In stoc!
-25%

Oscar Wilde

Gradina lui Eros

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2000

Culegerea de proza, poezie si eseuri vine sa readuca in actualitate figura unuia dintre cei mai controversati scriitori ai omenirii condamnat de puritana societate victoriana pentru amoralism si coruperea tinerilor. In ciuda controverselor si a legendelor – uneori scandaloase! –, la o analiza lucida operele wildeene se bucura de un constant succes.

Nietzsche si muzica

Pret: 15.75 RON
Pret: 11,81 RON
In stoc!
-25%

Cristina Maria Sarbu

Nietzsche si muzica

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2000

Viata marelui ganditor german, supranumit sihastrul de la Sils Maria a fost plina de stralucire dar si de aspecte mai putin cunoscute publicului larg. Intre acestia se numara patima fata de muzica a autorului Ştiintei vesele si Asa graita Zarathustra dar si relatia de formare si de profunda iubire avuta cu Richard Wagner si sotia sa, minunata Cosima – prezente vii in aceasta monografie eseistica, ce contine fragmente din corespondenta acestor monstri sacri ai culturii universale, corespondenta in urma lecturii careia te alegi cu o imagine calda, expresiva.

Roman epistolar 1926

Pret: 31.50 RON
Pret: 23,63 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-25%

Rilke • Tvetaieva • Pasternak

Roman epistolar 1926

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Rilke, Tvetaieva, Pasternak – o trinitate de exceptie, aflata in prim planul literaturilor lumii; trei amanti in spirit, trei titani, care ne-au lasat – in afara unei opere aproape coplesitoare! – o ampla, vie si bogata corespondenta, tradusa pe toate meridianele globului. Corespondenta de o rara densitate, constituind un act superior de iubire fata de literatura, fata de existenta tratata ca sansa de inzidire intr-un destin de litere. Rilke, Tvetaieva si Pasternak sunt si autorii uneia dintre cele mai frumoase „povesti de iubire” din istoria literaturilor lumii. Fiecare rand din scrisorile lor zvacneste, sfaraie, se incinge sub teascul celor trei destine exemplare, derulate sub semnul norocos – totusi! – al unui mister negru si poate sub zodia de plumb a tragicului. Bolnav, Rilke moare la sfarsitul anului in care ii scrie Marinei si lui Boris. Marina (aidoma lui Esenin, aidoma lui Maiakovski) – peste circa doua decenii si jumatate – se sinucide. Iar autorul volumului Sora mea – viata va trai intr-o singuratate si izolare atroce... E un dar de zile mari acest Roman epistolar. O minune daruita literaturii romane de marii carturari Janina Ianosi si Ion Ianosi ...

Tolstoi • Romanul unei drame

Pret: 37.80 RON
Pret: 28,35 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-25%

Ion Ianosi

Tolstoi • Romanul unei drame

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Cartea se adreseaza elevilor, studentilor, precum si publicului larg de cititori, monografia in cauza – semnata de marele carturar Ion Ianosi, membru al Academiei Romane – constituind una dintre lucrarile de varf despre uriasul romancier de la Iasnaia Poliana.

Vinovati fara vina

Pret: 21.00 RON
Pret: 15,75 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-25%

Nicolae Breban

Vinovati fara vina

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2007

Marele romancier face o incursiune in trecutul nu foarte indepartat al Romaniei, tratand anii dictaturii rosii fara partinire, incercand o radiografie cruda, impartiala si – lucru extrem de rar in Balcani – radicala a unei jumatati de secol de istorie.

Woody Allen. Bufon si filosof

Pret: 15.00 RON
Pret: 11,25 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-25%

Dana Duma

Woody Allen. Bufon si filosof

Editura: Ideea Europeana

Anul aparitiei: 2000

Un fascinant discurs despre unul dintre cei mai celebri si cei mai disputati actori si regizori, cu istorii scandaloase al caror personaj atipic a fost, cu viata – nu totdeauna lipsita de raspantii si suspans – de culise a acestui filosof al scenei si bufon metafizic al existentei. Autoarei i s-a decernat pentru aceasta carte Premiul Uniunii Cineastilor din Romania.

