Business ,economie

Concurenta Intr-o Lume Plata

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind

Concurenta Intr-o Lume Plata

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2009

Într-o lume plata, totul se schimba … mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar în forta companiei în sine, mult mai important este la ce se poate conecta aceasta. Aflati secretul companiei Li & Fung, cea care si-a dovedit succesul înregistrând un profit de 8 miliarde de dolari din articole vestimentare si alte bunuri destinate marcilor de renume si retailerilor – fara a detine nici macar o singura fabrica. Victor Fung, William Fung si Jerry Wind dezvaluie modul în care Li & Fung a înlocuit infrastructura „de moda veche” si punctele de lucru care aveau un numar imens de angajati cu o retea fluida care poate crea, fabrica si livra oriunde, aproape orice. Cheia succesului în aceasta lume este un set de principii destinate „orchestrarii retelei”, descris pentru prima data în aceasta carte. Autorii examineaza felul în care aceste principii pot fi aplicate în procesul de fabricare, în servicii, precum si în alte industrii. Va arata cum puteti construi si orchestra propria retea de talie mondiala. Concurati „retea vs. retea“ – ai câstigati! Creati o „mica-mare“ companie care combina ...

  

Mari Esecuri Ale Unor Branduri Renumite

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Matt Haig

Mari Esecuri Ale Unor Branduri Renumite

Editura: Meteor Press

Anul aparitiei: 2008

Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si cu pierderi considerabile. In plus, Matt Haig propune o abordare amuzanta a subiectului - avem de-a face, astfel, cu o carte de business foarte placuta la lectura, dar cu un mesaj extrem de serios. Autorul ne dezvaluie aspectele sau elementele care au dat gres in fiecare caz si ne ofera o suita de lectii memorabile. Familiarizarea cu gama de esecuri de business asupra carora se opreste Matt Haig va va pune in alerta cu privire la pericolele potentiale si va va dezvalui modalitatile prin care ii puteti asigura brandului dumneavoastra o viata lunga si sanatoasa. 'Fiecare om de afaceri va citi aceasta carte si de placere, si din interes. Va invitam s-o lecturati, sa va bucurati de ea si sa insusiti invatamintele de rigoare.' Patrick Barwise, profesor de management si marketing la London Business School

  

Robert De Niro Portretul unei legende

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Robert De Niro

Robert De Niro Portretul unei legende

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2011

De două ori laureat al Premiilor Oscar, Robert De Niro este unul dintre cei mai mari actori de film în viaţă. Metodele sale obsesive şi adesea neconvenţionale s-au concretizat în prestaţii uimitoare în cele mai bune filme realizate vreodată. Prin inegalabila şi revoluţionara interpretare din filmul lui Martin Scorsese Crimele din ,,Mica Italie" (1973), Robert de Niro a pus bazele unei fructuoase colaborări cu celebrul regizor american – ce a inclus Taxi Driver, Taurul furios şi Băieţi buni – filme care, alături de rolurile sale din Naşul II, Vânătorul de cerbi şi A fost odată în America, constituie o listă a celor mai bune filme de la Hollywood din ultimii 30 de ani. Ca actor provenit din şcoala „Metodei", De Niro trăieşte şi respiră prin rolurile sale, transpunând pe ecran nemaiîntâlnita sa intensitate şi prezenţă apăsătoare; fie că ţine o cură de paste pentru a lua 30 de kilograme în greutate pentru rolul din Taurul furios sau că învaţă să cânte la saxofon pentru New York, New York, nimic nu îl depăşeşte în căutarea perfecţiunii. Cu certitudine nu se dă în lături nici de la a se auto-ridiculiza, mai ales în ...

  

Arta de a negocia.

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Herb Cohen

Arta de a negocia.

Editura: Humanitas

Anul aparitiei: 2006

Ne dorim o multime de lucruri: prestigiu, libertate, bani, dreptate, statut social, iubire, siguranta si recunoastere din partea celorlalti. Unii oameni stiu mai bine cum sa obtina ceea ce-si doresc. Si dumneavoastra veti deveni unul dintre acestia. De obicei, se presupune ca se bucura de rasplata doar cei talentati, constiinciosi si educati. Celor care credeau ca virtutea si munca asidua vor invinge, la final viata le-a dovedit deja contrariul. "Castigatorii" par sa fie oameni care nu numai ca sunt competenti, dar au si abilitatea de a-si "negocia" calea spre atingerea scopului. Ce este negocierea? Este folosirea informatiei si a puterii astfel incat sa modifice comportamentul in cadrul unei "urzeli de tensiune". La o analiza mai atenta a acestei definitii largi, ne dam seama ca de fapt negociem tot timpul, atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Herb Cohen

  

Teoria generală a ocupării forţei de muncă, a

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

John Maynard Keynes

Teoria generală a ocupării forţei de muncă, a dobânzii şi a banilor.

