Descriere: Au trecut peste treizeci de ani de cand m-am aplecat cu daruire si raspundere asupra mi-cutilor primiti in clasa spre educare pentru „adevar, bine, frumos”, din dorinta de a le face scoala draga. Elevii au fost pentru mine o mare bucurie si o nesecata sursa de inspiratie.
Versuri de ghiozdan pentru scolarul mic isi propune sa trezeasca in copii bucuria de a citi si de a intelege, completand si usurand invatarea unor notiuni predate la clasa. Sunt versuri simple si duioase, scrise cu dragoste pentru copiii zilelor noastre, in speranta ca ii vor ajuta sa devina persoane cu suflet frumos, demne si responsabile.
Volumul ar putea fi de asemenea un instrument de lucru pentru colegii mei dascali, atat la clasa, cat si in pregatirea serbarilor scolare.
Autori: Magdalena Ionescu | Editura: Carminis | Numar de pagini: 88 | Categorie: Manuale cls I
Aurelia Arghirescu, Florica Ancuta
MATEMATICA SI EXPLORAREA MEDIULUI INCONJURATOR CU ROBIK. CULEGERE. CLASA I
Lucrarea Matematica si explorarea mediului inconjurator cu Robik urmareste noua programa in viziunea ei integratoare, intr-o abordare moderna si cu o atractiva realizare grafica. Aceasta deschide seria noua a colectiei Secretele matematicii si ale naturii. Robik, personajul central, este o fiinta extraterestra dornica de cunoastere. El descopera fenomene din mediul inconjurator, dobandeste cunostinte despre corpul omenesc, descopera Pamantul si Universul, si in acelasi timp invata numerele, le utilizeaza in calcule, rezolva situatii-problema, localizeaza elemente geometrice in mediul inconjurator si invata sa se orienteze, sa masoare, sa estimeze. Probele de evaluare, realizate tot pe teme integratoare, stimuleaza dezvoltarea de competențe si comportamente in contexte firesti, adaptate varstei.
Rodica Dinescu, Daniela Stoica, Carmen Minulescu
„Cu vara in vacanta“ este un caiet de lucru transdisciplinar integrat, pentru toate disciplinele, conceput in conformitate cu noile programe, destinat elevilor care au terminat clasa I. Materialul este structurat in 15 teme atragatoare care se refera la natura, ecologie, calatorii, politete, carti, prietenie, casa bunicilor, respectiv universul copilariei in general. In joaca, prin intermediul unor exercitii variate si al unor jocuri, realizate intr-o grafica atractiva, elevii recapituleaza cunostintele dobandite in clasa, fixandu-si deprinderile de a scrie si de a citi, ori de a rezolva probleme usoare. Ei isi exerseaza logica si spiritul de observatie, dezvoltandu-si totodata abilitatea de a comunica.
Elena Nica, Dora Băiașu
PRIMII PAŞI. COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ. CLASA PREGĂTITOARE
Lucrarea „Primii paşi. Comunicare în limba română“ este concepută pe baza noii programe şcolare, ţinând cont de cunoştinţele şcolarului mic, de experienţa sa în dezvoltarea limbajului. Învăţarea este abordată integrat, într-o structură clară, pe parcursul unor unităţi cuprinzând teme care fac parte din mediul de viaţă al copilului. Se propune o tematică unitară, comună mai multor discipline – Toamna, Lumea plantelor, Lumea necuvântătoarelor, Iarna, Omul, Organizarea activităţilor, Primăvara etc. –, care respectă procesul de învăţare la copil, oferind în acelaşi timp cadrelor didactice posibilitatea de a-şi manifesta capacitatea creatoare în desfăşu-rarea demersului didactic. Unităţile tematice oferă contexte atractive de învăţare, frumos ilustrate, bazate pe elemente de joc. Sarcinile didactice, cu caracter integrat, urmăresc înţelegerea (ascultarea şi citirea), dar şi vorbirea (participarea la conversaţie, discursul oral) şi scrierea. Jocurile şi cântecele recomandate au caracter orientativ, cadrele didactice putând alege în funcţie de specificul fiecărei clase. Lucrarea „Primii paşi. Comunicare în ...