Eseuri alese. Portrete in oglinda

Pret: 19.00 RON
Pret: 15,20 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Virginia Woolf

Eseuri alese. Portrete in oglinda

Editura: Rao

Anul aparitiei: 2008

Daca in Arta lecturii, am reunit eseurile-manifest ale Virginiei Woolf privind principiile modernismului, in Portrete in oglinda, am regrupat o serie de texte semnificative pentru modul in care scriitoarea isi ilustreazã crezul poetic în cuprinsul portretului literar. Pornind de la teoria viziunii fragmentare, alimentata de descoperirea realitatii interioare, de relativitatea perceptiei subiective si de constiinta fragilitatii efemere, autoarea ne invita sa privim lumea dintr-o perspectiva polemica, nonconformista si sa participam la spectacolul uman, eliberati de prejudecatile si constrangerile impuse de rigorile academice. Monica Pillat Deocamdata nu exista un cuprins al acestei carti Deocamdata nu exista nici un comentariu la aceasta carte Adauga un comentariu

Maramures brand cultural.

Pret: 30.00 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Dorin Stef

Maramures brand cultural.

Anul aparitiei: 2008

Fiecare din cele 40 de capitole cuprinde un scurt istoric si o trecere in revista a semnificatiilor, respectiv o traducere in limba engleza si 150 de ilustratii color,reprezentative. Cuprins: 1. Complexul patrimonial al bisericilor de lemn medievale din Maramures; 2.Rezervatiile de gospodarii traditionale din satele maramuresene; 3. Instalatiile tehnice riverane; 4. Poarta maramureseana; 5. Troita maramureseana; 6. Fusul cu zurgalai; 7. Pecetarul; 8. Arta vestimentara traditionala; 9. Ceramica de Sacel; 10.Arta culinara traditionala; 11. Muzeul etnografic Sighetu Marmatiei; 12. Muzeul de Etnografie si Arta Populara Baia Mare; 13. Graiurile maramuresene; 14. Arhiva de folclor literar a Maramuresului; 15. Repertoriul muzical si arta coregrafica traditionala; 16. Festivalul de Datini si Obiceiuri de Iarna „Marmatia”; 17. Tânjaua de pe Mara. Hoteni; 18. Festivalul Nopti de Sânzâiene. Borsa; 19. Dragos din Bedeu si vânatoarea de zimbri; 20. Bogdan din Cuhea, Intemeietorul Moldovei; 21. Haiducul Grigore Pintea Viteazul; 22. Personalitati din domeniul literaturii; 23. Centrul Artistic Baia Mare; 24. Muzeul Florean; 25. ...

Cum sa devii un bun PR.

Pret: 14.99 RON
Pret: 11,99 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Moi Ali

Cum sa devii un bun PR.

Editura: Rao

Anul aparitiei: 2003

Activitatea de relaţii publice presupune o serie de aptitudini şi de strategii menite să îmbunătăţească imaginea unei firme, să-i consolideze relaţiile cu publicul şi s-o ajute să depăşească problemele de pe o poziţie de forţă. Indiferent dacă vă ocupaţi în exclusivitate de relaţii publice sau acestea sunt doar o parte a activităţii dumneavoastră, volumul de faţă vă va îndrepta spre succes.

Noi am schimbat lumea - amintirile unui pionier al

Pret: 46.99 RON
Pret: 37,59 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Sidney Pike

Noi am schimbat lumea - amintirile unui pionier al cnn-ului global.

Editura: Rao

Anul aparitiei: 2007

Această carte este povestea, la persoana întâi, a unuia dintre personajele-cheie ale postului CNN. Fost preşedinte al proiectelor speciale pentru CNN International şi director al staţiei WTBS, Sidney Pike a lucrat cu Ted Turner timp de 25 de ani (1971-1996) şi a revoluţionat televiziunea şi sistemul de informare global. Această carte este povestea CNN.

Limbajul trupului.

Pret: 19.70 RON
Pret: 17,73 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

David Cohen

Limbajul trupului.

Editura: Antet

Anul aparitiei: 2008

Noi, mandri stapani ai planetei Pamant, facem minuni de duplicitate. Asa ca avem nevoie de ajutor pentru a putea intelege cam ce gandeste cineva cu adevarat, dar nu spune, din prea multa politete, deruta, desteptaciune sau din dorinta de a ne manipula. Oamenii se deosebesc intre ei prin gradul de intelegere al limbajului trupului.

Prostitutia-intre ignorare si mistificare.

