Comunicare, jurnalism

Comunicarea externa a firmei.

Pret: 13.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Westphalen Marie-Helene

Comunicarea externa a firmei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

Practică dar şi didactică, "Comunicarea externa a firmei" prezintă esenţialul în legătură cu ceea ce trebuie ştiut despre: comunicarea vizuală, relaţiile cu presa, comunicarea financiară, comunicarea de criză, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea.

  

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Pret: 29.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Pariza Maria

Curs de secretariat si asistenta manageriala.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

În conceperea celor 14 capitole ale cartii Curs de secretariat si asistenta manageriala, circumscrise partii practice, pe lânga prezentarea activitatilor si tehnicilor de secretariat, deja standardizate (circulatia si redactarea corespondentei, operatiunile documentaristice si arhivistice), s-a acordat o atentie speciala activitatilor comunicationale si activitatii de documentarist. Intentia a fost de a marca saltul provocator al acestei profesiuni de la activitatea « tacuta » a scrisului la exercitiul comunicarii, sub toate formele si în toate directiile comunicationale specifice organizatiilor. O idee coordonatoare care a stat la baza construirii fiecarui capitol, a fost aceea de a conecta orice actiune a secretarei/asistentei la activitatile concrete ale managerului, tinând cont de conditia de complementaritate specifica acestei echipe. Pentru o punctare cât mai riguroasa a acestor conexiuni, s-a recurs la o analiza amanuntita a activitatilor manageriale, consultând lucrari fundamentale, de ultima ora, din sfera managementului.

  

Sa citim repede si bine.

Pret: 16.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Soulez Bettina

Sa citim repede si bine.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2008

A citi o carte este pentru dvs. o adevarata încercare? Cititi încet, reveniti, nu va puteti concentra destul si apoi abandonati? Sau, dimpotriva, aveti nevoie sa cititi cât mai mult în cât mai putin timp? Pentru toate acestea aveti nevoie de metode! Mai întâi identificati-va blocajele: lipsa de încredere, idei preconcepute în legatura cu literatura, frica de a nota pe text, de a recurge la dictionar sau ca cititi prea încet etc. Acest ghid va ajuta sa descoperiti lectura de placere. Trebuie sa reînvatati sa cititi: în functie de natura textului pe care-l aveti în fata ochilor - pagina web, raport, roman sau jurnal, va veti solicita ochii si creierul în mod diferit. Astfel, va veti putea antrena prin tehnicile prezentate de autoare pentru a câstiga în atentie, a va dezvolta capacitatile de memo-rare, spiritul de sinteza, a va stimula intuitia... si a citi repede si bine orice fel de text!

  

Reglementarea activităţii de lobby. In

Pret: 23.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Horja Aurelian, Mihaileanu Liviu

Reglementarea activităţii de lobby. In anticamera influentei.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2009

Lucrarea doreşte să vină în sprijinul demitizării caracterului ocult al activităţii de lobby prin definirea exhaustivă, prezentarea tehnicilor folosite în cadrul acestei activităţi, clarificarea aspectelor privind încadrarea juridică a infracţiunii de trafic de influenţă și diferențele dintre aceasta și lobby, precum și prin analizarea comparativă a modalităţilor de reglementare în Statele Unite ale Americii, la nivelul instituţiilor Uniunii Europene şi în interiorul unor state membre ale Uniunii Europene. De asemenea, o analiză transparentă a lipsei unei legi a lobby-ului în România şi argumentarea importanței reglementării acesteia precede o inițiativă în premieră: o propunere de iniţiativă legislativă care încheie într-un mod practic şi util această lucrare de fundamentare şi de demitizare a activităţii de lobby în România.

  

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Pret: 16.90 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Botezat Elena Aurelia

Dictionar de comunicare, negociere si mediere.

Editura: C.H. Beck

Anul aparitiei: 2007

Lucrarea "Dictionar de comunicare, negociere si mediere" poate fi folosita, de asemenea, de lectorii si participantii la cursurile de pregatire si perfectionare de scurta durata, organizate de centrele regionale si locale de pregatire a personalulului.