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2009

Printre conceptele revoluţionare promovate de Keynes se numară: imposibilitatea echilibrului dintre ofertă şi cererea de bunuri şi servicii, conducând în cele din urmă la disfuncţiuni precum şomajul; ineficienţa mecanismelor concurenţiale ale pieţei libere de a asigura şi menţine echilibrul economic; posibilitatea de a utiliza politicile fiscale şi monetare pentru a elimina recesiunile şi a controla boom-ul economic.

  

Afaceri cu viteza gandului - Spre un sistem nervos

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Bill Gates

Afaceri cu viteza gandului - Spre un sistem nervos digital.

Editura: Amaltea

Anul aparitiei: 2002

Bun sau rau,monstru sau filantrop,el a avut deja succesul la care orice om de afaceri viseaza: o cifra de afaceri de miliarde de dolari,un nume devenit renume si o firma care aproape merge singura.Cititi aceasta carte pentru a vedea cum a reusit

  

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim.

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Sergio Zyman, Armin Brott

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim.

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2008

Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie. PublishersWeekly Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot! Warren Bennis Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii. Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat. Philip Kotler Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere. John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe. Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group

  

Design Your Self.Regândeşte modul în care

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Karim Rashid

Design Your Self.Regândeşte modul în care trăieşti, iubeşti, munceşti şi te joci.

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2008

Este perspectiva unui designer asupra vieţii de zi cu zi, asupra detaliilor care alcătuiesc rutina şi pe care le puteţi analiza şi adapta personalităţii proprii, dând acea notă de stil şi pasiune care să vă plaseze mereu în prezent. Sunt concluzii şi sfaturi care ar trebui “să vă inspire să deveniţi cea mai bună creaţie a voastră”, fiindcă autorul crede că “oamenii sunt pe pământ pentru a crea”.

  

Coaching pentru performanță Practica și

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

SIR JOHN WHITMORE

Coaching pentru performanță Practica și principiile coachingului și ale leadershipului

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2015

Coaching pentru performanță este un proiect al editurii Publica, susținut de Ascendis. Aflată la cea de-a patra ediţie, Coaching pentru performanţă este biblia industriei şi cu siguranţă lucrarea de referinţă pe care se bazează cei care sunt implicaţi în activităţi de coaching. Cartea prezintă un şablon simplu de coaching pentru traineri, plecând de la concepte precum conştientizare şi responsabilizare, unul care se bazează pe metoda întrebărilor şi a abilităţii de a asculta. Whitmore ne introduce în teoretizările modelului G R O W pentru activităţi de coaching - Obiectiv, Realitate, Opţiune, Voinţă - ca format pentru cursurile de training. Spre deosebire de cultura tradiţională de management, un trainer crede mai întâi de toate în potenţialul clientului. Whitmore ştie că oamenii sunt capabili să schimbe doar lucrurile de care sunt constienţi. Tradus în peste 22 limbi, acest instrument unic de training este utilizat de organizaţii mici şi mari, din aproape toate colţurile lumii, de la Coca Cola, IBM şi Ford Motor Company la Departamentele de Poliţie din Hollywood sau Florida, pentru dezvoltarea abilităţilor ...

  

Viaţa mea în publicitate, Publicitate

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Claude Hopkins

Viaţa mea în publicitate, Publicitate ştiinţifică.

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2007

Marketing de piaţă. Sampling pe bază de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard în publicitatea de astăzi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum conţine cele două cărţi de referinţă. Publicitate ştiinţifică - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923. Patru ani mai târziu, Claude Hopkins şi-a scris autobiografia, Viaţa mea în publicitate. Viaţa mea în publicitate şi Publicitate ştiinţifică rămân două ghiduri esenţiale şi vitale atât pentru generaţiile de azi cât şi pentru cele viitoare de profesionişti în publicitate. Citind aceste două capodopere veţi ajunge la concluzia suprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în realitate în urmă cu mai bine de 70 de ani. Nimănui n-ar trebui să i se permită să aibă de-a face cu publicitatea până când nu a citit de şapte ori această carte (Publicitate ştiinţifică). Mie mi-a schimbat viaţa. David Ogilvy

  

Jack Welch se destainuie.

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Janet Lowe

Jack Welch se destainuie.

Editura: Injoy Books.

