Descriere: Vreau să fiu cel mai bun“ se adresează elevilor de 7 ani (clasa I), încurajându-i să se pregătească pentru obţinerea performanţei.
Structurat în patru teme cărora le corespund conţinuturile programei şcolare, aduce informaţii şi solicită transferul cunoştinţelor dintr-un domeniu în altul.
Prin formulări variate se urmăreşte înţelegerea mesajului scris şi dez-voltarea capacităţii de operare cu termeni specifici fiecărei discipline: silabă, cuvânt, grup de litere, grup de sunete, enunţ, text, numere pare, numere impare, sumă, diferenţă etc.
Cerinţele se adresează tuturor elevilor, formându-le o imagine de sine pozitivă. Acestea pot fi rezolvate atât pe parcursul anului şcolar, cât şi ca temă pentru vacanţele şcolare.
„Vreau să fiu cel mai bun“ se adresează elevilor de 7 ani (clasa I), încurajându-i să se pregătească pentru obţinerea performanţei. Structurat în patru teme cărora le corespund conţinuturile programei şcolare, aduce informaţii şi solicită transferul cunoştinţelor dintr-un domeniu în altul. Prin formulări variate se urmăreşte înţelegerea mesajului scris şi dez-voltarea capacităţii de operare cu termeni specifici fiecărei discipline: silabă, cuvânt, grup de litere, grup de sunete, enunţ, text, numere pare, numere impare, sumă, diferenţă etc. Cerinţele se adresează tuturor elevilor, formându-le o imagine de sine pozitivă. Acestea pot fi rezolvate atât pe parcursul anului şcolar, cât şi ca temă pentru vacanţele şcolare.
Autori: Maria Petrache, Daniela Oprea, Maria Coman, Florica Stoica, Dumitru Sturzeanu | Editura: Carminis | Numar de pagini: 72 | Categorie: Manuale cls I
Aurelia Arghirescu, Florica Ancuta
EXERSAM CU ROBIK. CAIET DE MATEMATICA. CLASA I
Caietul de matematica pentru clasa I este elaborat potrivit noii programe, intr-o viziune interdisciplinara, centrata pe competente. Elevul isi formeaza competentele generale si specifice si isi dezvolta capacitatea de comunicare, folosind limbajul matematic adecvat. Stimuland invatarea prin joc, caietul ofera o varietate de exercitii diferentiate, in functie de nivelul de achizitii ale scolarului mic. Treptat, rezolvand corect sarcinile propuse, exercitii si probleme diverse, elevii vor intelege si vor dobandi motivatia pentru studiul matematicii. Ei vor putea sa aplice matematica in viata: sa foloseasca adunarea si scaderea in situatii concrete, sa se orienteze bine in spatiu, sa recunoasca figurile geometrice in mediul inconjurator, sa efectueze masuratori simple.
G. Patru, L. Patru, Gh. Patru
IEPURASUL ISTET INVATA ALFABETUL. CLASA PREGATITOARE
Alaturi de „Iepurasul cel istet“, scolarii din clasa pregatitoare descopera alfabetul. Ei vizualizeaza pozitia in cuvant a sunetelor si a silabelor si invata sa le identifice, obisnuindu-se totodata sa pronunte corect. Micii scolari fac primele exercitii de scriere, se familiarizeaza cu semnele grafice si cu literele majuscule de mana, denumesc imagini, recunosc sunetele initiale ale cuvintelor, exersandu-si in acelasi timp abilitatea de a desena si colora. Realizat intr-un mod original si intr-o formula grafica atractiva, acest caiet de lucru vine in completarea manualului „Comunicare in limba romana. Educatie pentru societate“ – A. Arghirescu, Fl. Ancuta, Cr. Pascale, Editura Carminis, conceput dupa noua programa, si este de un real folos elevilor, invatatorilor si parintilor.
Rodica Dinescu, Daniela Dinescu, Carmen Minulescu
CULEGERE PENTRU COPII ISTEŢI. MATEMATICĂ ŞI EXPLORAREA MEDIULUI. CLASA I
Lucrarea „Culegere pentru copii isteţi. Matematică şi explorarea mediului. Clasa I“ este concepută în conformitate cu noua programă şcolară, aprobată prin O.M. nr. 3418/19.03.2013. Prin exerciţiile şi problemele variate şi atrăgătoare îi ajută pe micii şcolari să-şi fixeze cunoştinţele şi îi pregăteşte în acelaşi timp pentru concursurile şcolare. Gândite integrat, temele de matematică şi explorarea mediului îi conduc pe elevi într-o călătorie în lumea ştiinţei. Astfel îi familiarizează cu noţiuni noi (din matematică, biologie, fizică) care stau la baza înţelegerii fenomenelor din natură şi din viaţa de zi cu zi. Astfel, copiii sunt încurajaţi să ia contact cu lumea înconjurătoare, să experimenteze, să observe şi să emită ipoteze. Într-un cuvânt, pe parcursul lucrării, elevii se vor simţi ca nişte „mici cercetători“ ce pot schimba lumea.