  

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Pret: 25.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Rosemarie Haines

Tipuri şi tehnici de comunicare în organizaţii.

Editura: Universitara

Anul aparitiei: 2009

Comunicarea deschisă îşi propune să gestioneze funcţia diferiţilor actori ai pieţei în ideea de a conserva rolul tradiţional al comunicării externe, dar punând accent pe deschiderea către exterior şi refuzând o modelizare închisă şi limitată. Tratatamentul informaţiei, gradul său de inteligibilitate, întrepătrunderea reţelelor, cea mai bună gestionare a capitalului uman rămân condiţii esenţiale pentru supravieţuirea oricărei organizaţii.

  

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Pret: 26.16 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Cringuta-Irina Pelea

Gestionarea crizelor de imagine - Criza din Tibet.

Editura: Lumen Books

Anul aparitiei: 2010

  

Ghid al comunicatorului din institutiile publice.

Pret: 41.42 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Ana Dinescu

Ghid al comunicatorului din institutiile publice.

Editura: Lumen Books

Anul aparitiei: 2010

  

Jurnalismul de investigaţie. Context şi

Pret: 35.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!
  

Măştile lui M.I.

Pret: 27.00 RON
Pret: 22,95 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-15%

Mircea Ivănescu, Gabriel Liiceanu

Măştile lui M.I.

Editura: Humanitas

Anul aparitiei: 2012

Gabriel Liiceanu în dialog cu Mircea Ivănescu „După prima noastră întâlnire, s-a întâmplat ceva neaşteptat. Stând de vorbă, ne-am pomenit prinşi în complicitatea pe care o crea însuşi dialogul nostru. A început să ne placă jocul nostru. Mircea Ivănescu s-a lăsat împins, pentru o ultimă oară, pe coridoarele vieţii lui, lăsându-mi senzaţia că i-am prilejuit o mare şi finală recapitulare a ei. Şi că, într-un fel nerostit, îmi era recunoscător pentru asta. Iar eu, la rândul meu, urmându-l pe drumul pe care i-l deschideam prin întrebările mele, eram fascinat de ceea ce vedeam şi, mai ales, de felul în care el se vedea pe sine." (Gabriel LIICEANU)

  

Introducere in designul de presa

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Alexandra Bardan

Introducere in designul de presa

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

Cartea se doreste a fi o initiere in domeniul designului de presa, fiind destinata studentilor si practicienilor aflati la inceput de drum. Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilului, cunostinte teoretice si practice, fiind structurata, astfel, in doua parti: prima trece in revista principalele notiuni si instrumente ale designului de presa, cu exemple din presa autohtona, iar a doua abordeaza o lucrare practica, in cadrul careia se parcurg etapele elaborarii unei publicatii, de la brief la produsul final. Tema propusa – macheta unei reviste saptamanale de petrecere a timpului liber – este rezolvata pas cu pas, textul sectiunii fiind conceput ca un ghid de actiune cu instrumente de lucru, sugestii si recomandari.

  

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)

Pret: 28.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Dumitru Bortun

Relatiile publice si noua societate (ed. noua)

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

In calitatea lor de comunicare strategica, Relatiile publice pot face din viata noastra o viata cu sens. Ele pot contribui la o lume mai umana, caci acolo unde castiga Comunicarea, pierde teren Violenta.

  

Expertiza etica si actiune sociala

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Mihaela Frunza

Expertiza etica si actiune sociala

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2012

Acest volum pledeaza in favoarea nevoii de expertiza etica - in sensul afirmarii caracterului sau independent si specific. Expertiza etica se dobandeste in urma studiului eticii, nu in urma simplei formari profesionale, oricat de avansate, in orice alt domeniu. Expertiza etica presupune o formare sistematica si constanta. Ea este facilitata de studiul filosofiei, insa e posibila si prin urmarea altor rute formative, cu conditia existentei unui accent sistematic pe filosofia morala, pe etica, etica aplicata si celelalte discipline componente. Expertiza etica nu este subtituibila nici prin apelul la simpla experienta ne-explicata, mostenita din stramosi, nici prin apelul la vreo intuitie sau revelatie mai mult sau mai putin incomunicabila. Din contra, expertiza etica se caracterizeaza prin faptul ca este justificata si justificatoare, comunicabila argumentativ si transmisibila in cadrul unor forme de predare avansata.

  

Brandul personal de la extaz la agonie

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Anca Daniela Manea

Brandul personal de la extaz la agonie

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2011

"Brandul este o promisiune, asa suna cea mai simpla si frumoasa definitie a acestui concept; o promisiune pornita de la oameni, realizata prin oameni si pentru oameni. Inca din copilarie ne dorim sa ajungem oameni mari; in adolescenta visam sa fim aidoma modelelor pe care le avem in jurul nostru; la varsta majoratului ne intrebam cum putem deveni oameni puternici; la douazeci de ani actionam pentru a avea o cariera de succes si incepem sa cosntruim propriul nostru brand, unic, reprezentativ si totodata diferit de ceilalti: Eu SRL; incepem sa dobandim incredere in noi si sa atragem increderea celor din jur. Mai apoi avem grija sa nu ii dezamagim. Si uite asa ajungem sa ne cream brandul personal. Daca am iesit din anonimat si oamenii ne cauta, au incredere in noi, in ideile si actiunile noastre, inseamna ca am reusit sa ne indeplinim promisiunea facuta intai noua si apoi celor interesatri de noi. Brandul personal este cartea noastra de identitate; dar este si pasaportul diecaruia catre extaz ... sau ... agonie. Depinde doar de noi sa demonstram cine suntem! Putem schimba felul in care aratam, putem schimba felul in care suntem perceputi de cei din jur, insa important ...

  

Comunicare audiovizuala

Pret: 35.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Ion Stavre

Comunicare audiovizuala

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2011

Comunicarea audiovizuala poate fi abordata dintr-o dubla perspectiva: din perspectiva relatiilor publice, care este perspectiva comunicatorului, cel care difuzeaza informatii si perspectiva jurnalistilor, cei care primesc, prelucreaza si difuzeaza publicului informatiile primite. Responsabilitatea fata de public, atat a comunicatorilor cat si a jurnalistilor este uriasa. Necunoasterea modului de reactie a publicului la informatiile difuzate poate crea situatii dramatice. Prin cunostintele prezentate in acest volum despre imaginea de televiziune, am dorit sa oferim un suport practic pentru realizarea unor productii de televiziune, de la nivelul unui clip pana la nivel de reportaj si documentar.

  

Comunicare nonverbala si constructii sociale

Pret: 40.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Loredana Ivan Alina Duduciuc

Comunicare nonverbala si constructii sociale

Editura: Tritonic

Anul aparitiei: 2011

Domeniul comunicarii nonverbale este astazi in plina expansiune. Faptul ca "gesturile ne tradeaza" adevaratele intentii este unanim acceptat de catre specialisti, dar si de catre cei mai putin cunoscatori ai domeniului. Totusi, dincolo de mirajul folosirii limbajului nonverbal pentru a-i intelege mai bine pe ceilalti, a ne face intelesi sau a induce in eroare, lucrarea Comunicare nonverbala si constructii sociale dezvaluie preocupari din zona acestui domeniu iubit si controversat deopotriva. Teme cum sunt: munca emotionala, limbajul nonverbal in publicitate, rolul vestimentatiei in interactiunile cotidiene, exprimarea si recunoasterea emotiilor sunt cele care spun povestea aplicatiilor comunicarii nonverbale in diferite zone ale vietii sociale. Cititorul avizat, dar si studentii care sunt in cautarea unor subiecte noi pentru lucrarile de finalizare a studiilor si, in general, pasionatii domeniului vor gasi cu siguranta in paginile lucrarii cel putin un studiu care sa-i intereseze.