Anul aparitiei: 2009

„Inainte sa devii un lider, succesul este reprezentat de modul in care te dezvolti la nivel personal. Dupa ce ai devenit lider, succesul este reprezentat de modul in care ii ajuti pe altii sa se dezvolte“. „Liderii de calitate sunt, inainte de orice, deschisi. Ei merg în dreapta si-n stanga si in jurul organizatiei lor pentru a ajunge la oameni. Nu raman tributari canalelor prestabilite. Sunt informali. Sunt directi cu oamenii. Fac o religie din faptul de a fi accesibili.”

  

Warren Buffett se destainuie

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Janet Lowe

Warren Buffett se destainuie

Editura: Injoy Books.

Anul aparitiei: 2009

Iti ia 20 de ani sa cladesti o reputatie si cinci minute sa o strici. Daca te gandesti la acest lucru, vei face lucrurile altfel.” „Sunt un investitor mai bun deoarece sunt om de afaceri si sunt un afacerist mai bun pentru ca sunt investitor.“ „Dintr-un motiv sau altul, oamenii se orienteaza mai mult dupa pretul actiunii decat dupa valoare. Ceea ce nu functioneaza este atunci cand incepi sa faci lucruri pe care nu le intelegi sau pentru ca au functionat cu o saptamana in urma, la altcineva. Cel mai stupid motiv din lume de a cumpara o actiune este sa o cumperi pentru ca se afla in urcare.”

  

Chaotics.Managementul şi marketingul în era

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Philip Kotler & John A. Caslione

Chaotics.Managementul şi marketingul în era tubulenţelor.

Editura: Publica

Anul aparitiei: 2009

Cuvântul chaotics nu apare (deocamdată) în niciun dicţionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula în aproximativ 30 de ţări din lumea întreagă. S-ar putea traduce ca haoticism – un nou şi necesar instrument de management şi marketing ce defineşte cadrul strategic necesar supravieţuirii unei crize economice. Autorii acestei cărţi ne asigură însă că aceste vremuri tulburi nu reprezintă o abatere de la normal, ci noul chip al normalităţii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilităţii şi fructificarea oportunităţilor pentru realizarea unui salt gigantic în faţa competitorilor, din care cei mai mulţi continuă să se agaţe de aceleaşi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de preţ şi diminuarea nemiloasă a investiţiilor în marketing, în promovarea mărcilor şi în dezvoltarea de produse noi. Sistemul descris aici vă ajută să vă regândiţi în totalitate modul de-a face management şi marketing în timpul unei recesiuni, ca şi în timpul altor stări de turbulenţă: •Cum să dezvoltaţi sisteme de avertizare timpurie •Cum să construiţi scenarii ...

  

Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat
-15%

Paul Arden

Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii

Editura: Art

Anul aparitiei: 2014

Nu contează cât de bun eşti, ci cât de bun vrei să fii este un ghid despre cum să dai tot ce-i mai bun din tine. O "biblie" de buzunar pentru talentaţi şi pentru timizi care îţi spune cum să faci incredibilul credibil şi imposibilul posibil. Deceniile în care s-a aflat în vârful uneia dintre cele mai competitive industrii l-au învăţat pe Paul Arden o grămadă de lucruri interesante pe care este dispus să ni le împărtăşească. Aflaţi, de pildă, din acest volum despre avantajul de a fi concediat şi de ce e deseori mai bine să nu ai dreptate decât să ai dreptate. Veţi găsi răspunsuri originale şi logice la întrebările pe care ni le punem zi de zi. Multe dintre ele ni se par evidente când le citim, dar nu sunt oare toate întrebările uşoare atunci când ştim răspunsurile? Fie că eşti freelancer sau manager, sau că tocmai ai abandonat şcoala, această carte este de nepreţuit pentru oricine aspiră să obţină succesul.

  

Bursa.

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Dominique Gallois

Bursa.

Editura: Teora

  

Comportamentul consumatorului .

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Jim Blythe

Comportamentul consumatorului .

Editura: Teora

  

Cum se formeaza o echipa de succes .

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Deborah Harrington-Mackin

Cum se formeaza o echipa de succes .

Editura: Teora

  

Corespondenta de afaceri in limbile romana si

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

A. Chiriacescu L. Muresan V. Barghiel A.Hollinger

Corespondenta de afaceri in limbile romana si engleza .

Editura: Teora

  

Cele mai bune 75 de decizii manageriale luate

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat
  

Principiile marketingului, ed.IV .

Stoc anticariat
ce trebuie reconfirmat

Philip Kotler Gary Armstrong

Principiile marketingului, ed.IV .

Editura: Teora

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark