEMATICA. 700 DE EXERCITII SI PROBLEME. CLASA A II-A - Carminis
În dorinţa de a veni în sprijinul elevilor, al cadrelor didactice şi al părinţilor, a fost realizată această culegere pentru elevii claselor a II-a, concepută în conformitate cu programa şcolară în vigoare şi cu manualele alternative existente. Culegerea cuprinde o mare varietate de exerciţii şi probleme, dând posibilitatea fixării cunoştinţelor, formării şi dezvoltării deprinderii de muncă independentă. Cartea este împărţită în şapte capitole, într-o succesiune care solicită un efort gradat, iar la fiecare sfârşit de capitol sunt propuse Teste de evaluare. Lecţiilor din manual le corespund aplicaţii diverse, legate de noţiunile predate la fiecare oră, astfel încât copiii să poată lucra suplimentar, într-un mod eficient şi atractiv. Prezenta lucrare este concepută astfel încât să stimuleze gândirea logică a elevilor, să le formeze un limbaj matematic adecvat şi obişnuindu-i cu stăruinţa şi conştiinciozitatea în rezolvarea sarcinilor ce le revin.