  

Rapoarte diplomatice ruse din România 1888-1898

Pret: 70.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Flavius Solomon, Adrian-Bogdan Ceobanu, Andrei Cuşco, Grigorii Şkundin (editori)

Rapoarte diplomatice ruse din România 1888-1898

Descriere. Volumul cuprinde rapoarte ale diplomaţilor ruşi din România, din perioada 1888-1898, în original în limbile rusă și franceză şi în traducere în limba română, păstrate în fondurile Arhivei de Politică Externă a Imperiului Rus de la Moscova. Documentele, comentate şi adnotate, conţin informaţii deosebit de importante pentru istoria României şi relaţiile internaţionale la sfârşitul secolului XIX. Din cuprins: Rapoarte diplomatice ruse din România (1888-1898). Studiu introductiv, Documente ale trimișilor extraordinari/ miniștrilor plenipotențiari ruși în România și ale secretarilor Legației Rusiei la București referitoare la o multitudine de aspecte ale vieții sociale din România dintre care enumerăm: căderea guvernului Brătianu și acuzele din presa românească la adresa Imperiului Rus, discursurile liderilor liberali și atacurile la adresa Rusiei, chestiunea agrară în România, cauzele răscoalelor țărănești și implicarea armatei în reprimarea acestora, atitudinea guvernului român față de prezența și activitatea socialiștilor pe teritoriul României, impresiile pozitive din presa românească ca urmare a vizitei ...

  

Publicistică – volumul III (1910-1916)

Pret: 69.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

C. Stere

Publicistică – volumul III (1910-1916)

Editura: Universiatea Al.I.Cuza

Anul aparitiei: 2014

Descriere. Text ales şi stabilit, note şi comentarii, indice de nume de Victor Durnea. În acest al treilea volum al publicisticii lui C. Stere sunt cuprinse textele, scrise şi rostite de C. Stere în intervalul dintre 1910 şi 1916 , ale căror principale teme sunt: 1) apărarea poporanismului de atacurile socialiste (polemica dintre C. Stere, de-o parte, C.D. Gherea şi ceilalţi socialişti, de alta, în jurul „Neoiobăgiei”); 2) aplanarea conflictului din sînul comitetului central al PNR din Transilvania (celebra „afacere” Goga-Vaida); 3) campania pentru democratizarea României: revizuirea Constituţiei, pentru a se putea implementa „colegiul unic pentru toţi ştiutorii de carte” ( etapă pregătitoare pentru votul universal), reforma agrară, descentalizarea etc. şi în sfîrşit, 4) problema de partea cărei tabere trebuie să lupte România, a Puterilor Centrale sau a Antantei? Ca şi în vol. precedente, notele şi comentariile încearcă să reconstituie întregul context al „discursului” sterist şi să pună în evidenţă, cu obiectivitate, motivele pentru care ctitorul poporanismului a ales să susţină, cu excelente mijloace persuasive (şi ...

  

Limbaj, discurs, comunicare. Eseuri la temă

Pret: 44.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Dan S. Stoica

Limbaj, discurs, comunicare. Eseuri la temă

Editura: Universiatea Al.I.Cuza

Anul aparitiei: 2015

Descriere. Volumul se constituie într-o o suită coerentă de eseuri, în care sunt tratate impreciziile limbajului, efectul lor în discurs şi, deci, în comunicare, precum şi subiecte ca argumentarea discursivă, manipularea prin discurs, adecvarea în comunicare. Sînt propuse reflecţiei academice viziuni noi cu privire la manipulare, la conceptul de feedback sau la sensurile distincte pe care le poate avea termenul comunicare. Din cuprins: Consideraţii privind limbajul; Cît putem conta pe limbaj; Riscurile majore: impreciziile din limbaj; Text vs. discurs sau fraze vs. enunţări; Discurs şi argumentare; Discurs şi manipulare; Probleme de terminologie; Înţelegeri şi înţelesuri; Rolul feedbackului în comunicare; Adecvarea în comunicare; Incertitudinea în comunicare

  

Presa primului razboi mondial

Pret: 55.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Catalin Negoita Zanfir Ilie (coordonatori)

Presa primului razboi mondial

Anul aparitiei: 2015

  
 
  |   Pagina 1   |   Pagina urmatoare »
Viziteaza magazinul Karte.ro pe ShopMania Acceptance Mark