Pret: 21.90 RON
Pret: 19,71 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Elena Macavei

Editura: Antet

Anul aparitiei: 2005

'Autoarea integreaza chestiunea comercializarii sexului prin prostitutie si proxenetism in tematica larga a sexualitatii, determinata biogenetic si psiho-social, si pledeaza pentru o educatie integrala a sexualitatii din perspectiva dezvoltarii ontogenetice, fara prejudecati, cu atitudini de grija si pretuire a functiilor sexuale, de respect reciproc in relatiile de cuplu, familiale si in plan social. Recomandam specialistilor si publicului larg aceasta lucrare interesanta, de tinuta stiintifica si culturala.' – Prof. univ. dr. Ana Tucicov-Bogdan, Universitatea Bucuresti

Sfarsitul terorismului?.

Pret: 11.80 RON
Pret: 10,62 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-10%

Gen.divizie (r.) dr. Ghe. Aradavoaice, gen.brigada dr. Gabriel Naghi, col.dr. Dan Nita

Sfarsitul terorismului?.

Editura: Antet

Anul aparitiei: 2002

'Ne confruntam cu un dusman de o ambitie nemasurata, care nu este constrans de lege sau moralitate. Teroristii dispretuiesc celelalte religii si au pangarit-o pe a lor. Si sunt hotarati sa extinda orizontul crimelor lor. Impotriva unui astfel de dusman nu exista imunitate si nu se poate vorbi de neutralitate.' - George W. Bush

10 Pacate Ale Romaniei.

Pret: 4.00 RON
Pret: 3,20 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Cozmin Gusa

10 Pacate Ale Romaniei.

Editura: Nemira

Anul aparitiei: 2006

10 pacate ale Romaniei 1. Romania e blocata de oligarhi 2. Sistemul politic este putred si nu genereaza solutii 3. Tranzitia a fost insotita de mari minciuni 4. Statul a devenit un adversar al populatiei, in lipsa mecanismelor de control 5. Institutiile statului nu isi mai indeplinesc rolul social 6. Societatea isi pierde reperele valorice 7. Romanii saracesc, iar munca nu este respectata 8. Obsesia pentru imagine pune piedici dezvoltarii normale 9. Romania nu e pregatita pentru socul integrarii, care o va transforma rapid si profund 10. Platitorul de taxe este adevarata victima a tranzitiei "Toate aceste pacate ale Romaniei, prin consecintele lor, lovesc cel mai tare in oamenii cinstiti, cei care respecta regulile, cei care vor sa traiasca normal. Aceasta generatie activa nu mai trebuie sa devina una de sacrificiu, fiindca ea este astazi motorul dezvoltarii. Am descris aceste pacate ale Romaniei contemporane cu convingerea ca, intelegandu-le mai bine, le vom putea depasi. Impreuna." Cozmin Gusa

Politica Pentru Barbari.

Pret: 10.00 RON
Pret: 8,00 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Daniel Barbu

Politica Pentru Barbari.

Editura: Nemira

Anul aparitiei: 2005

Cartea se intemeiaza pe urmatoarea observatie: cand vine vorba despre ce si-ar dori sa faca politica pentru ei, romanii nu ar vrea atat sa fie reprezentati, cat sa fie guvernati. Sub inspiratia lui Tocqueville, aceasta atitudine fata de politica poate fi calificata drept o forma, insuficient recunoscuta, de barbarie. Plecand de la cuvinte si texte, cartea pregateste terenul pentru o istorie sistematica si critica a barbariei politice romanesti. Autorul ei nu se crede mai civilizat decat inaintasii si contemporanii sai. El a luat pur si simplu in serios ceea ce de obicei este considerat doar un ornament al modernizarii, progresului, pietei sau prestigiului individual. Menita in Romania divertismentului si deriziunii, politica este de fapt singura activitate intelectuala care face posibila existenta unei comunitati sub specia autenticitatii si a libertatii.

Ghid dada pentru postumani - Tzara şi Lenin

Pret: 21.20 RON
Pret: 16,96 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Andrei Codrescu

Ghid dada pentru postumani - Tzara şi Lenin joacă şah

Editura: Curtea Veche

Anul aparitiei: 2010

Acest ghid are menirea de a îndruma fiinţele postumane cum să ducă o viaţă dada. Nu este recomandabil, niciodată nu a fost, să duci o viaţă dada. Ghid dada pentru postumani este un manual nepractic pentru un trai practic în această lume postumană în care trăim — totul descris prin examinarea unei imaginare partide de şah, jucată în 1916 între Tristan Tzara, babacul dadaismului, şi V.I. Lenin, babacul comunismului. Această partidă epică la Café de la Terasse din Zürich — o bătălie între viziunile radicale ale artei şi ale revoluţiei ideologice — a durat un secol şi s-ar putea să se joace încă, deşi comunismul pare să fi murit, iar dadaismul este mai puternic ca oricând. Poetul şi viitorul ucigaş în masă se înfruntă deasupra tablei de şah, dar niciunul nu-şi dă seama că miza jocului este lumea întreagă. Luând partida ca o metaforă a celor doi poli ai gândirii, politicii şi vieţii din secolele XX şi XXI, Andrei Codrescu a creat un ghid dada despre dadaism şi despre ce ne poate el învăţa pentru a supravieţui prezentului şi viitorului nostru ultraconectate. În această carte, dadaiştii Duchamp, Ball şi ...

Indemn la simplitate

Pret: 16.35 RON
Disponibil in 1-3 zile!

Ernest Bernea

Indemn la simplitate

Editura: Vremea

Anul aparitiei: 2006

Indemn la simplitate reia un text publicat in 1941. Este o culegere de mici reflectii pe teme morale si filosofice, rod al anilor de meditatie in singuratate sau recluziune. Pentru cititorul zilelor noastre, aceste insemnari deschid o fereastra catre un mod de gandire de o puritate astazi in mare parte pierduta

Byron în reţea sau Cum a rămas liberă

Pret: 22.00 RON
Pret: 17,60 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Alexandru Budac

Byron în reţea sau Cum a rămas liberă canapeaua doctorului Freud

Editura: Humanitas

Anul aparitiei: 2009

"Imaginea noastră despre suflet este la fel de importantă ca imaginea noastră despre univers. De altfel, cele două s-au reflectat mereu una în cealaltă. S-a scris mult despre faptul că universul geocentric şi structura tripartită a sufletului robit de pofte, aprins de pasiuni şi înălţat de raţiune au fost perfect coerente şi inseparabile, aşa cum dualismul cartezian nu poate fi pe deplin înţeles fără fizica lui Galilei. Bucla Stranie, fluiditatea conceptuală, decorporalizarea conştiinţei, Ipoteza markerului somatic nu şi-ar avea sensul în alt univers decât cel descris de teoria relativităţii, gravitaţia cuantică sau găurile negre. Noi suntem cei care decupăm universul în conceptele noastre. Galaxiile şi toate celelalte sunt realităţi mentale. Orice viziune asupra sufletului trebuie să rezolve probleme de epistemologie, etică, estetică. Literaturii, artei în general, i s-a cerut me-reu să le satisfacă pe toate trei sau să se dea la o parte. Mi-am propus să expun felul în care ştiinţele cognitive abordează imaginaţia literară şi să încerc o cartare foarte limpede, sper, a corespondenţelor dintre anumite reprezentări despre ...

Anticiclopedia filmului

Pret: 19.00 RON
Pret: 15,20 RON
Disponibil in 1-3 zile!
-20%

Emmanuel Vincenot, Emmanuel Prelle

Anticiclopedia filmului

Editura: Humanitas

Anul aparitiei: 2010

Care sunt secretele cinematografului din Burkina Faso? Cum arată o zi din viaţa filmului indian? Poţi face într-adevăr carieră la Hollywood jucând roluri de maimuţă? A fost sau nu Alain Delon agent KGB? Care sunt raporturile dintre Philippe Léotard şi Johnny Walker? Cum poţi să devii membru al Oficiului Filmului Catolic? Prin ce se deosebeşte un film afgan de un film somalez? Cum se numeşte cinematograful portughez de introspecţie? (Răspuns: fado-masochism.) Decişi să combată morga savantă a criticilor şi să rănească orgoliile actorilor, Emmanuel Prelle şi Emmanuel Vincenot privesc amuzaţi cinefilia şi pe cinefili. Amestec de satiră, caricatură şi rea-credinţă, Anticiclopedia filmului pune o compresă pe fruntea înfierbântată a celor care se iau prea în serios, clipă de clipă şi ceas de ceas. Prelle şi Vincenot se distanţează de clocotul festivalurilor de film şi de sforăriile din culise, preferând abordarea parodică, ricanarea şi râsul în pumni.

Psihologia invatarii. Teorii si aplicatii

Pret: 24.03 RON
Pret: 21,63 RON